Surinaamse spelers uit die tijd (bron: https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_spelers_van_AZ_(mannen)):quote:Op donderdag 15 mei 2025 18:07 schreef raptorix het volgende:
Beetje offtopic, weet iemand nog wie dit was? Ik meen me te herinneren dat ergens in de jaren 80 of begin 90er jaren, er een Surinaamse speler was die tijdens de wedstrijd zijn verstand verloor en in de netten begon te klimmen, achteraf beweerde dat hij betoverd was door Winti, geloof dat hij nooit meer gespeelt heeft daarna, ChatGTP helpt niet echt, en Google ook niet.
Bedankt maar deze waren het zeker niet, ik meen me te herinneren dat de speler iets hete van: Brave, Braaf of Braven.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 01:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Surinaamse spelers uit die tijd (bron: https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_spelers_van_AZ_(mannen)):
Ulrich Cruden
Carlos Hasselbaink
Jimmy Floyd Hasselbaink
Sigi Lens
Jerrel Linger
quote:Zelfs de geestelijk adviseur van MVV moet zich volkomen machteloos hebben gevoeld op die Halloween-achtige avond in oktober 1987. De Maastrichtenaren spelen in de vernieuwde Geusselt tegen Excelsior en het lijkt een wedstrijd als alle andere te worden. Totdat de rust aanbreekt. Plotseling, zonder enige aanleiding, krijgt Excelsior-speler Andrew Braaf de kolder in zijn kop. Hij maakt koprollen, springt jubelend in de hekken, neemt een penalty en haalt uit naar MVV-trainer Frans Körver en een politieagent. Uiteindelijk wordt Braaf geboeid afgevoerd, na een valiuminjectie. Later duiken wilde geruchten op dat hij zwarte katten zou hebben gewurgd en onder behandeling zou staan van een Winti-magiër.
Speler van Excelsior dus!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:31 schreef raptorix het volgende:
Gevonden, het was geen speler van AZ maar van MVV
[..]
Ja, in een ander artikel las ik dat hij een week later weer merkwaardig gedrag vertoonde toen hij ruiten liep in te gooien bij een gebouw, en vervolgens een kat afpakte van een 8 jarig meisje en deze wurgde, redelijk bizarquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |