abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 juni 2005 @ 13:06:38 #251
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28130582
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 12:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Y zou Yildirim zijn
Zou die zo stom zijn om met V. Persie te stappen dan?
pi_28130760
Geen idee maar ik las er gister iets over.
Ik zal dat artikel eens proberen op te zoeken.
  woensdag 22 juni 2005 @ 13:16:07 #253
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28130876
waar stond het in?
pi_28130941
Ik kan het artikel niet meer vinden
pi_28131019
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 13:16 schreef DeTolk het volgende:
waar stond het in?
Ook iets van een krant dacht ik
Maar er werden meerdere namen genoemd van de 3de gedachte.
Maar zijn naam was het bekenste.
En die van Bouthahar van NEC.
  woensdag 22 juni 2005 @ 13:24:38 #257
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28131157
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 13:23 schreef the_legend_killer het volgende:
http://dehel.web-log.nl/log/2846423

gevonden !
Mooi stukje.
  woensdag 22 juni 2005 @ 13:30:35 #258
116418 scubagirl
Diving is high enough
pi_28131341
Ik snap het allemaal ff niet meer hoor. De dingen die ik hier lees, te triest voor woorden.
Laten we voorop stellen dat een prostitue, dus iemand die betaald krijgt voor sexuele diensten, er ook niet om vraagt om verkracht te worden. Dus al heeft deze mevrouw een twijfelachtige rap, dan nog geeft dat niemand het recht overgaan tot verkrachting, of bij voorbaat uit te gaan dat ze niet verkracht is. De discussies over vrouwen die er om vragen begrijp ik niet.
Al zou een vrouw naakt over straat lopen dan behoor je gewoon met je jatten van haar af te blijven, dat t niet slim is omdat de maatschappij is veranderd, dat ben ik met jullie eens.

Verder ben ik er ook van overtuigd dat er altijd vrouwen rondlopen die idd op zoek zijn naar een rijke beroemde vent. Je kunt je echter dan ook de vraag stellen, waarom gebruik je je hersenen niet en zorg je dat je niet in zo een situatie terecht komt. Dus vraag ik mij af wat een vent die net een jaar getrouwd is met een vreemde vrouw op een hotelkamer te zoeken heeft???

Dan nog wat ik er van begrepen heb dat hij heeft ontkent dat er DNA op haar lichaam te vinden zou zijn. Hoe stom kan je zijn om dat te ontkennen als je weet dat je sex met haar hebt gehad. Denk je nou echt dat ze dat met de technieken van tegenwoordig niets vinden. En waarom ontken je? Ben je misschien schuldig of hoe ga je dat verklaren aan je vrouw?

We zijn er met zn allen niet bijgeweest, laten we afwachten wat eruit voortkomt. Heeft ze het gepland dan heb ik er geen goed woord voor over, maar laten we niet conclusies gaan trekken voordat we weten hoe het allemaal zit.
Ik kan mij bovendien neit aan de indruk onttrekken dat de heren die 10 ziljoen euro verdienen vaak toch een voorkeursbehandeling krijgen. Ik kan ook de gelijkenis met Kluivert en van Persie niet uit mijn hoofd zetten.
als het onder water niet kan, kan het nergens
Mijn duiksite http://www.velvetglobedivers.nl
pi_28131569
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 13:30 schreef scubagirl het volgende:
Ik snap het allemaal ff niet meer hoor. De dingen die ik hier lees, te triest voor woorden.
Laten we voorop stellen dat een prostitue, dus iemand die betaald krijgt voor sexuele diensten, er ook niet om vraagt om verkracht te worden. Dus al heeft deze mevrouw een twijfelachtige rap, dan nog geeft dat niemand het recht overgaan tot verkrachting, of bij voorbaat uit te gaan dat ze niet verkracht is. De discussies over vrouwen die er om vragen begrijp ik niet.
Al zou een vrouw naakt over straat lopen dan behoor je gewoon met je jatten van haar af te blijven, dat t niet slim is omdat de maatschappij is veranderd, dat ben ik met jullie eens.

Verder ben ik er ook van overtuigd dat er altijd vrouwen rondlopen die idd op zoek zijn naar een rijke beroemde vent. Je kunt je echter dan ook de vraag stellen, waarom gebruik je je hersenen niet en zorg je dat je niet in zo een situatie terecht komt. Dus vraag ik mij af wat een vent die net een jaar getrouwd is met een vreemde vrouw op een hotelkamer te zoeken heeft???

Dan nog wat ik er van begrepen heb dat hij heeft ontkent dat er DNA op haar lichaam te vinden zou zijn. Hoe stom kan je zijn om dat te ontkennen als je weet dat je sex met haar hebt gehad. Denk je nou echt dat ze dat met de technieken van tegenwoordig. En waarom ontken je? Ben je misschien schuldig of hoe ga je dat verklaren aan je vrouw?

We zijn er met zn allen niet bijgeweest, laten we afwachten wat eruit voortkomt. Heeft ze het gepland dan heb ik er geen goed woord voor over, maar laten we niet conclusies gaan trekken voordat we weten hoe het allemaal in zijn werk gaat.
Ik kan mij bovendien neit aan de indruk onttrekken dat de heren die 10 ziljoen euro verdienen vaak toch een voorkeursbehandeling krijgen. Ik kan ook de gelijkenis met Kluivert en van Persie niet uit mijn hoofd zetten.
Uiteraard verplicht een kleidingsstijl tot niets, maar als je als dame bij 3 heren in een taxi stapt (nadat je eerst sexuele toespelingen hebt gemaakt) en vervolgens naar een hotel gaat kun je veronderstellen dat het gebeurd 'om elkaar beter te leren kennen'.
Van Persie heeft als getrouwde man (ik ken hun huwelijksvoorwaarde niet, maar ja) natuurlijk niets te zoeken met een dame in een hotel midden in de nacht, dat klopt ook.

Ik vind het ook uiterst dom om, met de technieken van tegenwoordig, te ontkennen dat er sprake was van sexueel contact als daar wel sprake van is.

Voetballers zijn wereldvreemd qua verhoudingen op sociaal en financieel gebied, dat gaat voor velen op.
Yeah baby Yeah!
  woensdag 22 juni 2005 @ 14:13:36 #260
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_28132672
Yildirim niet toch? Dat kan ik niet geloven.
  woensdag 22 juni 2005 @ 14:13:44 #261
116418 scubagirl
Diving is high enough
pi_28132676
Helemaal correct hoor, pleit haar ook niet vrij, maar stel dat ze met 3 mannen in een taxi stapt, sexueel getinte grappen maakt / insinuaties maakt, ook dat geeft geen rechten. En je kunt ook vraagtekens zetten bij haar motieven om naar een hotelkamer te gaan. Vast niet om tiktaktor te spelen, aan de andere kant (wat heb je overigens met een getrouwde vent te zoeken, maar goed), het kan ook in haar beleving om wat te rommelen zijn geweest. Probleem is dat we daar niets over kunnen zeggen of weten hoe het in elkaar steekt.

Dat t allemaal heel vreemd is dat ben ik gelijk met je eens hoe de vork dan ook uiteindelijk in de steel zit, vind alleen niet dat we te voorbarig moeten zijn met de conclusie te trekken dat het toch maar een "hoer" is en het haar ging om een keer in het nest te hebben gelegen met een beroemde kerel.

Huwelijkse voorwaarden, tja daar zeg je wat, mss heeft hij een vrijgeleide om vreemd te gaan, maar dan vraag ik me helemaal af waarom te ontkennen? Want dan maakt het voor je huwelijk helemaal niets uit.

Voetballers zijn dus ook wereldvreemd qua aids, hiv, chlamidia etc.
  woensdag 22 juni 2005 @ 14:19:20 #262
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_28132821
Het zijn toch volwassen mensen. Spelletjes spelen is voor kinderen. Signalen afgeven en meegaan naar een hotelkamer is seks. Klaar.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 juni 2005 @ 14:24:54 #263
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28133006
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 13:30 schreef scubagirl het volgende:
Omdat de maatschapij is veranderd ...

Alsof men 10, 20 50 of 100 geleden het anders was en verkrachting minder voor kwam
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_28133580
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 14:13 schreef scubagirl het volgende:
Helemaal correct hoor, pleit haar ook niet vrij, maar stel dat ze met 3 mannen in een taxi stapt, sexueel getinte grappen maakt / insinuaties maakt, ook dat geeft geen rechten. En je kunt ook vraagtekens zetten bij haar motieven om naar een hotelkamer te gaan. Vast niet om tiktaktor te spelen, aan de andere kant (wat heb je overigens met een getrouwde vent te zoeken, maar goed), het kan ook in haar beleving om wat te rommelen zijn geweest. Probleem is dat we daar niets over kunnen zeggen of weten hoe het in elkaar steekt.

Dat t allemaal heel vreemd is dat ben ik gelijk met je eens hoe de vork dan ook uiteindelijk in de steel zit, vind alleen niet dat we te voorbarig moeten zijn met de conclusie te trekken dat het toch maar een "hoer" is en het haar ging om een keer in het nest te hebben gelegen met een beroemde kerel.

Huwelijkse voorwaarden, tja daar zeg je wat, mss heeft hij een vrijgeleide om vreemd te gaan, maar dan vraag ik me helemaal af waarom te ontkennen? Want dan maakt het voor je huwelijk helemaal niets uit.

Voetballers zijn dus ook wereldvreemd qua aids, hiv, chlamidia etc.
Een hoer is een prostituee die sex heeft en daarvoor betaald wordt, Sandra is wat ik kan beoordelen alleen een slet.

je moet niet vergeten dat de meeste voetballers geen enkele opleiding of iets hebben en van jongs af aan als prinsen woren behandeld, ze zijn compleet wereldvreemd.
De uitzondering daar gelaten, maar qua intelgiantie scaht ik de gemiddelde voetballer laag in
Yeah baby Yeah!
  woensdag 22 juni 2005 @ 14:46:57 #265
109947 funnie_me
buitengewoon grof teringwijf
pi_28133622
Het meest trieste wat ik gehoord heb is wel:

Die gozer kan alle vrouwen krijgen die hij wil, waarom zou hij dan iemand verkrachten?

Er zijn genoeg verkrachters die thuis ook een vrouw hebben, of op andere manieren aan seks kunnen komen. Verkrachting heeft niet zozeer met seks te maken, maar meer met macht... Ik dacht dat dat toch onderhand bekend was...

Ik ken een meid die een keer uitging in (toevallig ook) Rotterdam. Zij werd toen benaderd door een (niet nader bij naam te noemen) persoon. Ze moest niets van die iemand hebben. Vervolgens zei meneer: "Weet je wel wie ik ben he?? Toevallig ben ik blabla, en voetbal ik bij blabla." Mijn vriendin was totaal niet onder de indruk. En DAT kon meneer dus niet hebben, en werd erg vervelend. Toen is zij maar naar een andere tent gegaan.... Blijkbaar doet het feit dat meneer genoeg andere wijven kan krijgen er niet echt toe. Sterker nog, het feit dat hij deze dame niet kon krijgen, maakte meneer pissig en agressief, want ja, zo vaak maakte hij dat niet mee waarschijnlijk....
edit: dit was overigens NIET meneer van Persie, voor de duidelijkheid
Why is it, that when I am trying to be funny, I never am, and when I'm trying to be not, everybody's laughing...
  woensdag 22 juni 2005 @ 14:50:09 #266
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_28133740
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 14:46 schreef funnie_me het volgende:
Het meest trieste wat ik gehoord heb is wel:

Die gozer kan alle vrouwen krijgen die hij wil, waarom zou hij dan iemand verkrachten?

Er zijn genoeg verkrachters die thuis ook een vrouw hebben, of op andere manieren aan seks kunnen komen. Verkrachting heeft niet zozeer met seks te maken, maar meer met macht... Ik dacht dat dat toch onderhand bekend was...

Ik ken een meid die een keer uitging in (toevallig ook) Rotterdam. Zij werd toen benaderd door een (niet nader bij naam te noemen) persoon. Ze moest niets van die iemand hebben. Vervolgens zei meneer: "Weet je wel wie ik ben he?? Toevallig ben ik blabla, en voetbal ik bij blabla." Mijn vriendin was totaal niet onder de indruk. En DAT kon meneer dus niet hebben, en werd erg vervelend. Toen is zij maar naar een andere tent gegaan.... Blijkbaar doet het feit dat meneer genoeg andere wijven kan krijgen er niet echt toe. Sterker nog, het feit dat hij deze dame niet kon krijgen, maakte meneer pissig en agressief, want ja, zo vaak maakte hij dat niet mee waarschijnlijk....
edit: dit was overigens NIET meneer van Persie, voor de duidelijkheid
Wie was het wel dan?
  woensdag 22 juni 2005 @ 14:54:32 #267
109947 funnie_me
pi_28133880
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 14:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Wie was het wel dan?
PK in de tijd dat hij nog niet eens zo bekend was, de lul.
Why is it, that when I am trying to be funny, I never am, and when I'm trying to be not, everybody's laughing...
pi_28133964
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 14:54 schreef funnie_me het volgende:

[..]

je moet het gewoon aanpakken als Romario destijds, die had nooit meningsverschillen achteraf.
Yeah baby Yeah!
pi_28134171
Het VBL-columnhoekje Deeltje 5.

En Breinburg, da's toch een verrassende misser van ons hier.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_28134190
Als Sandra een hoer is had ie dr goed moeten betalen, als het een slet is had ie r een smsje meoten sturen (je was geweldig...) en had ie nergens last van gehad...
  woensdag 22 juni 2005 @ 15:04:18 #271
109947 funnie_me
pi_28134201
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 14:56 schreef Elgigante het volgende:

[..]

je moet het gewoon aanpakken als Romario destijds, die had nooit meningsverschillen achteraf.
En dat gaat hoe?

Een contract laten tekenen met: "Hierbij geef ik vrijwillig en zonder dwang toestemming aan dhr. (Whoever) om seksuele betrekkingen met mij aan te gaan, d.d. (Whenever). Ik stel mijzelf aansprakelijk voor alles dat uit deze betrekkingen kan voortkomen, waaronder ook soa's en kinderen. Bij deze is dhr. (Whoever) vrijgesteld van enige aansprakelijkheid voor welk ongemak dan ook. Getekend mevr. (Snol)" zoiets?
  woensdag 22 juni 2005 @ 15:05:04 #272
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_28134225
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 14:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Wie was het wel dan?
Ik denk een groot glas Fanta. .
-
  woensdag 22 juni 2005 @ 15:06:15 #273
109947 funnie_me
pi_28134264
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 15:05 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik denk een groot glas Fanta. .
er zijn mensen die beter weten
pi_28134434
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 15:04 schreef funnie_me het volgende:

[..]

En dat gaat hoe?

Een contract laten tekenen met: "Hierbij geef ik vrijwillig en zonder dwang toestemming aan dhr. (Whoever) om seksuele betrekkingen met mij aan te gaan, d.d. (Whenever). Ik stel mijzelf aansprakelijk voor alles dat uit deze betrekkingen kan voortkomen, waaronder ook soa's en kinderen. Bij deze is dhr. (Whoever) vrijgesteld van enige aansprakelijkheid voor welk ongemak dan ook. Getekend mevr. (Snol)" zoiets?
Romario was lomp, maar wel duidelijk:

Hij benaderde een meisje als volgt: Ik ben Romario, ik wil neuken!
Yeah baby Yeah!
  woensdag 22 juni 2005 @ 15:13:06 #275
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28134491
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 15:11 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Romario was lomp, maar wel duidelijk:

Hij benaderde een meisje als volgt: Ik ben Romario, ik wil neuken!
Dan is ie wel duidelijk.
  woensdag 22 juni 2005 @ 15:15:21 #276
109947 funnie_me
pi_28134557
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 15:13 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Dan is ie wel duidelijk.
Ligt eraan wattie deed als het betreffende vrouwmens zei:"nou, ik niet..."
  woensdag 22 juni 2005 @ 15:16:16 #277
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28134584
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 15:15 schreef funnie_me het volgende:

[..]

Dan zei ie; "Nee, jij bent Romario niet"
  woensdag 22 juni 2005 @ 15:20:51 #278
116418 scubagirl
Diving is high enough
pi_28134704
Denk dat de maatschappij (in de openheid wel veranderd is, wie tenslotte nu zijn mond opentrekt kan een mes tussen zijn ribben krijgen) vroeger gebeurde het binnenshuis door familie in de vorm van broers, mannen, maar ook de dames zelf. Daarmee zeg ik niet meer of minder. Maar de veiligheid buitenshuis is wel degelijk achteruit gegaan.
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 14:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het zijn toch volwassen mensen. Spelletjes spelen is voor kinderen. Signalen afgeven en meegaan naar een hotelkamer is seks. Klaar.
Ben ik het niet mee eens hoor, maar dan hebben we gewoon een meningsverschil. Het ene leidt niet direct tot het ander.
Verder als je het op een andere manier bekijkt "spelletjes spelen is voor kinderen" - kunnen alle volwassen hun stoeipakjes, attributen, vreemde locaties, filmpjes, partnerruil etc. uit hun hoofd te zetten.
pi_28134746
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 15:15 schreef funnie_me het volgende:

[..]

Liep tie naar een ander, met zo'n status heb je binnen 1 minuut beet, al was Romario toen nog geen wereldster, maar wel een bekende verschijning natuurlijk.
Yeah baby Yeah!
  woensdag 22 juni 2005 @ 15:22:23 #280
116418 scubagirl
Diving is high enough
pi_28134748
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 15:03 schreef garota het volgende:
Als Sandra een hoer is had ie dr goed moeten betalen, als het een slet is had ie r een smsje meoten sturen (je was geweldig...) en had ie nergens last van gehad...
voetballer zeker?
  woensdag 22 juni 2005 @ 15:22:25 #281
109947 funnie_me
pi_28134749
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 14:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
En nee is nee, wanneer, waar en met wie dan ook
  woensdag 22 juni 2005 @ 15:24:10 #282
116418 scubagirl
Diving is high enough
pi_28134797
Precies want kinderen kunnen nee nog wel eens niet begrijpen, maar een volwassene zal nee toch zeker wel begrijpen.
  woensdag 22 juni 2005 @ 15:25:01 #283
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28134828
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 15:24 schreef scubagirl het volgende:
Precies want kinderen kunnen nee nog wel eens niet begrijpen, maar een volwassene zal nee toch zeker wel begrijpen.
V Persie zal z'n oortjes nog wel ingehad hebben.
pi_28134850
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 15:22 schreef funnie_me het volgende:

[..]

En nee is nee, wanneer, waar en met wie dan ook
Klopt, maar je bent er debet aan dat anderen iets van je verwachten en je neemt een behoorlijk risico.
Zoals Bruce Willis destijds met een bord om zijn nek door Harlem moest lopen: I hate niggers, wat niet verboden is kon je op je klompen aanvoelen hoe de ander daarop zou reageren, de kwestie vn Persie verschilt hier niet van.
Yeah baby Yeah!
  woensdag 22 juni 2005 @ 15:26:43 #285
6941 APK
Factual, I think.
pi_28134880
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 14:54 schreef funnie_me het volgende:

Kluivert die uitgaat in Rotterdam?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 22 juni 2005 @ 15:27:46 #286
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28134920
Ik hoor een deel 4 aankomen...
pi_28134933
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 15:26 schreef APK het volgende:

[..]

In A'dam had ie iedereen al gehad
Yeah baby Yeah!
  woensdag 22 juni 2005 @ 15:28:38 #288
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28134955
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 15:28 schreef Elgigante het volgende:

[..]

In A'dam had ie iedereen al gehad
  woensdag 22 juni 2005 @ 15:28:44 #289
109947 funnie_me
pi_28134957
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 15:25 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Klopt, maar je bent er debet aan dat anderen iets van je verwachten en je neemt een behoorlijk risico.
Zoals Bruce Willis destijds met een bord om zijn nek door Harlem moest lopen: I hate niggers, wat niet verboden is kon je op je klompen aanvoelen hoe de ander daarop zou reageren, de kwestie vn Persie verschilt hier niet van.
Maar je bent als man ook behoorlijk lomp als je nee niet begrijpt. Dan mag je ook aan je klompen voelen dat je er gezeik van krijgt.
Heb je de film "the accused" wel eens gezien? Er is niet zoiets als uitlokking, er is niet zoiets als het lijkt of ik wil, maar ik zeg nee, maar eigenlijk wil ik wel. Kortom: Nee is nee!
  woensdag 22 juni 2005 @ 15:29:53 #290
116418 scubagirl
Diving is high enough
pi_28134990
Eerder genoemd artikel bevat een stuk tekst wat alles benoemd:

Klinkt als "als je meegaat voor sex en het loopt uit op een harde n**kpartij waar je niet op gerekend hebt, je zegt nee en geeft aan dat je dit niet wilt, dan kan je toch sex gewild hebben, maar iemand die dan zijn zin doorzet verkracht dan echt wel iemand volgens het Nederlands recht.
  woensdag 22 juni 2005 @ 15:30:04 #291
109947 funnie_me
pi_28134999
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 15:26 schreef APK het volgende:

[..]

Ik kan er ook niks aan doen... Maar zoals gezegd: meneer was toen nog lang niet zo bekend... (rotterdam was nog niet onveilig voor m zeg maar)
  woensdag 22 juni 2005 @ 15:30:57 #292
109947 funnie_me
pi_28135020
Ach er zijn ook mensen die denken dat je je eigen vrouw niet kan verkrachten, omdat ze je eigen vrouw is. Ignorant people
pi_28135041
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 15:28 schreef funnie_me het volgende:

[..]

Maar je bent als man ook behoorlijk lomp als je nee niet begrijpt. Dan mag je ook aan je klompen voelen dat je er gezeik van krijgt.
Heb je de film "the accused" wel eens gezien? Er is niet zoiets als uitlokking, er is niet zoiets als het lijkt of ik wil, maar ik zeg nee, maar eigenlijk wil ik wel. Kortom: Nee is nee!
Tuurlijk als je je billen brandt (Nee negeren) moet je op de blaren zitten, iets waar van Persie nu al mee bezig is lijkt het.
Toch vind ik dat er teveel vrouwen misbruik maken van hun positie als zwakker geslacht..

Was het omgekeerd en was van Persie in deze een vrouwelijke hockey-ster en Sandra een lokale fitnessboy, dan was Sandra aangeklaagd wegens aanranding en stond ie bekend als een viespeuk.
Yeah baby Yeah!
pi_28135084
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 15:03 schreef methodmich het volgende:
Het VBL-columnhoekje Deeltje 5.

En Breinburg, da's toch een verrassende misser van ons hier.
Zeg dat.
That's all folks!
  woensdag 22 juni 2005 @ 15:34:40 #295
109947 funnie_me
pi_28135133
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 15:31 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Tuurlijk als je je billen brandt (Nee negeren) moet je op de blaren zitten, iets waar van Persie nu al mee bezig is lijkt het.
Toch vind ik dat er teveel vrouwen misbruik maken van hun positie als zwakker geslacht..

Was het omgekeerd en was van Persie in deze een vrouwelijke hockey-ster en Sandra een lokale fitnessboy, dan was Sandra aangeklaagd wegens aanranding en stond ie bekend als een viespeuk.
TJa, gekken heb je overal, ook onder vrouwen. Wat is te veel? Hoe vaak zou het voorkomen? Mannen lopen nog altijd teveel met testosteron als brandstof kun je ook zeggen...

En voor een vrouw is het toch een stuk lastiger om een man te verkrachten als andersom. Het is niet anders...
pi_28135258
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 15:34 schreef funnie_me het volgende:

[..]

TJa, gekken heb je overal, ook onder vrouwen. Wat is te veel? Hoe vaak zou het voorkomen? Mannen lopen nog altijd teveel met testosteron als brandstof kun je ook zeggen...

En voor een vrouw is het toch een stuk lastiger om een man te verkrachten als andersom. Het is niet anders...
In dit soort situaties ben je als vrouw simpelweg in het voordeel.

Als je als vrouw aangifte doet van sexuele intimidatie ben je een weerloos slachtoffer dat de man in kwestie kapot kan maken en er nog een schadevergoeding aan over houden ook.
Als je als man aangifte doet van een identiek verhaal word je niet serieus genomen en als je dan eerst toegeeft geile dingen in het oor van de dame gefluisterd te hebben om vervolgens met 3 dames in een taxi te stappen en in een hotel te belanden zullen ze voor je klappen, maar een aangifte van verkrachting zit er niet in, geloof me.

Volgens mij is er al sprake van verkrachting (volgens neerlands strafrecht) als de vrouw nee zegt en de man in haar broek glijdt...
Dat kan ook makkelijk andersom.
Yeah baby Yeah!
  woensdag 22 juni 2005 @ 15:40:27 #297
116418 scubagirl
Diving is high enough
pi_28135315
maar ik denk dat de vergelijking op zich wel klopt, vrouwen worden eerder gelooft. En mannen hebben niet altijd alles onder controle, dat sommige delen niet altijd doen wat een man wilt, wil ook niet zeggen dat hij echt niet wil.
Althans dat heb ik me laten vertellen door iemand met deze ervaring. Dus mannen klopt dit?
pi_28135366
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 15:40 schreef scubagirl het volgende:
maar ik denk dat de vergelijking op zich wel klopt, vrouwen worden eerder gelooft. En mannen hebben niet altijd alles onder controle, dat sommige delen niet altijd doen wat een man wilt, wil ook niet zeggen dat hij echt niet wil.
Althans dat heb ik me laten vertellen door iemand met deze ervaring. Dus mannen klopt dit?
Je hebt het over een onbedoelde boner?
Yeah baby Yeah!
  woensdag 22 juni 2005 @ 15:43:11 #299
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28135405
Wanneer moet ie voorkomen?
  woensdag 22 juni 2005 @ 15:45:09 #300
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28135462
Of hoort ie dat later pas