Sowieso ook een blunderkeeper.quote:Op woensdag 18 maart 2026 12:50 schreef mitt het volgende:
Die Owusu is voor een keeper ook wel vaak afwezig he?
Liever niet; AZ heeft niks in de Champions League te zoeken. De Europa League en Conference League zijn meer hun niveau.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 00:00 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Mocht Feyenoord verliezen dan sluit ik niet uit dat Az nog tweede kan worden met 7 punten en 6 wedstrijden te gaan mits ze winnen
Dat mag ook geen verassing zijn, had eigenlijk wel verwacht dat Parrot afgelopen winterstop al wel weg zou gaan. Maar de scouting van AZ weet meestal toch wel weer goed werk te leveren voor het vinden van een opvolger.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Denk dat AZ Parrot en Smit gaat verliezen, op zijn minst.
Benieuwd wat ze met die zak met geld gaan doen.
Mijnans zal ook wel vertrekken.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Denk dat AZ Parrot en Smit gaat verliezen, op zijn minst.
Benieuwd wat ze met die zak met geld gaan doen.
Groningen was nergens te bekennen de tweede helft. Kreeg wel veel kansen, maar goed als je de bal kan meenemen met de arm (2-0) dan speel je tegen de twaalfde en dertiende manquote:Op zondag 22 maart 2026 18:44 schreef Ivy_Mike het volgende:
Het spel van AZ is zo dramatisch slecht, dat ik maar overschakelde naar Telstar-PSV. Deze wedstrijd was tenminste het waard om te kijken, naar de inzet van Telstar.
Hoge pieken en nog diepere dalen….quote:Op zondag 22 maart 2026 19:34 schreef Dagoduck het volgende:
Verbaast me weer helemaal niets dit. Wat een seizoen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |