Topicreportquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:17 schreef -Wolf- het volgende:
artistiek. sorry, kon het niet laten...
Misschien omdat er minder gepost wordt?quote:Met een record van 5000 kijk-hits per topic moet ik vaststellen dat AZ zelfs in dit miezerige Fokforum met een straatlengte voor Ajax, PSV en Feyenoord topics eindigt.
En vanwege z'n 250e wedstrijd mocht hij ook nog eens lekker vroeg douchen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:18 schreef DeTolk het volgende:
Persoonlijk denk ik dat Opdam bewust de rode kaart pakte zo vroeg in de wedstrijd, zodat Van Gaal kon testen of ze het zouden redden met 10 man
Dat is ook niet zo moeilijk als één topic drie maanden meegaat.quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:15 schreef Stereotomy het volgende:
Met een record van 5000 kijk-hits per topic moet ik vaststellen dat AZ zelfs in dit miezerige Fokforum met een straatlengte voor Ajax, PSV en Feyenoord topics eindigt.
Naar Beter Bedquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:53 schreef DeTolk het volgende:
RETTEKETET !!!!!
Jeutje, dan is Landzaat ook oud.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:35 schreef xFriendx het volgende:
[afbeelding]
Deel van de Champions League winnaars seizoen 2015-2016.
Tevens tvp.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:29 schreef Joppy het volgende:
[..]
En vanwege z'n 250e wedstrijd mocht hij ook nog eens lekker vroeg douchen.
Van Gaal zei dat hij weg zou gaan, als het zonder hem al besloten was. Want dat was immers niet de afspraak.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:11 schreef Fok_you het volgende:
ik ben benieuwd.... ik zag dat van gaal aangaf dat hij wegging als het geen kunstgras werd, op teletekst staat dat het echt gras wordt.......
Hij heeft gezegd dat hij op zou stappen als het besluit zonder hem was genomen. Ik zie nergens staan dat dit besluit zonder Van Gaal is genomen hoor.quote:
Die gozert met dat grote hoofd achteraan mag er nog wel even wat pondjes aftrainen dan.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:35 schreef xFriendx het volgende:
[afbeelding]
Deel van de Champions League winnaars seizoen 2015-2016.
Tevens tvp.
Dat zou dus impliceren dat hij met gewoon gras akkoord is gegaan. Na zijn tirade van afgelopen week raak je dan ook wel wat van je geloofwaardigheid kwijt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij heeft gezegd dat hij op zou stappen als het besluit zonder hem was genomen. Ik zie nergens staan dat dit besluit zonder Van Gaal is genomen hoor.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |