ben jij ook doof/sh? (je Nederlands is opvallend goed)quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:09 schreef Ghost_Rider het volgende:
Hoi,
Ik ben op zoek naar dove en slechthorende voetballers om samen met die spelers een nieuwe zaalvoetbalclub op te starten: DSV Black Eagles Nijmegen.
Het primaire doel is meedoen aan de dovencompetitie, dit is drie keer per jaar en je speelt per keer vier wedstrijden. Dus het maakt niet echt uit waar je woont, want de ene keer is het in amsterdam dan in eindhoven dan weer in Utrecht per jaar dus steeds drie verschillende steden.
Uit Nijmegen en omgeving mogen natuurlijk ook meedoen want als het goed gaat willen we ook aan de KNVB competitie meedoen. (Horenden die affiniteit of bevriend zijn met doven zijn ook welkom in de KNVB bij ons)
Dus ben je doof of slechthorend en vind je het leuk om te voetballen reageer dan. dan gaan we lekker met elkaar voetballen
Met vriendelijke groet
Remco van der Kooi
femenrem@chello.nl
Geldt dat niet als 'slechthorend'?quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:09 schreef Suijk het volgende:
Overigens ben ik aan één helft doof, maar dat geldt neem ik aan niet...
Neen, want hij hoort nog 100% aan 1 kant. Maar als ik het goed heb, mogen zelfs horenden meevoetballen. (toch ghostrider?)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |