Jij ziet zeker ook nog CIA complotten achter the Twin Towers attacks, of niet? Als je zo iedere speler gaat ana(al?)lyseren dan is iedere voetballer homo. "Knopper heeft lang haar, dus die valt op mannen", "Demouge heeft een nichterige achternaam, dus die zal er ook wel een zijn"...quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:41 schreef BillyBeflap het volgende:
Toch blijf ik vinden dat KJH homotrekjes heeft. Hij is in iedergeval ietwat verwijfd.
Hij heeft weleens zo'n trendy gaybar sjaaltje om z'n nek en ook met de manier waarop ie praat is wat mis. Gisteren ook weer met een verwijfde stem: "aan de andere kant ook zo'n gevalleTJE".
Nee, het zou me niks verbazen als KJH en fUrby elke wedstrijd met zn 2en wat langer in de douche blijven. En nu ik wat zit na te denken; die Hedwiges (met zn rare kapsel en oorbelletje) zou er zomaar ook 1 kunnen zijn.
[afbeelding]
Je kunt te ver gaan.....quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Batistuta schijnt ook wel eens in verschillende darkrooms te zijn gesignaleerd.
Ja we willen QUOTES ofzo,......volgens mij zijn ze er niet.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:18 schreef rubbereend het volgende:
ontopic! Vage insinuaties mogen wel achterwege blijven!
Die jonge marokkaanse jongetjes he, die bij PSV spelen, nou is dat niet de club waar ene Fons S. ooit bij zat?quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:18 schreef rubbereend het volgende:
ontopic! Vage insinuaties mogen wel achterwege blijven!
Fuck sakes niet Redondoquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:34 schreef cultheld het volgende:
Niet te vergeten Fernando Redondo.
Kom je weer met dat lul verhaalquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mijn pa kent iemand die met hem geslapen heeft.
100% Houdt van poëzie, haute couture en theater: Do I need to say more?quote:
Kennis van me is de beste vriendin van zijn vriendin, dus je kan deze doorstrepen! (ja die kennis van me is een Finse)quote:Mika Vayrinen
graag, want dit slaat nergens op.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
100% Houdt van poëzie, haute couture en theater: Do I need to say more?
Ruige mannen houden daar niet van! Bier en lekkere wijven!quote:
Daar hou ik ook van, maar ik zie niet wat er mis is met haute couture en theater e,d,quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:56 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ruige mannen houden daar niet van! Bier en lekkere wijven!
Daniel Pasarella verdacht hem er niet voor niets van. Ook de Argentijnse pers is er van overtuigd dat hij homoseksueel is. Er gingen zelfs geruchten dat Guti en Redondo iets met elkaar hadden. Zijn antwoord? Ik val niet op blond.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |