De Gevallen clubman....quote:Op zondag 26 februari 2006 00:56 schreef Tigger1968 het volgende:
Wat een kwal is die trainer van jullie toch....
Als hij de play-offs niet haalt, lijkt me het natuurlijk een duidelijke zaak...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:20 schreef Elvislives het volgende:
Er zijn wat mensen met "bronnen" binnen de club en die zeggen dat er gesprekken zijn met Sturing om zijn contract te ontbinden in de zomer.
John vd Bromquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:38 schreef Elvislives het volgende:
niet wéér een clubman... na Snoei en Sturing
Die word hoofd opleiding van Ajax. Denk niet dat hij dat wil inruilen voor een baantje als coach bij een subtopper.quote:
Ik wil Jan van Deinsen eigenlijk gewoon als hoofdcoach, maar die hebben ze helaas respectloos afgewimpeld....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:02 schreef methodmich het volgende:
Ervaren assistent bij zetten dan wellicht.
Laat jezelf ff bijschrijven in de OP en bij het plattegrondje van Vitesse supps in Gelredomequote:Op woensdag 1 maart 2006 09:58 schreef Tyler..Durden het volgende:
Niemand op oost-219 trouwens?
Laat dit waar zijn alsjeblieftquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:49 schreef Elvislives het volgende:
Om half 1 volgt er een persconferentie: Sturing maakt alleen dit seizoen nog af...
Wat heeft hij bewezen dan?quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:38 schreef numero_uno het volgende:
Lokhoff geen kandidaat?
Daarom willen we juist geen "clubmannen" meerquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:46 schreef numero_uno het volgende:
Net zoveel als Sturing dus daarom geen onlogische keuze
quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:23 schreef DeVinger het volgende:
Hij gaat een nieuwe contract tekenen!
Enenenenenenenenen????quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:49 schreef Elvislives het volgende:
Om half 1 volgt er een persconferentie: Sturing maakt alleen dit seizoen nog af...
Niet wéééér Neumann! Ik denk dat ze er verstandig aan doen om helemaal schoon te beginnen, dus dat groningse watje er meteen uitpleuren (Huistra) en gewoon een daadkrachtige trainer met sterke assistent halen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Verstandig om zelf op te stappen, dat is beter dan de zak krijgen. Per direct zou ik de nieuwe trainer niet aandoen. Die kan er beter begin volgend seizoen instappen. Is Neumann een optie?
quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:45 schreef Yozzz het volgende:
Shit, issie zo lang aan het woord dan?
Ik sta nog niet op het plattegrondje trouwens, mag ik ook?
Coördinaten: Vak 230, rij 40, stoel 7.![]()
[VBL-FB] #26 Schop een mod kapot!quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:58 schreef Tyler..Durden het volgende:
Niemand op oost-219 trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |