Kun je het me ooit vergevenquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
GVD,hoe durf je het in je hoofd te halen om mij met die dikkop te verwarren?![]()
En jij noemt iemand anders "dikkop"?quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
GVD,hoe durf je het in je hoofd te halen om mij met die dikkop te verwarren?![]()
en voor de joodjes die weer naar San Siro willenquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Het enige zekere is volgens mij nu Inter - Ajax op 14 maart...
Dat hoop ik voor deze keer ook.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:54 schreef Rekkie het volgende:
Ik hoop toch dat Tjelsie dr uit wordt geflikkert!![]()
Er liggen 8 Potentiele kanshebbers uit. Zijn wel de beste 16 van Europaquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:02 schreef Lionheaad het volgende:
Deze ronde dus gelijk 3 "potentiële kanshebbers" eruit
PSV en AJAX hadden het slechter kunnen treffen...
Zitten een paar zeer leuke affiches bij!quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:45 schreef DutchGooner het volgende:
Chelsea - Barcelona
Real Madrid - Arsenal
Werder Bremen - Juventus
Bayern München - AC Milan
PSV - Olympique Lyon
AJAX - Internazionale
Benfica - Liverpool
Glasgow Rangers - Villarreal
sorry, maar ik schat de kansen voor Ajax PSV benfica en Rangers om in de finale te komen heel laag inquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:03 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Er liggen 8 Potentiele kanshebbers uit. Zijn wel de beste 16 van Europa
Ze hadden gehoopt op meer tegenstand in de 2e ronde?quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:08 schreef Erwtensoep het volgende:
Inter heeft het niet getroffen
Hoe zeer ik op dat beide ploegen de 2e ronde overleven, vrees ik dat ze het allebei niet gaan redden helaas!quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Nee ze hadden gehoopt op de kwartfinale
Dat zit er tegen Ajax natuurlijk niet in
quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:08 schreef Erwtensoep het volgende:
Inter heeft het niet getroffen
quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Nee ze hadden gehoopt op de kwartfinale
Dat zit er tegen Ajax natuurlijk niet in
quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Mischien dat Adriano binnenkort zijn been breekt dan hebben we nog een kansje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |