abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18382349
Nu weer door een PSV'er geopend
en een Robben fan
alleen is er nu geen reden om te juichen
pi_18382359
Valt voorlopig weinig over hem te vertellen inderdaad....
pi_18382699
Ik was het zowaar eens met Jan Mulder..
Zodirekt in de herhaling

BvD RTL 4
  dinsdag 13 april 2004 @ 00:58:47 #4
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_18382816
Leuk trouwens dat iedereen nu ineens met Robben mee moet leven, terwijl er elke week geroepen wordt dat van der Vaart in tweeen getrapt moet worden, om maar niet te spreken over hoe het eraan toe ging, de keren dat 'ie wel langdurig geblesseerd was.

Nee hoor, ik lach nu lekker dat 'ie niet meer in 't shirt van PSV komt te spelen. Heerlijk vind ik het. En hij mag best op tijd fit zijn voor het EK, dat zou ik nog meer humor vinden.
pi_18382981
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 00:58 schreef twi het volgende:
Leuk trouwens dat iedereen nu ineens met Robben mee moet leven, terwijl er elke week geroepen wordt dat van der Vaart in tweeen getrapt moet worden, om maar niet te spreken over hoe het eraan toe ging, de keren dat 'ie wel langdurig geblesseerd was.

Nee hoor, ik lach nu lekker dat 'ie niet meer in 't shirt van PSV komt te spelen. Heerlijk vind ik het. En hij mag best op tijd fit zijn voor het EK, dat zou ik nog meer humor vinden.

als je doelt op die ene uitspraak van mij van vandaag...
dat was om aan te duiden hoe sommige ajacieden klote reacties kunnen geven
  dinsdag 13 april 2004 @ 01:13:44 #6
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_18383069
Ach, ik weet niet wie wat heeft gezegd, aangezien ik sinds afgelopen donderdag tot nu vrij druk in de weer ben geweest met zaken belangrijker dan het forum. Ik heb alleen Fnoord-Ajax heb gezien en sommige samenvattingen, en de topics even vluchtig door heb genomen, maar ik vind dat PSV'ers niet moeten mekkeren over klote reacties van Ajacieden over Robben, gezien de acties van veelal dezelfde personen richting het schopwerk op/blessureleed van Ajacieden.
pi_18383133
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 01:13 schreef twi het volgende:
Ach, ik weet niet wie wat heeft gezegd, aangezien ik sinds afgelopen donderdag tot nu vrij druk in de weer ben geweest met zaken belangrijker dan het forum. Ik heb alleen Fnoord-Ajax heb gezien en sommige samenvattingen, en de topics even vluchtig door heb genomen, maar ik vind dat PSV'ers niet moeten mekkeren over klote reacties van Ajacieden over Robben, gezien de acties van veelal dezelfde personen richting het schopwerk op/blessureleed van Ajacieden.
ik heb tot nu toe 1 klote opmerking gehad over Robben
en laat dat nu toevallig ene Twi zijn
pi_18388159
het zal wel kut zijn voor Oranje als hij niet mee kan doen.
voor PSV is het lekker
  dinsdag 13 april 2004 @ 11:47:47 #9
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_18388215
We hebben Robben nergens voor nodig. Volgend seizoen niet, en dit seizoen ook niet.
PSV wint wel zonder hem de UEFA Cup.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_18388757
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 11:47 schreef ErikT het volgende:
We hebben Robben nergens voor nodig. Volgend seizoen niet, en dit seizoen ook niet.
PSV wint wel zonder hem de UEFA Cup.
Juist, maar als liefhebber zie ik Robben toch wel graag spelen.
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_18389096
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 00:58 schreef twi het volgende:
Leuk trouwens dat iedereen nu ineens met Robben mee moet leven, terwijl er elke week geroepen wordt dat van der Vaart in tweeen getrapt moet worden
VDV is een arrogante kut-Ajacied. Robben is een sympathieke jongen
Ik leef ook mee met VDV hoor, als 'ie z'n kruisbanden scheurt. Alleen niet als 'ie weer terug is van z'n blessure

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2004 12:26:03 ]
  dinsdag 13 april 2004 @ 12:41:46 #12
74430 Nyluzzz
Terviseks!
pi_18389507
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 12:24 schreef Sloggi het volgende:

[..]

VDV is een arrogante kut-Ajacied. Robben is een sympathieke jongen
Ik leef ook mee met VDV hoor, als 'ie z'n kruisbanden scheurt. Alleen niet als 'ie weer terug is van z'n blessure
Vind Robben ook geen sympatieke jongen met zijn maniertjes. Maar goed, ik leef wel met hem mee nu hij waarschijnlijk het ek gaat missen. En heb ook medelijden met mezelf, de titlelkansen en dus de kansen op een topzomer dalen bijna beneden het nulpunt nu.
...drop it like it's hot...
pi_18392465
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 12:11 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Juist, maar als liefhebber zie ik Robben toch wel graag spelen.
zie em ook graag spelen
al is het nu wel een beetje wennen aan volgend seizoen zonder Robben, en zonder Bommel EN zonder Kezman...
pi_18396073
"Stuur Arjen een kaartje".

Lijkt me een mooie zomeractie.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_18396216
jammer dat we hem niet meer zien spelen, maar zonder Robben red PSV het ook wel
pi_18401190
In het Nederlands elftal zal ik em genoeg zien spelen, en als ik geluk heb zal ik ook nog wel wat samenvattingen zien van Chelsea bij studio sport, al is het heel kort...
beter dan niets voor mij
pi_18403215
PSV heeft hem te snel gebracht. Ik vind het nog steeds onverantwoord wat Hiddink heeft gedaan . Je mag hem gewoon uit voorzorg niet brengen tegen Groningen dat duidelijk al uitgespeeld was bij het begin van de wedstrijd. PSV 3 had nog van Groningen kunnen winnen zonder Robben. Dan spaar je hem gewoon even nog extra uit voor zorg.
pi_18403584
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 17:13 schreef methodmich het volgende:
"Stuur Arjen een kaartje".

Lijkt me een mooie zomeractie.
uit portugal
pi_18404430
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 21:48 schreef Chadi het volgende:
PSV heeft hem te snel gebracht. Ik vind het nog steeds onverantwoord wat Hiddink heeft gedaan . Je mag hem gewoon uit voorzorg niet brengen tegen Groningen dat duidelijk al uitgespeeld was bij het begin van de wedstrijd. PSV 3 had nog van Groningen kunnen winnen zonder Robben. Dan spaar je hem gewoon even nog extra uit voor zorg.
juist wel het moment om te doen
beetje wedstrijritme hkan nooit kwaad
en tegen Groningen hoeft hij juist niks te forceren, dus minder kans op blessures
kan hij gewoon weer ff gewend raken
met het oog op de wedstrijd van morgen
pi_18404466
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 21:48 schreef Chadi het volgende:
beide partijen zaten fout!
pi_18419009
Ze hadden 'm goed in kunnen brengen, maar waarom al in de 45e minuut

45 minuten is wel lang voor iemand die net terug is van een blessure.
  woensdag 14 april 2004 @ 17:16:34 #22
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_18420264
quote:
Op woensdag 14 april 2004 16:29 schreef Sloggi het volgende:
Ze hadden 'm goed in kunnen brengen, maar waarom al in de 45e minuut

45 minuten is wel lang voor iemand die net terug is van een blessure.
Ik hoorde dat er een onderzoek naar VD Hoogenband ingesteld gaat worden?
  Trouwste user 2022 woensdag 14 april 2004 @ 17:20:25 #23
7889 tong80
Spleenheup
pi_18420378
Hiddink wil idd een onderzoek.

Ook omdat het met Hofland eveneens mis is gegaan.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_18432975
En Van Nistelrooy..
pi_18432982
Vink vergeten..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')