Donderdagavond is bij studenten helemaaaaaaal niet van toepassingquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:09 schreef Yeahinho het volgende:
Das lekker met ons studentenelftal.
Op woensdag kunnen we pak em beet 6 spelers opstellen.
Eind mei jaquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:11 schreef rubbereend het volgende:
tot wanneer loopt het amateurvoetbal eigenlijk? er kan toch gewoon gevoetbalt worden eind mei begin juni?
Je snapt m'n punt niet zo te zien?quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:10 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Donderdagavond is bij studenten helemaaaaaaal niet van toepassingdus dat wordt dan maar dinsdag ofzo
Ik dacht dat je ergens op kamers zat ofzo...quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:15 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Je snapt m'n punt niet zo te zien?
Of het nou maandag, dinsdag, woensdag, donderdag of vrijdag is; onze studenten wonen veelal op kamers en zijn doordeweeks dus niet in de buurt van het voetbalterrein, snapte?
Ik niet, maar bijna ons hele elftal dus welquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:16 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ergens op kamers zat ofzo...
Jij bent gewoon slaapdronkenquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:19 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik niet, maar bijna ons hele elftal dus wel.
Maar volgens mij lullen we nogal langs elkaar heen, want ik snap er de ballen meer van.
dan kan er heel juni nog best gevoetbald worden tochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |