abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 10:20:51 #1
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_29774914
Het vijfde topic over de overtreding van Rachid Bouaouzan op Niels Kokmeijer. Eerder verschenen:

Go Ahead speler Niels Kokmeijer breekt zijn been.
Niels Kokmeijer deel 2 - het trieste einde van een carriere
Rachid Bouaouzan tweede kans topic
Rachid Bouaouzan: de wei in of de bak in?
quote:
Rachid Bouaouzan verdient een tweede kans!

Vrijdagavond 17 december 2004, Sparta speelt die avond thuis tegen Go Ahead Eagles, een wedstrijd in de Gouden Gids Divisie. In de 83ste minuut, bij een 2 - 2 stand, zet Spartaan Rachid Bouaouzan een wilde tackle in op Go Ahead Eagles-spits Niels Kokmeijer. De beelden zijn bij iedereen bekend, Niels Kokmeijer wordt kermend op een brancard afgevoerd en Rachid Bouaouzan moet met een rode kaart het veld verlaten.

Donderdagavond 9 juni 2005, een half jaar later. In de nacompetitie speelt Sparta in Groep B de beslissende, laatste wedstrijd bij Helmond Sport. De Kasteelclub komt in de tweede helft met 1 - 0 achter, bij deze stand promoveren de Noord-Brabanders. Door de gelijkmaker van Riga Mustapha stelt Sparta echter de promotie veilig, Bouaouzan zorgt in blessuretijd zelfs nog voor de winnende 1 - 2. Sparta is na drie seizoenen afwezigheid weer terug in de eredivisie!

In nog geen half jaar tijd, kan er veel gebeuren. De 21-jarige Sparta-aanvaller Bouaouzan kan hier over meepraten. Door zijn doodschop is de profcarrière van Kokmeijer voorbij, door de dubbele beenbreuk die hij opliep, is het zelfs maar de vraag of hij überhaupt ooit nog goed zal kunnen lopen, laat staan voetballen. De KNVB schorst de dader voor tien wedstrijden, daarnaast doet Kokmeijer aangifte bij de politie wegens het toebrengen van zwaar lichamelijk letsel en zodoende wordt Bouaouzan vervolgd door het Openbaar Ministerie, dat hem zware mishandelingen ten laste legt.

De onbezonnen tackle die Rachid Bouaouzan wellicht uit frustratie maakte, valt natuurlijk niet goed te praten, maar de hetze die de vaderlandse media nadien beginnen, gaat te ver. De aanvaller van Sparta heeft een waas voor ogen gehad, heeft de overtreding bewust gemaakt, maar de gevolgen heeft hij van tevoren nooit ingezien. De media hebben het incident opgeblazen, natuurlijk zal de 'straf' voor Kokmeijer altijd zwaarder zijn, maar Bouaouzan heeft recht op een tweede kans.

Rachid Bouaouzan is een speler die vóór dit incident al negen jaar deel uitmaakt van de jeugdopleiding van Sparta Rotterdam, aan het begin van seizoen 2004 – 2005 tekent hij een contract met Sparta Rotterdam. In deze negen jaar heeft hij op geen enkele wijze een agressief gedrag vertoond, hij heeft in zijn carrière zelfs nooit een gele of rode kaart gehad voor ruw spel. De overtreding op Niels Kokmeijer blijkt dus echt een incident, het is niet aannemelijk om te verwachten dat de Spartaan opnieuw zo’n fout zal maken.

De media smullen ervan, Kokmeijer draaft op in talkshows en wordt door ieder tijdschrift of krant geïnterviewd, Bouaouzan wordt met de grond gelijk gemaakt. Op 13 juli 2005 besluit het Openbaar Ministerie dat zij Bouaouzan, zoals verwacht, zware mishandeling ten laste zullen leggen, door deze aanklacht hangt de 21-jarige speler een celstraf boven het hoofd van mogelijk acht jaar. Volgens het OM heeft de jonge Spartaan op 17 december 2004 tijdens een competitiewedstrijd in Rotterdam met opzet Kokmeijer ernstig verwond.

Twee weken later, op 27 juli 2004, volgt de definitieve eis: het OM in Rotterdam eist woensdag in Rotterdam een voorwaardelijke gevangenisstraf van zes maanden tegen de aanvaller van Sparta. Het OM wil wél dat de rechtbank Bouaouzan tot een maximale werkstraf van 240 uur veroordeelt. Bouaouzan zelf geeft aan dat de overtreding hem te verwijten valt, maar deze absoluut niet met opzet heeft plaatsgevonden: "Ik was volledig op het veroveren van de bal gericht. Achteraf kun je zeggen dat ik mijn actie te laat en te snel uitvoerde. Als aanvaller heb ik weinig tot geen ervaring in het maken van een sliding of een tackle. Dan kan het een keer misgaan."

Op 10 augustus 2005 volgt de uitspraak van het OM, enkele dagen voor aanvang van het nieuwe seizoen. De rechter oordeelt dat Bouaouzan, als prof-voetballer, een voorbeeldfunctie heeft en dat hij daarom heeft bijgedragen aan normvervaging in de samenleving. De definitieve straf ligt vrijwel gelijk aan de eis: Rachid Bouaouzan is veroordeeld tot een voorwaardelijke gevangenisstraf van zes maanden en een taakstraf van 200 uur.

Niemand praat de zware overtreding van Bouaouzan op Kokmeijer goed, ook ik niet, toch vind ik al de ophef en media-aandacht die daarna ontstaan is, overdreven. Deze zware overtreding en de gevolgen daarvan zijn just part of the game, op een voetbalveld kunnen dit soort dingen gebeuren. Gelukkig komt het zelden voor, maar het is nu eenmaal gebeurd. Rachid Bouaouzan is gestraft, door de KNVB én het OM. Laten wij deze talentvolle aanvaller van Sparta een tweede kans geven!

Bron: Voetbalzone.nl
Waarom heeft Noach die twee kakkerlakken niet doodgetrapt???
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 10:21:42 #2
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_29774935
De laatste reactie uit het vorige topic:
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 10:02 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Mij persoonlijk niets. Mag ik daarom geen mening hebben over het geheel of is dat exclusief voor de Sparta-aanhang? Het is een schande dat die lul ook nog in hoger beroep gaat.
Het is volkomen terecht dat dit schuim het komend seizoen geen leven heeft op de NL-velden.
Ik ben benieuwd wat het legioen zondag voor hem in petto heeft.
Hoe je het ook wendt of keert, als Rachid Bouaouzan niet zo lomp ingekomen was, was er nu geen probleem. Maar juist wat er daarna allemaal gebeurd is, erger ik mij zo aan. Door de KNVB én het OM is die jongen gestraft, nu moet hij ook weer verder kunnen gaan met zijn leven! Zoals ik al eerder zei: per seizoen worden er duizenden vergelijkbare tackles ingezet, maar die lopen wél goed af!

De weldenkende voetbalsupporters willen Rachid Bouaouzan nog wel een tweede kans geven, die zijn een stuk minder rancuneus. Maar juist de IQ-lozen, die papegaaien-gedrag vertonen, zorgen dat een jongen als Rachid Bouaouzan nooit een échte tweede kans zal krijgen en dat vind ik zo jammer. Rachid Bouaouzan heeft een schandalige overtreding gemaakt, maar zijn intentie was niet om Niels Kokmeijer invalide te schoppen.

Nog even en spelers op het veld laten zich opjutten door hun publiek, een Alexander Östlund die zich probeert te bewijzen door Rachid Bouaouzan eens flink te raken, aangezien hij weet dat deze reactie met applaus wordt ontvangen. Zullen we dan voortaan de KNVB én het OM niet meer laten (ver)oordelen??? Dan kunnen we het de spelers onderling wel laten uitvechten...
pi_29775054
Hij mag best een tweede kans, alleen door de houding van meneer B en zijn advocaat roept hij zoveel woede-gevoelens op. Hij blijft volhouden dat hij niets deed.......
En de overtreding zelf was mijn inziens buiten-propertioneel hard, harder dan een normale tackle. Ik heb nog nooit in de 12 jaar dat ik betaald voetbal volg meegemaakt dat iemand nooit meer normaal kan lopen, laat staan voetballen na een tackle.
In het amateur-voetbal worden regelmatig gebroken benen en hersenschuddingen uitgedeeld, maar na wat revalidatie zijn ze er weer bovenop en doen ze weer mee.

Bouaouzan heeft wat mij betreft alle respect verloren door de overtreding, als hij gewoon had toegegeven had dat hij fout zat, en wat vaker bij Nils was langsgekomen, had er voor de meesten niets aan den hand geweest. Maar nu hangt meneer de vermoorde onschuld uit, en daar kan ik (en velen met mij) verdomd slecht tegen. Ook de reactie van Sparta vind ik overigens zwaar tegenvallen. Ik zou als clubleiding niet willen dat een dergelijk persoon ooit nog in mijn clubkleuren zou ballen.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 10:29:30 #4
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_29775087
quote:
Zoals ik al eerder zei: per seizoen worden er duizenden vergelijkbare tackles ingezet, maar die lopen wél goed af!
Maar het effect van deze tackle maakt duidelijk wat de risico's zijn. Elke prof-speler weet dat verduiveld goed. Ik hoop dat de dubbele veroordeling nu duidelijk maakt dat je het niet kunt maken om een actie uit te voeren waar dit soort risico's aan kleven, en dat de spelers niet langer het idee kunnen hebben een doodschop ongestraft te kunnen uitdelen, en er mee weg te komen omdat het bij het spel zou horen.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_29775090
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 10:21 schreef P0RN0STAR het volgende:
De laatste reactie uit het vorige topic:
De weldenkende voetbalsupporters willen Rachid Bouaouzan nog wel een tweede kans geven, die zijn een stuk minder rancuneus. Maar juist de IQ-lozen, die papegaaien-gedrag vertonen, zorgen dat een jongen als Rachid Bouaouzan nooit een échte tweede kans zal krijgen en dat vind ik zo jammer. Rachid Bouaouzan heeft een schandalige overtreding gemaakt, maar zijn intentie was niet om Niels Kokmeijer invalide te schoppen.
Ik weet zeker dat geen enkele dronken automobilist ooit de intentie had om iemand dood te rijden.
pi_29775143
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 10:29 schreef RetepV het volgende:

[..]

Ik weet zeker dat geen enkele dronken automobilist ooit de intentie had om iemand dood te rijden.
Die worden dan ook gestraft.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_29775184
ik vind de dubbele veroordeling dan ook logisch. De KNVB voor de overtreding an sich, en de rechter vanwege het letsel dat Kokmeijer heeft opgelopen.
pi_29775194
Z'on jongen hoort niet meer op de voetbalvelden thuis vind ik, hij is profvoetballer, en straalt een voorbeeldfunctie uit. Als je dan zo in gaat komen en alle remmen gaan los en je tegenstander uiteindelijk nooit meer fatsoenlijk kan lopen ben je toch verkeerd bezig. Iedereen snapt natuurlijk dat je niet in gaat komen met de intensie van ik ga hem ff doormidden zagen zodat hij nooit meer kan lopen, er zit ook wel een beetje pech in, maar toch. Als je je als profvoetballer met voorbeeldfunctie niet kan weerhouden van zulke stomme, domme acties, want hij ging wel met de intensie erin om kokmeier te raken dan ben je niet goed bezig met je vak. En ik denk als iemand blijvend letsel oploopt dat je best een proces mag starten want, als je op straat iemand blijvend letsel slaat of schopt etc is het net zo. EN tuurlijk tackles horen erbij maar er zijn grenzen!!
En over je mooie IQ-lozen slaat nerges op, mensen hebben gewoon een andere visie op bepaalde dingen.
pi_29775259
Rachid heeft een keuze gemaakt toen hij zo onbesuisd inkwam, dat is dezelfde keuze die een dronkenlap heeft. Of je stapt die auto in met mogelijk nadelige gevolgen, of je laat de auto staan. Rachid kon een gevaarlijke sliding inzetten, of hij kon het laten. Hij heeft risico genomen en daarbij een speler verschrikkelijk verminkt. Daar zal hij voor gestraft moeten worden. Echter vind ik wel dat als deze straf erop zit hij gewoon weer moet kunnen gaan voetballen. Dat beroep slaat echt werkelijk nergens op en is volgens mij doorgezet door een advocaat die graag naam wil maken.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 10:38:05 #10
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_29775296
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 10:29 schreef RetepV het volgende:

[..]

Elke dronken automobilist begaat al een overtreding, alvorens hij iemand doodrijdt. Ook al rijdt hij niemand dood, hij zal toch worden veroordeeld. In het voetbal ligt dit anders. Rachid Bouaouzan beging een zéér zware overtreding, maar wordt zo zwaar gestraft, aangezien Niels Kokmeijer zo zwaar geblesserd raakte hierdoor.
pi_29775445
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 10:38 schreef P0RN0STAR het volgende:
Elke dronken automobilist begaat al een overtreding, alvorens hij iemand doodrijdt. Ook al rijdt hij niemand dood, hij zal toch worden veroordeeld. In het voetbal ligt dit anders. Rachid Bouaouzan beging een zéér zware overtreding, maar wordt zo zwaar gestraft, aangezien Niels Kokmeijer zo zwaar geblesserd raakte hierdoor.
Ik ben er voor om mensen te straffen aan de hand van de gevolgen die hun fout op het slachtoffer heeft. Niet aan de hand van wat zweverig gefilosofeer. Kokmeijer's carriere is over. De rest van zijn leven kan hij lekker depressief TV gaan zitten kijken. Al zijn jeugddromen weg. Jeugddromen zijn wat mensen drijven. Iemand's jeugddromen wegnemen en hem dan laten leven is bijna het ergste wat je iemand aan kan doen.
pi_29775484
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 10:43 schreef RetepV het volgende:

[..]

Ik ben er voor om mensen te straffen aan de hand van de gevolgen die hun fout op het slachtoffer heeft. Niet aan de hand van wat zweverig gefilosofeer. Kokmeijer's carriere is over. De rest van zijn leven kan hij lekker depressief TV gaan zitten kijken. Al zijn jeugddromen weg. Jeugddromen zijn wat mensen drijven. Iemand's jeugddromen wegnemen en hem dan laten leven is bijna het ergste wat je iemand aan kan doen.
Wat een raar idee. Het kan meespelen ja (zoals nu) maar om dat als maat te nemen is gewoon niet correct.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_29775546
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 10:38 schreef P0RN0STAR het volgende:

[..]

Bouazaoun beging al een overtreding op het moment dat hij die sliding op die manier inzette, ook al zou hij Kokmeijer niet geraakt of minder hard geraakt hebben.
What's the difference?
De straf van een dronken automobilist is toch ook minder hoog, dan wanneer hij iemand doodrijdt?
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 10:47:17 #14
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_29775555
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 10:33 schreef FL_Herman het volgende:
Z'on jongen hoort niet meer op de voetbalvelden thuis vind ik, hij is profvoetballer, en straalt een voorbeeldfunctie uit. Als je dan zo in gaat komen en alle remmen gaan los en je tegenstander uiteindelijk nooit meer fatsoenlijk kan lopen ben je toch verkeerd bezig. Iedereen snapt natuurlijk dat je niet in gaat komen met de intensie van ik ga hem ff doormidden zagen zodat hij nooit meer kan lopen, er zit ook wel een beetje pech in, maar toch. Als je je als profvoetballer met voorbeeldfunctie niet kan weerhouden van zulke stomme, domme acties, want hij ging wel met de intensie erin om kokmeier te raken dan ben je niet goed bezig met je vak. En ik denk als iemand blijvend letsel oploopt dat je best een proces mag starten want, als je op straat iemand blijvend letsel slaat of schopt etc is het net zo. EN tuurlijk tackles horen erbij maar er zijn grenzen!!
En over je mooie IQ-lozen slaat nerges op, mensen hebben gewoon een andere visie op bepaalde dingen.
Rachid Bouaouzan heeft een voorbeeldfunctie, dat ben ik met je eens, zoals iedere profvoetballer een voorbeeldfunctie heeft. Natuurlijk is hij een slecht voorbeeld, door zo onbesuisd in te komen, maar elke week komen er profvoetballers (met voorbeeldfunctie) zo onbesuisd in. Het enige verschil is dat de gevolgen bij die overtredingen een stuk minder zijn, Rachid Bouaouzan is echter door de KNVB én OM gestraft voor zijn daad, maar vooral voor de gevolgen daarvan. Waarom zou hij dan nu niet normaal een tweede kans kunnen krijgen???
pi_29775565
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 10:21 schreef P0RN0STAR het volgende:
De weldenkende voetbalsupporter
Dat ben jij natuurlijk i presume?
quote:
de IQ-lozen
Ah, daar hoor ik natuurlijk bij.
Die laat ik maar voor jouw rekening.

Maar wat dat IQ-loze betreft:
Als een klein kind blijven roepen: "maar ik deed het toch niet expres? " getuigt inderdaad van intelligentie. En als een groot deel van voetbalminnend nederland al een schurfthekel aan je heeft in hoger beroep gaan. Good thinking.

Van het IQ van 'supporters' die de daad bagetalliseren heb ik al helemaal geen hoge pet op.

De uitgesproken straf is gepast, ik hoop nu nog dat ze hem in de civiele procedure helemaal 'leegtrekken'.
pi_29775639
ik ben voor een straf die een financiële regeling inhoudt. Bouaouzan moet een omscholingscursus voor Nils betalen, en het verschil tussen z'n Go Ahead-salaris en z'n nieuwe salaris compenseren. Daarnaast nog de medische kosten vergoeden die gemaakt zijn, en ik ben tevreden met de civiele uitspraak.
pi_29775754
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 10:44 schreef Suijk het volgende:
Wat een raar idee. Het kan meespelen ja (zoals nu) maar om dat als maat te nemen is gewoon niet correct.
Ik denk dat er heel wat minder onvoorzichtige mensen op deze wereld zouden zijn als dit de maat voor straffen zou zijn. Dan denken mensen wel 2 keer na voordat ze iets onbezonnens doen. En de mensen die structureel onbezonnen dingen doen zullen snel uit de genenpool verwijderd zijn. Dat komt het menselijk ras flink ten goede.

Maar goed, Darwinisme wordt niet zo getolereerd, dus laat ik het hier bij.
pi_29775793
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 10:47 schreef P0RN0STAR het volgende:
Rachid Bouaouzan heeft een voorbeeldfunctie, dat ben ik met je eens, zoals iedere profvoetballer een voorbeeldfunctie heeft. Natuurlijk is hij een slecht voorbeeld, door zo onbesuisd in te komen, maar elke week komen er profvoetballers (met voorbeeldfunctie) zo onbesuisd in. Het enige verschil is dat de gevolgen bij die overtredingen een stuk minder zijn,
Juist. En daarom moet Bouaouzan dus zwaarder gestraft worden dan die andere profvoetballers.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 10:55:48 #19
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_29775797
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 10:43 schreef RetepV het volgende:

[..]

quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 10:50 schreef SocialDisorder het volgende:
ik ben voor een straf die een financiële regeling inhoudt. Bouaouzan moet een omscholingscursus voor Nils betalen, en het verschil tussen z'n Go Ahead-salaris en z'n nieuwe salaris compenseren. Daarnaast nog de medische kosten vergoeden die gemaakt zijn, en ik ben tevreden met de civiele uitspraak.
Heel lullige (en wellicht zelfs ongeplaatste) opmerking misschien, maar voor Niels Kokmeijer zijn er nu wel deuren geopend, die normaal gesloten zouden blijven. Zónder de overtreding van Rachid Bouaouzan zou Niels Kokmeijer tot zijn 35e anoniem in de eerste divisie (of zelfs hoofdklasse amateurs) gevoetbald hebben, waarna zijn loopbaan als een nachtkaars uitgegaan zou zijn. Niels Kokmeijer zou als profvoetballer nooit genoeg verdiend hebben, om na zijn loopbaan te gaan rentenieren en had daarna "gewoon" tot zijn 60e een één of andere baan gehad. Nu verschijnt hij in elke talkshow, is hij analyst bij verschillende live-wedstrijden en heeft hij een functie aangeboden gekregen bij het organiseren van voetbalevenementen, zoals het Beach Soccer op Aruba. De toekomst (na het voetballen) is er misschien wel beter door geworden, al weegt dat helemaal niets op tegen de fysieke gesteldheid, want ik hoop net als iedereen dat Niels Kokmeijer zover revalideert dat hij weer normaal kan lopen en later met zijn (klein)kinderen een balletje kan trappen.
pi_29775911
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 10:55 schreef P0RN0STAR het volgende:
Bla.
Dat is net zoiets als tegen een aangereden en invalide geraakte fietser zeggen: "Hey, maar je hebt nu wel lekker een electrisch wagentje!"
pi_29775933
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 11:00 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Dat is net zoiets als tegen een aangereden en invalide geraakte fietser zeggen: "Hey, maar je hebt nu wel lekker een electrisch wagentje!"
Zo bedoelt hij het toch niet . . .
pi_29775979
pornostar, wat bedoel je? Moet Nils Rachid dankbaar zijn?

Hij zal waarschijnlijk nooit meer normaal kunnen lopen, de kans die de artsen hem geven op normaal lopen schatten ze op 15-20%. Een balletje trappen zal er al helemaal niet meer in zitten. En tuurlijk is hij nu een BN-er, maar ik denk niet dat hij volgend jaar in elk TV-programma wat je kan bedenken te zien zal zijn.
pi_29775990
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 10:47 schreef P0RN0STAR het volgende:

[..]

Rachid Bouaouzan heeft een voorbeeldfunctie, dat ben ik met je eens, zoals iedere profvoetballer een voorbeeldfunctie heeft. Natuurlijk is hij een slecht voorbeeld, door zo onbesuisd in te komen, maar elke week komen er profvoetballers (met voorbeeldfunctie) zo onbesuisd in. Het enige verschil is dat de gevolgen bij die overtredingen een stuk minder zijn, Rachid Bouaouzan is echter door de KNVB én OM gestraft voor zijn daad, maar vooral voor de gevolgen daarvan. Waarom zou hij dan nu niet normaal een tweede kans kunnen krijgen???
Het is ook logisch dat je gestraft word voor je gevolgen. hij schopt iemand die voetbal als zijn werk deed, nu lam zodat hij niet meer kan lopen iig zijn werk niet meer uit kan voeren en blijvend letsel blijft houden. Ik vind dat die jongen geen 2e kans verdiend, als hij zich niet kan beheersen en niet vol voor de bal gaat (en ik weet der er meerdere voetballers zijn die hetzelfde zijn en niet blijvend letsel aanrichten) dat moet je toch ergens en streep trekken en laten merken dat je zulke mensen wilt weren van de velden.
pi_29776000
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 11:00 schreef Robar het volgende:
Zo bedoelt hij het toch niet . . .
Mjah, het zal mijn gebrek aan IQ zijn dat ik het zo interpreteer.
pi_29776067
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 11:02 schreef SocialDisorder het volgende:
pornostar, wat bedoel je? Moet Nils Rachid dankbaar zijn?

Hij zal waarschijnlijk nooit meer normaal kunnen lopen, de kans die de artsen hem geven op normaal lopen schatten ze op 15-20%. Een balletje trappen zal er al helemaal niet meer in zitten. En tuurlijk is hij nu een BN-er, maar ik denk niet dat hij volgend jaar in elk TV-programma wat je kan bedenken te zien zal zijn.
Praat hij wat goed dan?
Probeert hij het leed te verzachten?

Hij geeft gewoon wat feiten aan.
Het is waar dat hij nu kansen heeft om na zijn 35ste een baan te hebben die hij normaal niet zou krijgen na zijn profcarriere. Dat is een feit, niets meer en niets minder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')