Impara l'italiano allora!quote:Op maandag 3 mei 2004 18:01 schreef NordKaos het volgende:
Heeft iemand ook links naar engelstalige website's waar wat wordt verteld over de actie's enzo...?
Ik zoek niet voor foto's, dat lukt me ook nog wel op fototifo.it en tifonet.it, maar meer over de gedachte erachter enzo... Wat er speelt en gebeurd, vertalingen etc.
dat wel maar niet op tifogebiedquote:Op maandag 3 mei 2004 18:01 schreef NordKaos het volgende:
Heeft iemand ook links naar engelstalige website's waar wat wordt verteld over de actie's enzo...?
Uuhhh.... Italie is vandaag inferieur?quote:Op maandag 3 mei 2004 20:46 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Impara l'italiano allora!
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 12:29 schreef NordKaos het volgende:
[..]
Uuhhh.... Italie is vandaag inferieur?
Patsi di merda!![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 21:09 schreef MalachiGroningen het volgende:
Binnenkort even trachten de Nieuw Noord vlag te bemachtigen, is hun opkomst ook van lekker korte duur geweestEn die rooie vak 410 vlag staat ook op de nominatie, evenals al die vlaggen met Vak P erop.
Groningen zal heersen....![]()
In het Serie A topic heb ik laatst wat foto's geplaatst van gejatte Milan spandoeken/vlaggen door de Juve aanhang.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:09 schreef MalachiGroningen het volgende:
Het zou gaan om het incident van laatst, waarbij Juve aanhangers de Fossa vlag hadden gestolen van één enkel Fossa lid, onder bedreiging van messen moest dit Fossa lid de vlag afstaan aan tien Juve aanhangers (Viking). In Italië betekend dit blijkbaar dat je groep opgeheven dient te worden, als een soort erecode. Wat er precies in de communicato staat weet ik ook niet.
Fossa dei Leoni is inderdaad per direct opgeheven, wat er verder volgt is onduidelijk. Misschien nieuwe groepen? Nieuwe namen?
Ik kan me niet voorstellen dat ze 37 jaar historie eventjes wegflikkeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |