Topicreportquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:17 schreef -Wolf- het volgende:
artistiek. sorry, kon het niet laten...
Misschien omdat er minder gepost wordt?quote:Met een record van 5000 kijk-hits per topic moet ik vaststellen dat AZ zelfs in dit miezerige Fokforum met een straatlengte voor Ajax, PSV en Feyenoord topics eindigt.
En vanwege z'n 250e wedstrijd mocht hij ook nog eens lekker vroeg douchen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:18 schreef DeTolk het volgende:
Persoonlijk denk ik dat Opdam bewust de rode kaart pakte zo vroeg in de wedstrijd, zodat Van Gaal kon testen of ze het zouden redden met 10 man
Dat is ook niet zo moeilijk als één topic drie maanden meegaat.quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:15 schreef Stereotomy het volgende:
Met een record van 5000 kijk-hits per topic moet ik vaststellen dat AZ zelfs in dit miezerige Fokforum met een straatlengte voor Ajax, PSV en Feyenoord topics eindigt.
Naar Beter Bedquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:53 schreef DeTolk het volgende:
RETTEKETET !!!!!
Jeutje, dan is Landzaat ook oud.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:35 schreef xFriendx het volgende:
[afbeelding]
Deel van de Champions League winnaars seizoen 2015-2016.
Tevens tvp.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:29 schreef Joppy het volgende:
[..]
En vanwege z'n 250e wedstrijd mocht hij ook nog eens lekker vroeg douchen.
Van Gaal zei dat hij weg zou gaan, als het zonder hem al besloten was. Want dat was immers niet de afspraak.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:11 schreef Fok_you het volgende:
ik ben benieuwd.... ik zag dat van gaal aangaf dat hij wegging als het geen kunstgras werd, op teletekst staat dat het echt gras wordt.......
Hij heeft gezegd dat hij op zou stappen als het besluit zonder hem was genomen. Ik zie nergens staan dat dit besluit zonder Van Gaal is genomen hoor.quote:
Die gozert met dat grote hoofd achteraan mag er nog wel even wat pondjes aftrainen dan.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:35 schreef xFriendx het volgende:
[afbeelding]
Deel van de Champions League winnaars seizoen 2015-2016.
Tevens tvp.
Dat zou dus impliceren dat hij met gewoon gras akkoord is gegaan. Na zijn tirade van afgelopen week raak je dan ook wel wat van je geloofwaardigheid kwijt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij heeft gezegd dat hij op zou stappen als het besluit zonder hem was genomen. Ik zie nergens staan dat dit besluit zonder Van Gaal is genomen hoor.![]()
Ja, dat zou het impliceren. Hij is groot voorstander, maar hij snapt natuurlijk zelf ook wel dat het niet alleen de trainer is die daarover kan beslissen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat zou dus impliceren dat hij met gewoon gras akkoord is gegaan. Na zijn tirade van afgelopen week raak je dan ook wel wat van je geloofwaardigheid kwijt.
Er zit nog een kleine tegemoetkoming in het besluit, er komt nog een onderzoek naar de klimatologische omstandigheden in het stadion. Als daar uitkomt dat er geen topmat kan groeien, dan kan er alsnog een kunstmat komen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat zou dus impliceren dat hij met gewoon gras akkoord is gegaan. Na zijn tirade van afgelopen week raak je dan ook wel wat van je geloofwaardigheid kwijt.
maar zo'n onderzoek doe je toch als je het stadion ontwerptquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:38 schreef Joppy het volgende:
[..]
Er zit nog een kleine tegemoetkoming in het besluit, er komt nog een onderzoek naar de klimatologische omstandigheden in het stadion. Als daar uitkomt dat er geen topmat kan groeien, dan kan er alsnog een kunstmat komen.
Tsja, er logisch is het niet. Maar het is altijd nog beter nu, dan er later achter komen dat je toch wel een erg slecht veld in je mooie nieuwe stadion heb.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar zo'n onderzoek doe je toch als je het stadion ontwerptdit is net een huis bouwen en dan als het bijna af is gaan kijken of het leefbaar is
Denk dat hij ook meer doelde op deze kwestie. Je kan hier met Fokkers! ook gaan discussieren over wel/geen kunstgras, maar het is het bestuur wat moet beslissen (en nog enkele verantwoordelijke mensen). Als we de mening van de gemiddelde supporter moeten laten meetellen krijg je soms wel erg rare situaties. In vele topics (Ajax, Feyenoord etc...) zijn er al vele discussies over bijv de opstelling, en ook daar gaan trainers niet naar luisteren. Het bestuur denkt dat met deze beslissing blijkbaar AZ het beste zal presteren als club, en hopelijk kan het publiek daar dan van genieten.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Lekkere trainer die van jullie:
"Het publiek is niet belangrijk"
Knap dat je dat nu al kan zien!quote:Op maandag 23 januari 2006 16:33 schreef addictivebeat het volgende:
van binnen lijkt het wel gezellig en sfeervol
lekker amateuristisch inderdaad, net zoals bij de bouw van de ArenA.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar zo'n onderzoek doe je toch als je het stadion ontwerptdit is net een huis bouwen en dan als het bijna af is gaan kijken of het leefbaar is
Dan vraag ik me dus af op welke gronden hem dat sfeervol lijkt, aangezien het nog een betonnen bouwput is van binnen. Een beetje lezer haalt dat echt wel uit mijn post, maar voor jou leg ik het graag nog even uit.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Lijkt staat er toch?
Kun je niet lezen?
Jouw reactie is gewoon dom, en dat hoef je niet op mij af te schuiven.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:15 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dan vraag ik me dus af op welke gronden hem dat sfeervol lijkt, aangezien het nog een betonnen bouwput is van binnen. Een beetje lezer haalt dat echt wel uit mijn post, maar voor jou leg ik het graag nog even uit.
ik ben het met Suijk eens.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jouw reactie is gewoon dom, en dat hoef je niet op mij af te schuiven.
Met dat soort reacties wek je geen uitleg / discussie op, maar irritatie.
Bedankt dat juist jij me even uitlegt hoe je irriatie opwekt.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jouw reactie is gewoon dom, en dat hoef je niet op mij af te schuiven.
Met dat soort reacties wek je geen uitleg / discussie op, maar irritatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |