Dan heb jij een andere wedstrijd gezien.quote:Op donderdag 17 september 2026 09:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja Sunderland heeft een paar grote kansen gehad al hadden ze het in de tweede helft wel wat lastiger. 1-1 had hier misschien wel gekund, maar de over 90 minuten betere ploeg heeft wel gewonnen.
Desalniettemin kwamen jullie aardig mee tegen een degelijke PL tegenstander dus uit die andere 7 potjes moet er toch wel meer resultaat gehaald kunnen worden.
Vertel mij eens wat jij hebt gezien dan?quote:Op donderdag 17 september 2026 09:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dan heb jij een andere wedstrijd gezien.
Nouja AZ heeft een paar grote kansen gehad al hadden ze het in de eerste helft wel wat lastiger. 1-1 had hier misschien wel gekund, maar de over 90 minuten betere ploeg heeft wel verloren.quote:Op donderdag 17 september 2026 09:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vertel mij eens wat jij hebt gezien dan?
Ik heb het gevoel dat ik dit eerder heb gelezen.quote:Op donderdag 17 september 2026 09:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nouja AZ heeft een paar grote kansen gehad al hadden ze het in de eerste helft wel wat lastiger. 1-1 had hier misschien wel gekund, maar de over 90 minuten betere ploeg heeft wel verloren.
Desalniettemin kwam Sunderland aardig mee tegen een degelijke eredivisie tegenstander dus uit die andere 7 potjes moet er toch wel meer resultaat gehaald kunnen worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |