Ik snap echt niet dat je zo kan denken. Als Kokmeijer hem vergeeft, wie ben jij dan om zoiets te zeggen?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 12:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik gun het hem eigenlijk niet. Ik gun hem eigenlijk helemaal niets meer. Hoewel, nu overdrijf ik. Deze jongen zou hetzelfde moeten overkomen als Niels Kokmeier.
Het zat er wel niet zo gek veel vanaf hoor ....quote:Op dinsdag 15 februari 2005 12:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar zelfs Roy Keane heb ik nog nooit een schop als deze uit zien delen. Dit kan en mag gewoon niet.
Selectief niet, dan heb ik blijkbaar een andere voor me...quote:Op dinsdag 15 februari 2005 12:39 schreef Stpan het volgende:
Roy Keane niet zo'n schop zien uitdelen?! Selectief geheugen? Roy Keane zijn overtreding is zo mogelijk nog smeriger dan die op Kokmeijer! En ook die speler kon nooit en te nimmer meer voetballen.
Idd. Haaland heeft nooit meer z'n oude niveau gehaald.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 12:39 schreef Stpan het volgende:
Roy Keane niet zo'n schop zien uitdelen?! Selectief geheugen? Roy Keane zijn overtreding is zo mogelijk nog smeriger dan die op Kokmeijer! En ook die speler kon nooit en te nimmer meer voetballen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |