Fred hoort bij het bestuur.quote:Op zondag 24 april 2005 19:59 schreef TerroRobbie het volgende:
De 2-2 tegen Roda inderdaad.
Je vergeet trouwens Fred van der Hoorn in je op tong80. Die de trainingen vaak leidt en eigenlijk alles bepaald.
Jij heb echt iets met Fred he??? Jantjequote:Op zondag 24 april 2005 19:59 schreef TerroRobbie het volgende:
De 2-2 tegen Roda inderdaad.
Je vergeet trouwens Fred van der Hoorn in je op tong80. Die de trainingen vaak leidt en eigenlijk alles bepaald.
Was dat niet een Reijn van Duijnhoven achtig iets?quote:Op zondag 24 april 2005 20:55 schreef Soul79 het volgende:
Maar deze goal is echt legendarisch, hoewel hij in mijn herinnering aan de andere kant van het veld was.
Maar hoe zit het met die andere goal? Daar staat me niks van bij.
Ik heb ook veel met jan en willem hoor...quote:Op zondag 24 april 2005 20:35 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Jij heb echt iets met Fred he??? Jantje![]()
Maargoed verder over onze sliert!quote:Fred van der Hoorn zou -diep in zijn hart- misschien het liefst alles zelf doen bij FC Den Bosch, maar de afgelopen jaren heeft hij geleerd dat dat niet mogelijk is.
Na het ontslag van Henk Wisman nam hij wel zelf de teugels van het eerste team in handen, hoewel hij dat naar buiten toe niet wil laten blijken. „Jan en Wim doen de groep“, wil hij steevast doen geloven. Tijdens de wedstrijden klopt dat ook wel. Dan zitten Jan (van Grinsven) en Wim (van der Horst) op de bank en Van der Hoorn op de tribune. Maar bij het bepalen van de opstelling heeft Van der Hoorn een hele dikke vinger in de pap. Als hij het nodig vindt, daalt de technisch directeur tijdens de rust af naar de kleedkamer om bij te sturen. En na afloop van een wedstrijd overlegt Van Grinsven altijd eerst met Van der Hoorn voordat hij de pers te woord staat. „Ach, het lijkt misschien alsof ik veel naar me toetrek, maar uiteindelijk moeten de jongens op het veld het toch doen. Wij zijn er om de voorwaarden voor hen zo goed mogelijk te maken.“
Onze timmerman uit Den Dungenquote:Op zondag 24 april 2005 22:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij kreeg ook de goal tegen van Van Duijnhoven.
Maar een speler uit Den Dungen is per definitie een held
ik ook,was er zelfs bij.quote:Op maandag 25 april 2005 00:01 schreef Yeahinho het volgende:
Hup Jan. Die goal van Van Duijnhoven kan ik me ook nog goed herinneren
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |