abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34713856
Het Grote Amateur-jeugd Voetbaltrainers Topic

Deeltje 3 alweer!

Het topic voor voetbaltrainers van alle rangen en standen. Ondanks wat de naam doet vermoeden zijn Danny Blind, Guus Hiddink, Co Adriaanse en andere BVO-trainers hier ook van harte welkom.

Doe je iets in het amateur- danwel jeugdvoetbal, laat je horen!

Links naar voorgaande delen:
Deel 1
Deel 2

Ik postte als laatste in het vorige topic:
quote:
Oost en Zuid liggen er al uit dit weekend

Gelukkig gaan wij zondagochtend het Oranjehal / Manegetoernooi spelen. Dat is een traditie hier in de regio, doen altijd 5 verenigingen met hun F1, E1 en D1 aan mee. De beste overall club kan 5 wedstrijdballen winnen. Dit toernooi wordt gespeeld op zand, in een manege!

De laatste 4 jaar wonnen wij....
Game on!
pi_34714150

Wij hebben zaalvoetbal samen met de F2.
  donderdag 2 februari 2006 @ 15:50:05 #3
132461 SupaMario
professioneel bierdrinker
pi_34715274
Vorige week gewonnen met de F4 met 6 -2 uit bij groot ammers.. de mannetjes speelde in de reserve shirts van het 1e !! omdat een ouder vergeten was de was mee te brengen!! Echt een prachtig gezicht!
FEYENOORD FOREVER
Schumi 7 times world champion...
pi_34715583
Welke club SupaMario?
  donderdag 2 februari 2006 @ 16:38:23 #5
132461 SupaMario
professioneel bierdrinker
pi_34717032
VVAC
FEYENOORD FOREVER
Schumi 7 times world champion...
pi_34825165
Zondag het zgn. Manegetoernooi gehad. Er wordt dan in een zandbak in een hal midden in het boerenland gevoetbald. 5 Clubs leveren hun F1, E1 en D1.

Wij wonnen 4 uit 4 , de F1 ook en de D1 werd 3e. Wij wonnen dus als team en als club, en mochten 3 (geen 5...) wedstrijdballen meenemen. Toch leuk meegenomen!

Wat ik zelf leuk vond was dat mijn collega weg moest na 2 wedstrijden, en ik daarna de hoofdcoach was. Dat ging prima en kreeg er leuke reacties op
pi_34843441
Vandaag gehoord dat een spelertje van me gescout is voor Vitesse. Hij vond het zelf het spannendst natuurlijk, vroeg of ik met hem mee wou zondag a.s. wanneer hij gaat voetballen.
Sta zondagochtend op een sportpark in Arnhem dus
pi_34844045
Bij mij zit er nu 1tje in het "voortraject" bij Heracles/Twente. Hij heeft nu 2 woensdagen meegemaakt met proeftrainingen met andere gescouten, en morgen heeft hij weer zo'n training. Een ander jochie is gescout door Eagles, maar die gaan in maart pas verder met het scoutingstraject.

Probeer hem wel een beetje op het grote veld voor te bereiden. Ik was bij de eerste proeftraining van het jochie uit mijn team, en hij moest heel erg wennen aan het grote veld. Er werd niet aan buitenspel gedaan, maar wat me wel opviel is dat de jochies heel erg naar binnen kruipen, terwijl buitenspelers juist aan de buitenkant moeten blijven.
Als je niet schiet, kun je ook niet missen.
pi_34891560
Ja wij gaan ook veel oefenen op het grote veld, hebben dat ook al 1X gedaan.

Maikel, dit weekeinde mischien een plaatsje vrij op jullie kunstgras? Wij zouden graag oefenen!
Laat het me snel weten ajb.
pi_34892051
Nee, helaas.

Het grote probleem is dat het veld niet van ons (de club) is, maar van de gemeente. Dit houdt in dat elke club in de gemeente Deventer op ons kunstgras mag (mits wijzelf geen activiteiten hebben). En voor zaterdag zit alles al vol, omdat clubs al in december hebben moeten reserveren voor het kunstgras.

De week erna kan heel misschien wel, als de competitie dan niet doorgaat. Ik zal in ieder geval proberen het veld vast te leggen.
En heeft jullie E2 dan misschien ook interesse in een oefenwedstrijdje. Want bij dat team ben ik ook betrokken, en het is dan wel leuk om met 2 teams tegen elkaar te spelen?
pi_34900997
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 09:55 schreef maikelsp het volgende:
Nee, helaas.

Het grote probleem is dat het veld niet van ons (de club) is, maar van de gemeente. Dit houdt in dat elke club in de gemeente Deventer op ons kunstgras mag (mits wijzelf geen activiteiten hebben). En voor zaterdag zit alles al vol, omdat clubs al in december hebben moeten reserveren voor het kunstgras.

De week erna kan heel misschien wel, als de competitie dan niet doorgaat. Ik zal in ieder geval proberen het veld vast te leggen.
En heeft jullie E2 dan misschien ook interesse in een oefenwedstrijdje. Want bij dat team ben ik ook betrokken, en het is dan wel leuk om met 2 teams tegen elkaar te spelen?
Ik denk dat alles er dan ook uitligt, want de voorspellingen zijn alles behalve goed. Probeer het alsjeblieft te regelen, lijkt me hartstikke leuk!
Ik zal dan onze E2 polsen, maar ga er maar vanuit dat die ook wel zin hebben!

Zou wel heel mooi zijn Maikel!
pi_34909672
Degene die over het veld gaat heb ik zojuist een mailtje gestuurd, om te vragen of het veld vrij is volgende week als er geen competitie is. Daar moet ik dus even op wachten.

Wat ik er nog wel even bij moet vertellen is dat er (op dit moment) nog niet gedouchet kan worden i.v.m. legionelle besmetting. Het is allemaal al 3 keer doorgespoten, maar het zit er nog steeds.

EDIT: Veld is om 10 uur geregeld. Laat svp wel zo snel mogelijk weten of je ook met de E2 komt.

[ Bericht 5% gewijzigd door maikelsp op 09-02-2006 22:21:32 ]
pi_34919101
Super Maikel!

Ik zoek het morgen uit, en laat het je zo snel mogelijk weten. Ik heb je ook ge-emaild, dat communiceert makkelijker.
pi_34945589
Gaat het bij jullie morgen door? En tegen wie moet je?

Bij ons gaat het tot op heden door, en we moeten tegen AGOVV E1. Tegen onze ex-spits!
pi_34961603
Wij mogen tot nader order geen thuis-competitie spelen, ivm de legionella. We kunnen gewoon het veld gebruiken, maar omdat er niet gedouchet mag worden, is het door de KNVB niet toegestaan om te voetballen.
pi_34971605
Wat apart zeg. Ik kan me voorstellen dat er massaal getraind wordt, of onderling gevoetbald?

Wij wonnen vandaag met 7-1 van AGOVV E1
We speelden ze, zeker de 1e helft, echt weg. De concurrentie verspeelde ook nog eens punten dus het was een goede dag
pi_35261035
Jammer, afgelast zaterdag. Ook de geplande wedstrijd tegen het team van maikelsp ging niet door aangezien zij wel competitie hadden.

Donderdag had ik een gesprek bij Be Quick, wat wel positief was
pi_35282438
Onze wedstrijd ging dus wel door. Maar helaas verloren met 2-1. Ik miste 2 spelers (ziek en vakantie), en had als vervanger een jongen van de E2 meegenomen.

2-1 was al met rust bereikt, en de tweede helft hadden we ook nog de pech dat onze keeper geblesseerd uitviel. Maar helaas bleef het 2-1, en op basis van de 2e helft was dit wel jammer.

Maar ja, volgende week weer een (ingelaste) wedstrijd. Hopen dat we de punten dan wel meenemen.
pi_35337228
Leuk, donderdagochtend mag ik de D1 trainen
Een leuke ervaring, kan ik weer wat van leren! Morgen ga ik de training maken.
pi_35415960
Vanochtend dus de D1 gedaan. Uiteindelijk niet aan de hele training toegekomen, vooral positiespellen gedaan omdat je zag dat daar nog veel beter bij kon.

Goede feed-back gehad van de jongens en de vaste trainer. Kan ik mijn voordeel weer mee doen, en het was een leuke ochtend
pi_35454643
Morgen tegen Apeldoornse Boys E1 uit. Is best te doen.
Vandaag gehoord dat er maar liefst 4 van de 8 gescout zijn, voor Vitesse (1 is de 1e ronde al doorgekomen) en voor Go Ahead Eagles.
Ben trots op ze
pi_35461397
Wij moeten morgen naar Brummen toe.

Bij mij was er dus eentje door Heracles/Twente gescout (helaas afgevallen), en een andere jongen is ook gescout door Eagles. Waarschijnlijk is de eerste talententraining van Eagles aanstaande woensdag bij Diepenveen. Want wij kunnen woensdag niet trainen, omdat Eagles tussen 17:45 en 20:00 het kunstgras heeft voor aanstormende talenten. In ruil daarvoor krijgen we wel kaartjes voor de top-wedstrijd GAE-Veendam (na het 5-1 verlies van vanavond zullen we wel weer een mooie wanprestatie te zien krijgen).

Succes morgen!!!
pi_35475254
Vandaag weer een GAE scout gesproken. Aardige man, er staan er inmiddels 5 van de 8 op een lijst.....woensdags trainen we met zijn 3en!

Gewonnen op kunstgras, met 16-1. Spannende pot!

Ik vind het onbegrijpelijk dat zo'n club dat toelaat. Wat leren die gastjes hier nou van? Wat hebben die gastjes hier nou voor lol in? Helemaal niks. Waar doe je het dan voor, voor het Hoofdklasse spelen of voor het plezier en de opleiding van de spelertjes?
pi_35558391
Wij hebben afgelopen zaterdag eindelijk weer eens een keer gewonnen. Uit naar Brummen met 6-1 gewonnen. Ontiegelijk hobbelig/bevroren veld, waardoor het heel moeilijk was om de bal te controleren.

Al met al kon de uitslag nog veel groter worden, want hun keeper vond ik zeer goed. Voor de rest viel het team wat tegen, maar daar maakten we niet echt heel veel gebruik van.

En die scout van Eagles: was dat een beetje kalende man, met een wat oudere zwarte leren jas?
pi_35559019
Ik hou dit topic wel aardig in de gaten. Heb zelf ook wel wat ambities om jeugdtrainer te worden. Ik ga iig dit seizoen nog een gesprek aan om keepers in de jongere elftallen (lees: E's en D's) te trainen volgend seizoen. Ben de laatste tijd ook druk in gesprek met een andere "jonge" trainer die behoorlijk wat gehaald heeft in z'n trainerscarriere (met 19 jaar ongeslagen kampioen in de Hoofdklasse D-junioren, speelt nu Topklasse, in de middenmoot met D1). Maar goed, eerst nog wat gesprekken aangaan en dan verder kijken of ik aan de bak kan. .
Hoi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')