Zijn manier van reageren hoort absoluut niet thuis op het voetbalveld, eerder in een hondenasiel voor opgefokte Duitse herders.
Wie deelt mijn mening ?
quote:Nee, eerder opgefokte rottweilers.
Op zondag 21 april 2002 23:40 schreef SiDje het volgende:
Zijn manier van reageren hoort absoluut niet thuis op het voetbalveld, eerder in een hondenasiel voor opgefokte Duitse herders.
Hij was vanavond trouwens bij Sunday United (ofzoiets), maar ik heb het niet echt gekeken.
quote:
Op zondag 21 april 2002 23:40 schreef SiDje het volgende:
Waar erger ik me al maanden groen en geel aan, juist ja,
Stijn Vreven van FC Utrecht.Zijn manier van reageren hoort absoluut niet thuis op het voetbalveld, eerder in een hondenasiel voor opgefokte Duitse herders.
Wie deelt mijn mening ?
quote:Precies, hard maar fair. Goeie combinatie.
Op maandag 22 april 2002 00:19 schreef speknek het volgende:
Dit jaar ben ik een grote ommezwaai in positieve zin voor Vreven aan het maken. Hij bikkelt wel, maar het is volgens mij niet zo'n etter die altijd natrapt of vervelende schwalbes ofzo maakt.
quote:Helemaal mee eens ! Bij Sunay United zag je een heer die alle vragen netjes beantwoorde, en zichzelf zag als de "waterdrager", ik zal hem vanaf nu ook anders gaan zien. Ik zag hem nl. altijd als de irritantste voetballer van de Eredivisie, maar na zijn TV optreden is dat echt veranderd.
Op maandag 22 april 2002 00:24 schreef deurmat het volgende:
Ieder mens die eens een interview met hem gezien heeft weet dat het gewoon een persoonlijkheid is waar je U tegen zegt. Dat zag je bij Studio Sport, maar ook vanavond bij Sunday United. Gewoon lekkere vlaamse nuchterheid. Een bikkel in het veld en een gentleman erbuiten....niet zo zeuren en wees blij dat we zulke spelers hebben rondlopen. Stel je voor dat we alleen maar schwalbe-makende, verwende spelers met schone broekjes na een wedstrijd, zouden hebben
kijken of dat ook zo het geval is met Mark van bommel, morgen in Voetbal Insite !
quote:*stelt-zich-voor-en-ziet-18-keer-het-huidige-ajax-elftal*
Op maandag 22 april 2002 00:24 schreef deurmat het volgende:
Ieder mens die eens een interview met hem gezien heeft weet dat het gewoon een persoonlijkheid is waar je U tegen zegt. Dat zag je bij Studio Sport, maar ook vanavond bij Sunday United. Gewoon lekkere vlaamse nuchterheid. Een bikkel in het veld en een gentleman erbuiten....niet zo zeuren en wees blij dat we zulke spelers hebben rondlopen. Stel je voor dat we alleen maar schwalbe-makende, verwende spelers met schone broekjes na een wedstrijd, zouden hebben
Mooi voor Koeman dat ze kampioen worden, maar er zijn weinig spelers in het huidige elftal van Ajax die ik het gun eerlijk gezegd. Niks tegen Ajax verder, 'k vind alleen dat ze een hoop irritante spelers hebben op het moment.
[Dit bericht is gewijzigd door Timmaeh op 22-04-2002 00:31]
quote:Wie zijn er zo ontzettend irritant dan? Machlas ga je vast noemen .. en dan?
Op maandag 22 april 2002 00:29 schreef Timmaeh het volgende:[..]
*stelt-zich-voor-en-ziet-18-keer-het-huidige-ajax-elftal*
Mooi voor Koeman dat ze kampioen worden, maar er zijn weinig spelers in het huidige elftal van Ajax die ik het gun eerlijk gezegd. Niks tegen Ajax verder, 'k vind alleen dat ze een hoop irritante spelers hebben op het moment.
quote:Hard maar fair ben ik met je eens,
Op maandag 22 april 2002 00:21 schreef Timmaeh het volgende:[..]
Precies, hard maar fair. Goeie combinatie.
quote:das waar, maar dat zijn emoties... en verder is hij wel fair, hij breekt geen bene, en blesseert gee tegenstanders.. wordt overal uitgefloten maar blijft zichzelf !
Op maandag 22 april 2002 09:56 schreef SiDje het volgende:[..]
Hard maar fair ben ik met je eens,
maar hij moet gewoon normaal reageren tegen scheidsrechters en tegenstanders.
Alleen nou nog leren voetballen..
Maar die uitspraak met bloed aan de schoenen is geniaal!
quote:Zlatan, Van Halst, Mido etc etc etc
Op maandag 22 april 2002 00:47 schreef Acathla het volgende:[..]
Wie zijn er zo ontzettend irritant dan? Machlas ga je vast noemen .. en dan?
quote:Zeer goede uitspraak van hem, moet je eens kijken hoe zijn directe tegenstander in de Bekerfinale uit zijn ogen kijkt.
Op maandag 22 april 2002 10:01 schreef Frenkie het volgende:
Maar die uitspraak met bloed aan de schoenen is geniaal!
quote:waarbij vdVaart, vd Meijde, Grim niet vergeten mogen worden. Van Halst vind ik eigenlijk wel ok.
Op maandag 22 april 2002 10:15 schreef Vision het volgende:[..]
Zlatan, Van Halst, Mido etc etc etc
En met 11 mietjes in het veld win je ook niet de oorlog.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |