quote:Op zondag 1 januari 2006 16:01 schreef Eilanden het volgende:
Vanavond om 22:00 uur op BBC 2: George Best Night
Kijken dusquote:Op maandag 26 december 2005 18:59 schreef raptorix het volgende:
Vanavond weer Ton Ooiers op RTV NH
20.15 dus
Bologna - Triestina is trouwens live te zien op Eurosport 2, 20.45 uur morgen voor de schotel/digitaleTV bezittersquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:52 schreef assie het volgende:
Morgen eindelijk weer wat: Eurosport
Friendly Tournament Efes Cup: Besiktas-Werder Bremen
De tijden die DIGGER aangaf zijn de Nederlandse tijden.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:17 schreef assie het volgende:
Die wedstrijden op BBC is dat Nederlandse tijd????
Dank je!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:56 schreef fanneke het volgende:
[..]
De tijden die DIGGER aangaf zijn de Nederlandse tijden.
Shit, ik ben net te laat zie ikquote:Op zondag 8 januari 2006 13:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Vanmiddag de halve finales en finale van de "Flanders Indoor Soccer Cup" in Gent live op Canvas (Sporza)
[afbeelding]
Wat het is ? Een soort indoor zaalvoetbal met grote doelen op kunstgras met enkele Belgische eersteklassers. Ondertussen al een jaarlijkse traditie hier.
Vanaf 16h15 op Sporza dus.
Klopt, is al dagen live op de DSF.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:22 schreef assie het volgende:
Wel allemaal schotelwerk helaas....
Wordt er trouwens in duitsland niet indoor gespeeld??? Toch ook een jaarlijkse traditie, Die Hallenturnieren....
Doe ik met je meequote:
http://knplogic.com/sport/ is altijd handig voor Voetbal op de schotel, vanavond weer zat live te zien.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:21 schreef Chen het volgende:
Ik gebruik www.voetbalinbeeld.nl via daar kan je via chineese tv kijken naar allemaal wedstrijden uit de Serie A, Premier Leauge, Eredivisie, Primera Divison allemaal live. En het kost ook niksEn het is nog is legaal ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |