Game on!quote:Oost en Zuid liggen er al uit dit weekend
Gelukkig gaan wij zondagochtend het Oranjehal / Manegetoernooi spelen. Dat is een traditie hier in de regio, doen altijd 5 verenigingen met hun F1, E1 en D1 aan mee. De beste overall club kan 5 wedstrijdballen winnen. Dit toernooi wordt gespeeld op zand, in een manege!
De laatste 4 jaar wonnen wij....
Ik denk dat alles er dan ook uitligt, want de voorspellingen zijn alles behalve goed. Probeer het alsjeblieft te regelen, lijkt me hartstikke leuk!quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:55 schreef maikelsp het volgende:
Nee, helaas.
Het grote probleem is dat het veld niet van ons (de club) is, maar van de gemeente. Dit houdt in dat elke club in de gemeente Deventer op ons kunstgras mag (mits wijzelf geen activiteiten hebben). En voor zaterdag zit alles al vol, omdat clubs al in december hebben moeten reserveren voor het kunstgras.
De week erna kan heel misschien wel, als de competitie dan niet doorgaat. Ik zal in ieder geval proberen het veld vast te leggen.
En heeft jullie E2 dan misschien ook interesse in een oefenwedstrijdje. Want bij dat team ben ik ook betrokken, en het is dan wel leuk om met 2 teams tegen elkaar te spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |