Daar weet jij als Urker natuurlijk alles van...quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:08 schreef Terreros85 het volgende:
Cocu kijkt eerder of hij een kilo coke opgesnoven heeft.
In de VS is laatst een boek verschenen van een American Football speler die dus homo was en het jaren geheim moest houden en onder druk van de omgeving vriendinnen nam en jarenlang zn vriend verborgen moest houden. De druk hierdoor bracht hem aan de drank en de drugs en op de rand van zelfmoord. Dus dat er veel homo's voordat ze doorbreken al afvallen zou heel goed kunnen!quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:06 schreef SterkStaaltje het volgende:
Misschien is het wel zo dat 95% van de talentvolle homo's vroegtijdig stopt met voetballen omdat ze zichzelf niet kunnen/durven zijn in het team en dat er daardoor zo verdomd weinig bekende homo voetballers zijn.
Iedereen roept dat, maar zijn er ook bewijzen voor?quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:07 schreef the_legend_killer het volgende:
Marc Overmars deelde het bed weleens met mannen
Mijn pa kent iemand die met hem geslapen heeft.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:12 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Iedereen roept dat, maar zijn er ook bewijzen voor?
dat plaatje kenne we nu wel!quote:
En die iemand is niet een vriend van een vriend oid? Dat soort verhaaltjes zijn meetsal zeer onbetrouwbaar.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mijn pa kent iemand die met hem geslapen heeft.
Iedereen dacht het van Dominique. Zijn vriendin werkt bij een makelaarsbureau voor voetballers en toen kwam hij daar eens de deur uit. Zat er een andere voetballer die zei: "Zit Dominique ook bij jou?" Zij: "Nee, dat is mijn vriend." Viel de speler stil. "Iedereen dacht dat hij homo was."quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:28 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Heh; dat zullen ze NOOIT vertellen; want dan mogen ze niet meer douchen met de rest...![]()
Dominique van Dijk; heeft wel homo-achtige trekjes, maar zegt het niet te zijn![]()
Pires echt niet. Die heeft een zeer leuke vrouw.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Arnold Bruggink, Mika Vayrinen en Robert Pires zijn flikkers.
John de Bever ook.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Iedereen dacht het van Dominique. Zijn vriendin werkt bij een makelaarsbureau voor voetballers en toen kwam hij daar eens de deur uit. Zat er een andere voetballer die zei: "Zit Dominique ook bij jou?" Zij: "Nee, dat is mijn vriend." Viel de speler stil. "Iedereen dacht dat hij homo was."
Maar volgens mij is Wensley Ton de enige die het openbaar heeft gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |