Daar weet jij als Urker natuurlijk alles van...quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:08 schreef Terreros85 het volgende:
Cocu kijkt eerder of hij een kilo coke opgesnoven heeft.
In de VS is laatst een boek verschenen van een American Football speler die dus homo was en het jaren geheim moest houden en onder druk van de omgeving vriendinnen nam en jarenlang zn vriend verborgen moest houden. De druk hierdoor bracht hem aan de drank en de drugs en op de rand van zelfmoord. Dus dat er veel homo's voordat ze doorbreken al afvallen zou heel goed kunnen!quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:06 schreef SterkStaaltje het volgende:
Misschien is het wel zo dat 95% van de talentvolle homo's vroegtijdig stopt met voetballen omdat ze zichzelf niet kunnen/durven zijn in het team en dat er daardoor zo verdomd weinig bekende homo voetballers zijn.
Iedereen roept dat, maar zijn er ook bewijzen voor?quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:07 schreef the_legend_killer het volgende:
Marc Overmars deelde het bed weleens met mannen
Mijn pa kent iemand die met hem geslapen heeft.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:12 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Iedereen roept dat, maar zijn er ook bewijzen voor?
dat plaatje kenne we nu wel!quote:
En die iemand is niet een vriend van een vriend oid? Dat soort verhaaltjes zijn meetsal zeer onbetrouwbaar.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mijn pa kent iemand die met hem geslapen heeft.
Iedereen dacht het van Dominique. Zijn vriendin werkt bij een makelaarsbureau voor voetballers en toen kwam hij daar eens de deur uit. Zat er een andere voetballer die zei: "Zit Dominique ook bij jou?" Zij: "Nee, dat is mijn vriend." Viel de speler stil. "Iedereen dacht dat hij homo was."quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:28 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Heh; dat zullen ze NOOIT vertellen; want dan mogen ze niet meer douchen met de rest...![]()
Dominique van Dijk; heeft wel homo-achtige trekjes, maar zegt het niet te zijn![]()
Pires echt niet. Die heeft een zeer leuke vrouw.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Arnold Bruggink, Mika Vayrinen en Robert Pires zijn flikkers.
John de Bever ook.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Iedereen dacht het van Dominique. Zijn vriendin werkt bij een makelaarsbureau voor voetballers en toen kwam hij daar eens de deur uit. Zat er een andere voetballer die zei: "Zit Dominique ook bij jou?" Zij: "Nee, dat is mijn vriend." Viel de speler stil. "Iedereen dacht dat hij homo was."
Maar volgens mij is Wensley Ton de enige die het openbaar heeft gemaakt.
Jij ziet zeker ook nog CIA complotten achter the Twin Towers attacks, of niet? Als je zo iedere speler gaat ana(al?)lyseren dan is iedere voetballer homo. "Knopper heeft lang haar, dus die valt op mannen", "Demouge heeft een nichterige achternaam, dus die zal er ook wel een zijn"...quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:41 schreef BillyBeflap het volgende:
Toch blijf ik vinden dat KJH homotrekjes heeft. Hij is in iedergeval ietwat verwijfd.
Hij heeft weleens zo'n trendy gaybar sjaaltje om z'n nek en ook met de manier waarop ie praat is wat mis. Gisteren ook weer met een verwijfde stem: "aan de andere kant ook zo'n gevalleTJE".
Nee, het zou me niks verbazen als KJH en fUrby elke wedstrijd met zn 2en wat langer in de douche blijven. En nu ik wat zit na te denken; die Hedwiges (met zn rare kapsel en oorbelletje) zou er zomaar ook 1 kunnen zijn.
[afbeelding]
Je kunt te ver gaan.....quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Batistuta schijnt ook wel eens in verschillende darkrooms te zijn gesignaleerd.
Ja we willen QUOTES ofzo,......volgens mij zijn ze er niet.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:18 schreef rubbereend het volgende:
ontopic! Vage insinuaties mogen wel achterwege blijven!
Die jonge marokkaanse jongetjes he, die bij PSV spelen, nou is dat niet de club waar ene Fons S. ooit bij zat?quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:18 schreef rubbereend het volgende:
ontopic! Vage insinuaties mogen wel achterwege blijven!
Fuck sakes niet Redondoquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:34 schreef cultheld het volgende:
Niet te vergeten Fernando Redondo.
Kom je weer met dat lul verhaalquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mijn pa kent iemand die met hem geslapen heeft.
100% Houdt van poëzie, haute couture en theater: Do I need to say more?quote:
Kennis van me is de beste vriendin van zijn vriendin, dus je kan deze doorstrepen! (ja die kennis van me is een Finse)quote:Mika Vayrinen
graag, want dit slaat nergens op.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
100% Houdt van poëzie, haute couture en theater: Do I need to say more?
Ruige mannen houden daar niet van! Bier en lekkere wijven!quote:
Daar hou ik ook van, maar ik zie niet wat er mis is met haute couture en theater e,d,quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:56 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ruige mannen houden daar niet van! Bier en lekkere wijven!
Daniel Pasarella verdacht hem er niet voor niets van. Ook de Argentijnse pers is er van overtuigd dat hij homoseksueel is. Er gingen zelfs geruchten dat Guti en Redondo iets met elkaar hadden. Zijn antwoord? Ik val niet op blond.quote:
Op zich is er niks mis mee, maar als die geruchten al rond gaan en je hebt ook nog louter dat soort hobbies, dan voedt dat de geruchten natuurlijk wel.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:00 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Daar hou ik ook van, maar ik zie niet wat er mis is met haute couture en theater e,d,
Volgens mij ben je pas een homo als je op kerels valt, maar ik kan het mis hebben.
lolquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Daniel Pasarella verdacht hem er niet voor niets van. Ook de Argentijnse pers is er van overtuigd dat hij homoseksueel is. Er gingen zelfs geruchten dat Guti en Redondo iets met elkaar hadden. Zijn antwoord? Ik val niet op blond.
Nee me pa kent hem persoonlijk.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:26 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
En die iemand is niet een vriend van een vriend oid? Dat soort verhaaltjes zijn meetsal zeer onbetrouwbaar.
Waarom reageer je er dan op.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:24 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Kom je weer met dat lul verhaal
Niet dat het mij iets zou boeien of ie homo is, hij heeft leuke dingen bij Ajax en z'n andere clubs laten zien en dat kan de gehele rioolpers niet zeggen.
Met wie denk die gast wel niet een relatie gehad te hebben, vieze relnichtquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Waarom reageer je er dan op.
Overmars schijnt ook met Gordon een relatie te hebben gehad
quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Waarom reageer je er dan op.
Overmars schijnt ook met Gordon een relatie te hebben gehad
En daar is ook het hele verhaal dat Overmars homo zou zijn zo'n beetje mee begonnen, daarom geloof ik ook niks van het gehele verhaal.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:17 schreef cultheld het volgende:
Ik geloof ook niks van dat Gordon verhaal, die vent koopt z'n gerief in Afrika.
de jongens die iets raar voelen als ze in duel zijn met de tegenstanderquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:49 schreef TeChNo2 het volgende:
... enne als een bekende voetballer homo is...so what... who cares ?
Cziommer had een vriendin, alleen werd die geneukt door Soa Tommy.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:35 schreef frenzy2003 het volgende:
ik had steeds het idee dat die Simon Cziommer van roda jc een nicht is,op de een of andere manier. dat debiele handje voor zijn mond na de mooie treffer tegen psv(afstandschot) deed mij steeds meer twijfelen. raar,dat niemand hem hier genoemd heeft. als er iemand homo is lijkt het mij dat deze man het is.
ook wel geinig: het is een belg;hij woont in duitsland en speelt in nederland.
Dat is eigenlijk het meest interessante. Wat zou er veranderen in zijn (voetbal)leven?quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:49 schreef TeChNo2 het volgende:
... enne als een bekende voetballer homo is...so what... who cares ?
Ik denk dan dat die in de mandekking gaat spelen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:13 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk het meest interessante. Wat zou er veranderen in zijn (voetbal)leven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |