Oud gedateerd topic man.quote:Op zondag 11 september 2005 23:07 schreef rubbereend het volgende:
Hugo Borst verdient ook wel een eigen topic.
quote:Op zondag 11 september 2005 23:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oud gedateerd topic man.
Ga ergens anders scheidsrechtertje spelen
Nou zeg dat dan gewoon Rubbereend. Het leek alsof je wilde zeggen dat er al een topic was. Pipo. Niet zo kwaad doen hoor.quote:Op zondag 11 september 2005 23:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]van mij mag deze gewoon openblijven hoor, anders had k wel slotje geroepen. Misschien vindt iemand nog iets in t oude topic wat hier weer van pas kan komen. Ga ergens anders de aangebrande user uithangen
weer vriendjes?quote:Op zondag 11 september 2005 23:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou zeg dat dan gewoon Rubbereend. Het leek alsof je wilde zeggen dat er al een topic was. Pipo. Niet zo kwaad doen hoor.
Ok, maar ik slaap niet bij je in bed vanavond.quote:
k ga wel op de logeerkamerquote:Op zondag 11 september 2005 23:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok, maar ik slaap niet bij je in bed vanavond.
On topic Tongquote:
Ik vind zijn stukjes in de krant ook wel goed te doen, maar hij reageert op tv wel lekker ad-rem en het maakt hem weinig uit wie er naast hem zit, geen kontlikkerij.quote:Op zondag 11 september 2005 23:28 schreef rubbereend het volgende:
k vind hem op tv leuker dan in de krant
Over Collina; "Hij komt niet uit Twente"quote:Op maandag 12 september 2005 00:04 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik vind zijn stukjes in de krant ook wel goed te doen, maar hij reageert op tv wel lekker ad-rem en het maakt hem weinig uit wie er naast hem zit, geen kontlikkerij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |