abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34912674
Wie zou jij selecteren voor het WK als je de Duitse bondscoach, Jürgen Klinsmann, was?

Ik zou zeggen:

Als keepers Oliver Kahn of Jens Lehmann, Timo Hildebrand en Hans-Jörg Butt. Kahn en Lehmann samen gaat niet voor de sfeer, Hildebrand is dan een prima reserve en Hans-Jörg is vanaf de poulefase nuttig met het oog op strafschoppenseries.

Achterin dan voor de rechterflank Andreas Hinkel en Patrick Owomoyela, voor het centrum Christoph Metzelder, Frank Baumann (hoewel middenvelder bij Bremen), Per Mertesacker en Arne Friedrich (die kan ook op rechts), op links Philipp Lahm en Marcell Jansen. Dan kan Tobias Rau of Christian Schulz stand-by komen voor links, centraal heb je dan Christian Wörns over en die overschatte Robert Huth zou ik thuis laten. Lukas Sinkiewicz ook reserve.

Op het middenveld dan veelzijdige spelers kiezen en wel Michael Ballack, Bastian Schweinsteiger, Sebastian Deisler, Fabian Ernst, Torsten Frings, Sebastian Kehl, Tim Borowski en Dietmar Hamann. Dan gaan Lars Ricken, Bernd Schneider, Simon Rolfes, Marco Engelhardt en Thomas Hitzlsperger dus op de reservelijst.

In de aanval zou ik dan kiezen voor Miroslav Klose, Thomas Brdaric, Kevin Kuranyi en Lukas Podolski. Dan kunnen Nando Rafael, Oliver Neuville, Mike Hanke, Fredi Bobic (uiteraard, hoe oud ook), Benjamin Lauth, Michael Thurk, Stefan Kießling en Mario Gomez stand-by.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 9 februari 2006 @ 20:41:45 #2
133747 Lippie85
Maar ik rook niet
pi_34913416
Als ik Jürgen Klinsmann was, zou ik ontslag nemen...

Maar als ik bondscoach was, zou ik alle prutsers erin zetten, zodat Deutschland verliert...

Maar, als ik zou proberen te winnen:

Kahn, Hinkel, Wörns, Metzelder, Lahm, Hamann, Ballack, Schweinsteiger, Frings, Klose, Kuranyi

Reserves: Hildebrand, Huth (kans geven), Friedrich, Ricken, Kehl, Borowski, Brdaric, Podolski.

Bobic, ach ja, die is nu toch wel geweest? Rafael zou ook meemogen, omdat ik het hem gun.
Iig mogen Butt en Lehmann de ploeg aanmoedigen voor de buis.
Nou maar die keepert van Brazilië, die Cantharel, die kon d'r in weze geen kloten van. Dat zag je ook bij die penalties, hij lag de hele tijd in de verkeerde hoek. Maar dan moeje ze daar niet schieten natuurlijk!!
  donderdag 9 februari 2006 @ 20:43:01 #3
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_34913470
Er zat toch een kans in dat ie ontslag zou nemen?
  donderdag 9 februari 2006 @ 21:02:05 #4
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_34914297
Als ie een drama WK heeft moet ie weg
pi_34945048
Niet echt mensen die een Duits team willen selecteren? Jammer!
www.thuisuiteten.nl
pi_34945443
Jens Lehmann, Hans-Jörg Butt, Roman Weidenfeller, Andreas Hinkel, Christoph Metzelder, Arne Friedrich, Philipp Lahm, Christian Wörns, Robert Huth, Lukas Sinkiewicz, Frank Baumann, Michael Ballack, Bastian Schweinsteiger, Thomas Hitzlsperger , Fabian Ernst, Torsten Frings, Sebastian Kehl, Tim Borowski, Dietmar Hamann, Bernd Schneider, Miroslav Klose, Kevin Kuranyi, Lukas Podolski.
pi_34947074
Ah, Weidenfeller. Ook geen gekke optie natuurlijk. Wel weinig spitsen bij jou!
www.thuisuiteten.nl
pi_34947129
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 19:01 schreef methodmich het volgende:
Niet echt mensen die een Duits team willen selecteren? Jammer!
Ik ga me er morgen eens over buigen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_34947414
Precies, jij als Beckenbauer-winnaar aller tijden moet toch een mening hebben hierover!
www.thuisuiteten.nl
pi_34948335
Toch wat eerder.

Doel: Kahn, Lehmann, Hildebrand

Verdediging: Hinkel, Friedrich, Metzelder, Mertesacker, Sinkiewicz, Janssen, Lahm

Middenveld: Schneider, Ernst, Baumann, Kehl, Trochowski, Borowski, Schweinsteiger, Frings, Deisler

Aanval: Klose, Podolski, Kuranyi, Hanke
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_34950959
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 20:03 schreef methodmich het volgende:
Ah, Weidenfeller. Ook geen gekke optie natuurlijk. Wel weinig spitsen bij jou!
Ik zou dan ook altijd 4-5-1 spelen met Die Mannschaft.
pi_34963048
Trochowski, ook een goede optie van zjroentje. Ontwikkelt zich erg goed bij HSV. Mike Hanke, tja, daar heb ik het niet zo op. Maar goed, op zich zijn de meeste spitsen van de Duitsers volledig inwisselbaar.
www.thuisuiteten.nl
pi_34969304
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 11:29 schreef methodmich het volgende:
Mike Hanke, tja, daar heb ik het niet zo op. Maar goed, op zich zijn de meeste spitsen van de Duitsers volledig inwisselbaar.
In de rol van breekijzer in mijn ogen de best optie. Aan Brdaric, Lauth of Neuville bijvoorbeeld heb je in dat soort situaties niet veel
pi_34976050
Brdaric is wel een lekkere rommelaar, maar ook niet echt een topper inderdaad.
www.thuisuiteten.nl
pi_35307370
Ik ga me hier ook eens over buigen
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_35327617
Goed idee dndiek, want het thuisland is altijd een belangrijke deelnemer!
www.thuisuiteten.nl
pi_35337110
Doel: Kahn, Weidenfeller, Hildebrand

Verdediging: Hinkel, Friedrich, Metzelder, Mertesacker, Sinkiewicz, Janssen, Lahm

Middenveld: Schneider, Ernst, Baumann, Kehl, Trochowski, Borowski, Schweinsteiger, Frings, Deisler

Aanval: Klose, Podolski, Kuranyi, Brdaric
pi_35368262
Hm, jij gaat in ieder geval mee in mijn opzet om niet Kahn én Lehmann te selecteren. Moet wel zeggen, na gisteren toch ook weer, dat Lehmann het qua vorm wel zou verdienen.
www.thuisuiteten.nl
pi_35371570
Doel:
Kahn
Hildebrand
Lehmann

Verdediging:
Owomoyela
Hinkel
Lahm
Jansen
Huth
Friedrich
Fahrenhorst
Metzelder

Middenveld:
Deisler
Frings
Hitzlsperger
Schweinsteiger
Borowski
Ernst
Ballack
Baumann

Aanval:
Klose
Kuranyi
Podolski
Neuville
pi_35502351
Ik zou of Kahn thuislaten of Lehmann. Allebei meenemen is geen goed plan.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35502592
Om Duitsland moet je in elk geval zeker nooit gaan lachen, zeker niet als ze thuis spelen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_35505134
Niemand met Asamoah?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_35505228
Het is onzin om ze alle twee niet mee te nemen. Ze moeten er maar tegen kunnen of opdonderen. Dit is het WK in hun eigen land!
pi_35506926
quote:
Op zondag 26 februari 2006 11:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
Niemand met Asamoah?
Ik ben niet echt gecharmeerd van hem
pi_35513340
Asamoah is ook vaak geblesseerd. Maar wat CMT zegt, ik zou ook kiezen voor óf Kahn óf Lehmann en niet Kahn én Lehmann. Zie mijn selectie ook.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')