quote:Fredje Bouma heeft zich de hele wedstrijd de tering gelopen, en wel goede voorzetten afgeleverd! Dan kan ik hem die paar afzwaaiers vergeven!
Op woensdag 17 oktober 2001 14:08 schreef Forumpi het volgende:
Nee, Bouma dan. Die weet de laatste 3 ballen die ie krijgt hoog en hard voor het doel langs te schieten. Erg knap.
Hij kan alleen maar snel rennen. Als hij de ruimte daar niet voor heeft, wordt het al snel een lastig verhaal. Echte alternatieven zijn er ook niet voor zijn plek, want Ramzi heeft het daar ook niet bewezen en voor de rest is er ook niets.
quote:Gakhokidze op links, Lucius (Bogelund kan daar ook) op rechts, dan krijgen we.
Op woensdag 17 oktober 2001 17:23 schreef Maja het volgende:Echte alternatieven zijn er ook niet voor zijn plek, want Ramzi heeft het daar ook niet bewezen en voor de rest is er ook niets.
Waterreus
Ooijer/Faber/Hofland/Heinze (Bouma)
Lucius/Vogel/van Bommel/Gakhokize
Kezman/Bruggink
Hiermee moet die 2e ronde wel te halen zijn! (jammer dat er een paar geblesseerd zijn)
Maar is het een goede voetballer?
(Deze vraag naar aanleiding van een discussie die ik elders heb )
quote:Ik vind het wel een redelijk goede voetballer, maar niet echt 'de top' ofzo. Hij past wel bij PSV (niet negatief bedoeld).
Op vrijdag 10 januari 2003 12:25 schreef Doc het volgende:
Ruim een jaar geleden was de mening over Rommedahl vrij negatief. Ik geloof dat men nu wat positiever is. Persoonlijk vind ik 'm niet denderend maar dat kan wellicht deels gebaseerd zijn op vooroordelen...Maar is het een goede voetballer?
(Deze vraag naar aanleiding van een discussie die ik elders heb
)
[Dit bericht is gewijzigd door LoekB op 10-01-2003 13:50]
Toendertijd was het probleem dat ie amper een goede voorzet kon brengen, maar dat is in de tussentijd sterk verbeterd. Ik geloof dat ie ook hoog staat in de top 10 van de meeste assists. Ook voetballend vind ik hem beter geworden.
WMB een vaste kracht die ook steeds constanter voetbalt en een grote waarde voor PSV!
Hoewel die toch ook voor het Deense team vrij lekker kan ballen.
quote:Aangepast
Op maandag 13 januari 2003 19:00 schreef Zapper het volgende:
Dennis Rommedahl is sinds het openen van dit topic veel beter geworden. Dus aanpassen die topictitel [img=29,15]i/s/yes.gif[/img]
Hij kan natuurlijk wel hard lopen en heeft een redelijk mooie voorzet. En hij maakt niet van die vervelende swalbes als dat jong uit groningen. Dat gaat al huilen als je in z'n richting loopt.
quote:Merk wel op dat de eerste post van dit topic wel exact twee jaar oud is...
Op donderdag 16 oktober 2003 22:03 schreef jojomen4 het volgende:
Ik vind rommedaal niet zo heel slecht. Alleen laat ie het internationaal (CL) nooit zien. En hij lijkt altijd zo slapjes, alsof ie er geen zin in heeft.Hij kan natuurlijk wel hard lopen en heeft een redelijk mooie voorzet. En hij maakt niet van die vervelende swalbes als dat jong uit groningen. Dat gaat al huilen als je in z'n richting loopt.
quote:Gelukkig wel, het is huilen met de pet op met die Rommedahl.
Op dinsdag 25 november 2003 19:58 schreef C_hery_L het volgende:
nu is tie geblesseerd 3 weken uitgeschakeld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |