abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25534276
Nog fans van Kenneth Perez hier? Naar mijn mening op het moment een van de beste voetballers in Nederland. Ongelooflijke techniek, goede trap en prima overzicht! Ik zou hem graag eens bij een grotere( ) Europese voetbalclub aan het werk willen zien, en verwacht zeker interesse voor hem na dit prima (Europese) seizoen, al is hij al op leeftijd..

Nog even zijn CV'tje:
1995/96 FC Kopenhagen 7 0 Denemarken
1996/97 FC Kopenhagen 22 3 Denemarken
1997/98 MVV 12 2 Eredivisie
1998/99 MVV 22 8 Eredivisie
1999/00 MVV 13 6 Eredivisie
1999/00 AZ 7 1 Eredivisie
2000/01 AZ 7 0 Eredivisie
2001/02 AZ 28 6 Eredivisie
2002/03 AZ 29 11 Eredivisie
2003/04 AZ 32 10 Eredivisie
2004/05 AZ 21 11 Eredivisie
Totaal 200 58

pi_25534330
Een echte laatbloeier is het, jammer dat hij enigsinds op leeftijd al is. Perez is zeker iemand waarvoor je naar het stadion komt. Verder is hij onvervangbaar bij AZ.
That's all folks!
pi_25534429
Goeie voetballer, komt volledig tot zijn recht bij het huidige AZ .
pi_25537770
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 23:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Een echte laatbloeier is het, jammer dat hij enigsinds op leeftijd al is. Perez is zeker iemand waarvoor je naar het stadion komt. Verder is hij onvervangbaar bij AZ.
Geen enkele speler is onvervangbaar en Perez al helemaal.
pi_25546105
Is wel één van de weinige AZ-spelers die ik ook in staat acht op een iets hoger niveau dan AZ en zonder Co te kunnen presteren. Het is vooral een slimme speler, die daardoor ook zijn geringe snelheid weet te compenseren.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 17 maart 2005 @ 16:56:49 #6
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_25546146
groot topic
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  donderdag 17 maart 2005 @ 17:08:31 #7
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_25546441
Perez doet me een beetje aan Kluivert denken. Hij kan in of achter de spits. Scoort niet echt veel, maar als hij scoort doet hij het mooi. Zijn assists zijn prachtig en ik zie hem liever teruggezakt als aanvallende middenvelder dan als valse linksbuiten of in de spits.
Maar goed, daar staat Van Galen al......dus dan maar hangend op links afwisselend met Huysegems.
pi_25546479
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 17:08 schreef Stpan het volgende:
Perez doet me een beetje aan Kluivert denken. Hij kan in of achter de spits. Scoort niet echt veel, maar als hij scoort doet hij het mooi. Zijn assists zijn prachtig en ik zie hem liever teruggezakt als aanvallende middenvelder dan als valse linksbuiten of in de spits.
Maar goed, daar staat Van Galen al......dus dan maar hangend op links afwisselend met Huysegems.
Vind hem niet echt type-Kluivert, hij oogt naar mijn mening veel soepeler. Mij doet hij weleens denken aan Del Piero, precies dezelfde soort kwaliteiten..
pi_25546543
Perez is trouwens ook een voorbeeld voor alle buitenlanders die in Nederland komen voetballen. Spreekt perfect Nederlands, al sinds zijn eerste jaren bij MVV..
pi_40780765
Hij is voor 3 jaar gehaald. Als hij het eerste jaar best redelijk speelt en daarna steeds minder aan de bak komt is het per definitie een miskoop.

Als je hem 3 jaar geleden had gekocht had je 2 topjaren van hem gehad en was dit zijn 3e jaar geweest en kon je hem daarna voor minder bij laten tekenen of laten afvloeien
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 13 augustus 2006 @ 23:42:39 #11
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_40782361
Er is een tijd geweest dat ik hem de beste speler op de Nederlandse velden vond. Die Perez is verleden tijd, ook afgelopen seizoen bij AZ al...
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_40782445
Vind ik ook, maar er zijn ook mensen die Ananas belangrijk vinden voor Ajax dus dan zal hij best wel niet de boeken in gaan als een miskoop
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40798730
Afunados, had jij destijds bij MVV al het idee dat hij zo ver kon komen?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40804513
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 16:50 schreef methodmich het volgende:
Afunados, had jij destijds bij MVV al het idee dat hij zo ver kon komen?
Hij was direct publiekslieveling en stak kwalitatief met kop en schouders boven de rest uit. Het was duidelijk dat hij gemakkelijk een stap hoger kon. Tja, of ik zo'n carriere toen verwacht had, is natuurlijk moeilijk te zeggen; het was een nieuw gezicht, en hoevaak verdwijnen voetballers die een paar jaar opvallen niet van het toneel.

Het is iig al die tijd mijn favoriete speler op de Nederlandse velden gebleven. Gelukkig is hij destijds niet naar Roda vertrokken
pi_42894854
Prima wedstrijd vandaag weer.

Als ie speelt, dan is ie ook echt van waarde voor Ajax
pi_42895346
HELD
pi_42914302
quote:
Perez heeft zijn draai gevonden
Door SJOERD MOSSOU

AMSTERDAM - Niet zo lang geleden was Kenneth Perez een balende wisselspeler, in het heden is de Deen topscorer van Ajax.

Tegen ADO Den Haag geeft dat vanavond recht op een basisplaats, zijn tweede op een rij. ,,Ik heb nu pas het gevoel dat ik er echt bij hoor.’’

Kenneth Perez gaf zondagmiddag eerst twee assists, maakte de volgende twee goals zelf en liep even later mokkend van het veld bij een 4-0 voorsprong tegen Feyenoord. De Ajacied baalde van zijn wissel in de 69ste minuut en deed geen moeite dat te verbloemen.

,,Het ging op dat moment heel erg lekker,’’ zegt Perez. ,,Ik heb nog niet al te veel gespeeld dit seizoen. Als het dan zo goed loopt zoals zondag tegen Feyenoord, dan wil je het liefst tot de volgende ochtend doorspelen. Daarom baalde ik zo, ik wílde gewoon heel graag.’’

De Deen mocht zich in de Kuip uitleven op de positie die hem het best past. Achter de spitsen in een vrije, zwervende rol. Nooit vond het dolende Feyenoord een antwoord. ,,Het was vooral een geweldige teamprestatie,’’ vindt Perez. ,,Iedereen maakte zichzelf ondergeschikt en speelde in dienst van het elftal. Je zag dat ook aan de reacties na onze goals. Iedereen vierde mee.’’

Bij zijn vorige club AZ was dat al wat langer vanzelfsprekend. Perez moest in zijn eerste maanden bij Ajax zichtbaar zoeken naar zijn draai. ,,Pas nu heb ik het gevoel dat ik erbij hoor. Zo van: dit is mijn nieuwe omgeving, hier gaat het gebeuren. De eerste maanden moest ik wennen. Bij AZ liepen voor mij vertrouwde mensen rond. Dat gaf toch een soort warmte. De selectie bleef bovendien lang bij elkaar, alles ging op een gegeven moment vanzelf. Hier moest ik iedereen eerst leren kennen. Dat duurt even.’’

Media benaderen Ajax bovendien vaak ‘negatief kritisch’, ervoer Perez. ,,Pas de laatste weken verandert dat een beetje. Maar de houding van de pers is soms té kritisch, vind ik. Natuurlijk, dat zal er allemaal bij horen en dat wist ik van tevoren, maar ik mag dat toch wel constateren? Daar moet je maar tegen kunnen, wordt dan gezegd. Anders ben je niet geschikt blabla. Maar dat vind ik stoer doen van journalisten. Tegenover PSV is de houding van de pers gewoon anders. En dat is ook een topclub.’’

Dat Perez amper speelde in zijn eerste maanden bij Ajax, maakte de inburgering nog wat gecompliceerder. De Deen heeft nu eenmaal niet het karakter van de ideale wisselspeler, die braaf en gedienstig op de bank gaat zitten. ,,Een bijrol vind ik niks. Als ik niet speel, voel ik me minderwaardig. Ik wil altijd meetellen, op de voorgrond staan.’’

Spaanse trots misschien, geërfd van moeders kant? Of gewoon een groot ego? Perez:,, Zo mag je het allebei noemen. Ik ben wel trots denk ik, ja. Een trotse Deen. Als ik op het tweede plan sta, wordt die trots aangetast. Zo voel ik dat.’’

De teleurstelling over zijn rol als reserve nam Perez niet mee naar huis. Althans, minder dan hij vooraf vreesde. ,,Dat is me meegevallen van mezelf. Ik heb altijd gezegd dat mijn levensgeluk van voetbal afhangt. Maar hoe moeilijk ik het ook vond, het heeft me niet echt gehinderd of zo. Ik ben vrij kalm gebleven. Bovendien kon ik me vrij goed blijven focussen op mijn prestaties. Ik heb nu ook het gevoel dat ik mijn niveau weer haal. Nu is het tijd voor de volgende stap.’’

Perez mag inmiddels dan Ajax-topscorer zijn met vijf goals, een vaste basisplaats is nog niet zo vanzelfsprekend. De positie waarop hij zondag tegen Feyenoord speelde, bestaat in het systeem van Henk ten Cate normaal gesproken niet. De Ajax-trainer kiest slechts hoogst zelden voor een ‘nummer 10’ op het middenveld. ,,Mijn voordeel moet zijn dat ik op meer posities kan spelen,’’ aldus Perez. ,,In principe ben ik door Ajax gehaald voor de linkerflank. Dat ik daar nog niet veel gespeeld heb, komt door mijn matige spel in de eerste weken.’’

,,Ik ben niet echt een speler voor de voorbereiding, Louis van Gaal (trainer AZ) zei dat ook altijd al. Als er echt wat op het spel staat, ben ik beter dan in oefenwedstrijden tegen amateurs. Bij AZ was dat niet zo’n probleem. Daar kenden ze me en was ik min of meer onomstreden. Hier moet ik die status nog zien te bereiken.’’

Het AD.
pi_43869559
De nieuwste column van Hugo Borst.
quote:
Kenneth Perez riep: 'Hé man, idioot. Hé kankerneger. Hé!'

Hij zat bij Pauw en Witteman en aan het slot van een periode waarbij we waren doodgegooid met politici vielen zijn rust, waardigheid en autoriteit op en al het zinvolle dat hij zei. De oud-minister van buitenlandse zaken, Hans van Mierlo, keek Frans Adelaar aan en zei dat hij vond dat de trainer aangifte moest doen bij de politie. Hij was zondag in het Zuiderpark immers bedreigd. Pas als er aangifte is gedaan kunnen de wilden worden vervolgd.

Maar Adelaar, die zich aan tafel verbaal sterk presenteerde, kijkt wel uit. Zijn vrouw is al eens bedreigd door zo'n wilde die zich uitgeeft voor een supporter. Zij en haar twee dochters waren jongstleden zondag op verzoek van Adelaar thuisgebleven en stonden thuis, luisterend naar de radio, doodsangsten uit. Het leek een eeuwigheid, de tijdspanne tussen het moment dat ze hoorden dat een leger wilden bezit nam van het veld en het geruststellende telefoontje van de ontzette echtgenoot en vader.

De familie Adelaar heeft geen trek om, nu ADO Den Haag verleden tijd is, vanwege een aangifte nóg eens bedreigd te worden. Op maandag is Frans lekker een nieuw leven begonnen. Wie Sport 1 kan ontvangen, ziet hem vandaag al in actie als analyticus. ADO Den Haag moet zo snel mogelijk worden verdrongen. Vooral die laatste twee dagen, waarbij verhitte supporters hem uitscholden en Adelaar vreesde dat hem ook fysiek iets zou worden aangedaan, díe waren het allerergst. Terecht stelt Adelaar overigens vast dat dit geen voetbalprobleem is maar een maatschappelijk verschijnsel.

De leiding van ADO Den Haag heeft de moed wel opgebracht om de gang naar de politie te maken en aangifte te doen van, onder andere, huisvredebreuk. In samenwerking met de politie doet de club er alles aan om alle wilden een gezicht te geven. Daar kunnen ze bij Ajax een voorbeeld aan nemen. Drie jaar geleden, na Jong Ajax-Jong Feyenoord, gebeurde ergere dingen. Hoewel twee Feyenoorders werden geschopt en geslagen, gingen - op twee na - alle wilden vrijuit, voornamelijk omdat de identificatie ernstig te wensen overliet.

De wilden die tijdens ADO Den Haag-Vitesse het heilige gras betraden kunnen nu, na herkenning, strafrechtelijk worden vervolgd. Tientallen, misschien wel honderd man, zullen in elk geval een stadionverbod van vijf jaar aan hun broek krijgen, plus een boete.

De grootste hooligan van vorig weekend stond trouwens op het veld van de Arena. Kenneth Perez wond zich in de 43ste minuut van Ajax-FC Twente op over een bal die al dan niet uit was. Tegen assistent-scheidsrechter Nicky Siebert riep de Deen: 'Hé man, idioot. Hé kankerneger hé!' De registratie is onverbiddelijk. Ik vind Perez een heerlijke voetballer, een leuke gozer ook, maar dit had ik van een sportpresentator in spe niet verwacht. Durft hij dat ook tegen Ten Cate te roepen?

Als ik Kenneth Perez was dan zou ik alsnog mijn excuses maken aan Nicky Siebert, die, toen ik hem gisteren belde, eerst toestemming van scheidsrechtersbaas Uilenberg had en toen stellig zei dat hij niets had gehoord.

Niks gehoord? Vergis ik me of regeert de angst? Een rode kaart is meteen een rode kaart hè. En dan de publiciteit. En de nasleep. Voetballer van Ajax in staat van beschuldiging stellen, tuchtcommissie, schorsing. Zegt Siebert: 'Als ik het had gehoord dan had hij rood gekregen van Blom. Als hij dat echt heeft geroepen dan wordt er alsnog rapport opgemaakt.' Frank Huizinga van de KNVB bevestigt dat. 'We zullen de band maandag afspelen. Als hij dat écht heeft gezegd dan kan de aanklager hem in staat van beschuldiging stellen.'

Gisteravond om kwart voor negen heb ik Perez aan de telefoon.

'Heb ik dat gezegd?'
Ja.
'Weet je het zeker?'
Ja.
'Hoor je me of is het liplezen?'
Je hoort het en het is niks voor jou Kenneth.
'Nee. Ik zit niet bij de KKK.'
Weet ik. Wat bezielde je? Waarom overkomt je dit? Gefrustreerd bij Ajax?
'Dat zou een zwak excuus zijn. Als het echt zo is, emotie toch denk ik.'
En nu?
'Ik speel niet meer. Dit neemt Ten Cate me kwalijk. En terecht. Dit is niet netjes. Dit is erg. Ik heb hier spijt van. Heb jij het nummer van die grens…'

En zo kom ik weer bij Hans van Mierlo uit, die ervoor pleit om de wilden aan te geven, maar als de wildeman tot inkeer komt, zijn excuses maakt, oprecht, nou dan kunnen we wat mij betreft de mantel der liefde uit de mottenballen halen.
pi_43869624
Kenneth, wat doe je?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_43869626
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_43869638
Kenneth
pi_43869692
Bah.
pi_43869693
Waarom komt Borst daar nu pas mee. Kon toch ook in Studio Voetbal?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_43869706
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 00:36 schreef RayMania het volgende:
Waarom komt Borst daar nu pas mee. Kon toch ook in Studio Voetbal?
Het was pas zondaglaat bij Talpa, in dat overzicht pas
pi_43869776
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 00:36 schreef Jasza het volgende:

[..]

Het was pas zondaglaat bij Talpa, in dat overzicht pas
Oke, daarom dus. Zondag dus zeker Studio Voetbal kijken. Beetje raar alleen dat het bijna nergens in het nieuws is geweest. Het is enkel Borst die altijd met zulk nieuws komt.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')