1 2 3 4 5 6 7 | 27/5/2006 Nederland - Kameroen 01/6/2006 Nederland - Mexico 04/6/2006 Nederland - Australië 11/6/2006 Servië en M. - Nederland 16/6/2006 Nederland - Ivoorkust 21/6/2006 Nederland - Argentinië |
quote:Hofs debuteert en Bommel is terug bij Oranje
24/2/2006 12:21
Mark van Bommel is terug bij de selectie van het Nederlands elftal. Bondscoach Marco van Basten riep Nick Hofs voor het eerst op, terwijl Martijn Meerdink een nieuwe kans krijgt bij Oranje.
Van Basten en John van 't Schip selecteerden 22 spelers voor de oefeninterland tegen Ecuador, die woensdag 1 maart op het programma staat in de Arena. In vergelijking met de laatste interland, op 12 november tegen Italië, zijn er zeven nieuwe namen. Naast Meerdink, Hofs en Van Bommel keren Tim de Cler, Ruud van Nistelrooy, Barry Opdam en Arjen Robben terug. Zij allen waren geblesseerd voor het duel met de Squadra Azzurra.
Wesley Sneijder, Rafael van der Vaart, Nigel de Jong, Ryan Babel, Jan Kromkamp, André Ooijer, en Ellery Cairo maakten in november nog wel deel uit van de selectie, maar zijn komende week niet van de partij. Ooijer en Sneijder zijn geblesseerd, terwijl Van der Vaart donderdag pas zijn comeback maakte als invaller bij Hamburger SV.
Andere opvallende afwezigen zijn Robin van Persie (geblesseerd), Roy Makaay en Edgar Davids (beiden gepasseerd). Ook Klaas-Jan Huntelaar moet nog wachten op zijn eerste uitnodiging.
Selectie Nederlands elftal
Doel: Henk Timmer (AZ) en Edwin van der Sar (Manchester United).
Verdediging: Urby Emanuelson (Ajax), Tim de Cler, Kew Jaliens, Joris Mathijsen en Barry Opdam (allen AZ), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Ron Vlaar (Feyenoord) en Khalid Boulahrouz (HSV).
Middenveld: Hedwiges Maduro (Ajax), Denny Landzaat (AZ), Mark van Bommel (Barcelona), Nicky Hofs (Feyenoord), George Boateng (Middlesbrough) en Phillip Cocu (PSV).
Aanval: Martijn Meerdink (AZ), Arjen Robben (Chelsea), Romeo Castelen, Dirk Kuijt (beiden Feyenoord), Ruud van Nistelrooy (Manchester United) en Jan Vennegoor of Hesselink (PSV).
Heeft hij soms nog een tweede nationaliteit waar ik niks van wist?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:51 schreef SocialDisorder het volgende:
Mark my words, KJH schiet de winnende erin in de finale.
Kalou wel toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:05 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Heeft hij soms nog een tweede nationaliteit waar ik niks van wist?
Friesquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:05 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Heeft hij soms nog een tweede nationaliteit waar ik niks van wist?
Anti-Ajax-supporters zijn ook niet bepaald met realiteitszin gezegend, blijkt keer op keer.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:13 schreef RedGuy het volgende:
En als Huntelaar de komende wedstrijden weer geen bal raakt dan heeft Marco het allemaal goed gezien want het is toch niks.. Ajax-supporters zijn niet altijd realistisch blijkt maar weer.
.
lijkt me duidelijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:19 schreef Dos37 het volgende:
Boateng![]()
wat doet die er in vredesnaam erbij
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:21 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
lijkt me duidelijk.
vBommel is z'n directe tegenstander op de training
Trapt Boateng zn directe tegenstander zo vaak op de hielen dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:21 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
lijkt me duidelijk.
vBommel is z'n directe tegenstander op de training
Idd Hofs en Boateng in plaats van Davidsquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:41 schreef Jajong het volgende:
Be-fucking-lachelijk, wel Hofs, Meerdink en Vennegoor, maar geen Davids? Meerdink aub zeg. van Basten
vorige keer heeft Boateng vBommel de training uitgeschopt (per ongeluk).quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:40 schreef Thuodor het volgende:
[..]
Trapt Boateng zn directe tegenstander zo vaak op de hielen dan?
Klopt, iemand die net 5 wedstrijden heeft gespeeld na een half jaar geblesseerd te zijn moet inderdaad de voorkeur krijgen boven iemand die al meerdere eindtoernooien heeft gespeeld en een God is bij Tottenhamquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:52 schreef Cart_man het volgende:
Wel leuk dat iedereen pretendeert zoveel van voetbal te weten.
Meerdink is een rare keuze, maar voor de rest kan ik best inkomen met de keuze van Marco.
Ach Hofs valt wel weer af als Sneijder en van der Vaart weer terug zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:55 schreef Jajong het volgende:
[..]
Klopt, iemand die net 5 wedstrijden heeft gespeeld na een half jaar geblesseerd te zijn moet inderdaad de voorkeur krijgen boven iemand die al meerdere eindtoernooien heeft gespeeld en een God is bij Tottenham
Mijn punt is bevestigd.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:55 schreef Jajong het volgende:
[..]
Klopt, iemand die net 5 wedstrijden heeft gespeeld na een half jaar geblesseerd te zijn moet inderdaad de voorkeur krijgen boven iemand die al meerdere eindtoernooien heeft gespeeld en een God is bij Tottenham
Waarschijnlijk wel, ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:00 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ach Hofs valt wel weer af als Sneijder en van der Vaart weer terug zijn.
Kerel, hou jij t nou maar bij anti-Ajax leuzen verzinnen, want je bewijst namelijk bijna dagelijks dat je IQ niet echt toereikend is.quote:
Nee, met zo een reactie, in plaats van te vragen waarom dan, kom je intelligent over.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:02 schreef Jajong het volgende:
[..]
Kerel, hou jij t nou maar bij anti-Ajax leuzen verzinnen, want je bewijst namelijk bijna dagelijks dat je IQ niet echt toereikend is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |