abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35168666
quote:
KBHZ vraagt schrapping aan

Beringen Heusden-Zolder speelt volgend seizoen niet meer in tweede klasse. De West-Limburgse club gaat zich immers laten schrappen en start daarom volgend seizoen in het beste geval in derde klasse. Wel stortte KBHZ de drie maanden achterstallig loon op de rekening van de spelers. Het geld is nu echter wel helemaal op bij groen-wit.

Over de toekomst van de club is het tasten in het duister. Niemand van het bestuur is bereid om ook maar één verklaring af te leggen. In een interview met TV Limburg liet sterspeler Kalulika zelfs weten dat hij niet wist wie er nu voorzitter of secretaris was.

Bron: Voetbalkrant
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_35168691
Dan zet ik het hier ook nog maar eens neer.

KBHZ recent nog 2x zien spelen (KBHZ - KVM, KBHZ - Roda JC).
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_35169140
Die TT zal aan het eind van dit topic nog lekker actueel zijn denk ik .
pi_35169334
De eerste in een wie weet wel lange rij... (Lierse? La Louvière?)
pi_35169398
KBHZ
pi_35169413
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 22:07 schreef Heero87 het volgende:
De eerste in een wie weet wel lange rij... (Lierse? La Louvière?)
Dit ging niet over het gokschandaal maar over de opgebouwde schulden van KBHZ.
Planning:
-
  donderdag 16 februari 2006 @ 22:12:29 #7
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_35169560
Ik vraag me af hoe lang Beveren nog blijft bestaan.

Die maken trouwens kans op een ticket voor de uefacup volgend jaar. België staat erg hoog in het Fair Play lijstje en Beveren is de braafste ploeg uit eerste klasse.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_35170323
quote:
Lierse SK roept keeper terug van schoolreis

16/2/2006 20:21

Het ontslag van de van corruptie verdachte Cliff Mardulier en Patrick Deman leverde coach René Trost een extra probleem op. Hij heeft geen doelman meer over.

Mardulier was de tweede doelman, Deman was niet alleen assistent-trainer maar ook vierde keeper van de club uit Lier. En aangezien eerste doelman Yves Van der Straeten en derde goalie Wouter Goris beiden geblesseerd zijn, had Trost geen doelman meer over.

Lierse SK moet nu een beroep doen op Jochen Tanghe, de vijfde keeper in de rangorde. Hij is doelman van Lierse onder 19. Bijkomend probleem is dat Tanghe op schoolreis is in Italië. Maar de club is van plan hem terug te laten keren voor het competitieduel bij Charleroi van komende zaterdag.
pi_35170625
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 22:09 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Dit ging niet over het gokschandaal maar over de opgebouwde schulden van KBHZ.
Neen, maar de ploegen zijn in ieder geval ook in gevaar. Lierse wacht morgen een zoveelste belangrijke dag omdat de beslagrechter uitspraak zal doen over het miljoen dat de club écht wel nodig heeft, terwijl het er voor La Louvière ook alles behalve goed uitziet als blijkt dat half het bestuur in de grokmaffia zit...
pi_35170918
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 22:37 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Neen, maar de ploegen zijn in ieder geval ook in gevaar. Lierse wacht morgen een zoveelste belangrijke dag omdat de beslagrechter uitspraak zal doen over het miljoen dat de club écht wel nodig heeft, terwijl het er voor La Louvière ook alles behalve goed uitziet als blijkt dat half het bestuur in de grokmaffia zit...
Jij hebt nog altijd niet door dat je icoontje al weken niet meer werkt?
pi_35173421
Jawel, als ik tijd heb verander ik wel ff...
  vrijdag 17 februari 2006 @ 08:13:52 #12
67640 SaintOfKillers
pi_35178147
Ondertussen hebben ook ex-Lierse spelers Mitu, Delorge (beiden Anderlecht) en Milenkovic (GBA) bekentenissen afgelegd.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_35178483
Als St. Truiden maar blijft bestaan!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  vrijdag 17 februari 2006 @ 12:15:19 #14
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_35183803
quote:
RECHTZETTING: geen sprake van schrapping KBHZ

Eerder meldden we u, op basis van een reportage op TV Limburg, dat Beringen Heusden-Zolder zich zou laten schrappen en dus vanaf volgend jaar in derde klasse zou aantreden (zie hier). Dit blijkt NIET het geval te zijn.

In een reactie aan onze redactie liet de tweedeklasser weten dat er van een schrapping geen sprake is. Meer zelfs, de licentie werd aangevraagd en er wordt hard gewerkt om die in orde te krijgen. De spelerslonen werden inderdaad betaald en worden ook voorzien voor de rest van het seizoen.

Onze verontschuldigingen aan iedereen van Beringen Heusden-Zolder voor de onjuiste informatie.

Bron: Voetbalkrant
Planning:
-
  vrijdag 17 februari 2006 @ 18:02:07 #15
67640 SaintOfKillers
pi_35196832
Delorge en Mitu zijn buitengegooid bij Anderlecht, Lierse is zijn hoofdsponsor Krefima kwijt, die hebben het contract met onmiddellijke ingang opgezegd.
pi_35197908
En gaat dus failliet? dat lijkt me wel duidelijk...

Deze kwam uit het gokschandaal topic, past hier eigenlijk ook wel
pi_35198917
Crosspost: Put is ontslagen bij Moeskroen en zou het brein zijn bij Lierse die geld verdeelde onder de spelers om de wedstrijden te beinvloeden.
pi_35199607
Dan vrees ik voor PSV, met Archie Thompson.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 18 februari 2006 @ 23:00:55 #19
67640 SaintOfKillers
pi_35239441
Er wordt ondertussen ook nog gevoetbald.

Zulte Waregem - RC Genk 1-0
Standard - Cercle Brugge 7-1
AA Gent - Moeskroen 0-0
Charleroi - Lierse 0-1
Lokeren - Sint-Truiden 1-2
Westerlo - Roeselare 3-2

Gisteren won Anderlecht al met 2-0 van Brussels.
  zondag 19 februari 2006 @ 01:46:14 #20
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_35244199
Standard wint met 7-1. Verdacht veel doelpunten...
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_35256783
Silvio Proto heeft alle banden verbroken met zijn zaakwaarnemer, die ook verdacht schijnt te zijn. Hoe dan ook, mocht Proto onder verdenking komen, vliegt ook hij buiten zei de manager van Anderlecht.

Bij Roda zullen ze blij zijn dat ze Paul Put toen niet als coach hebben gekozen...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 19 februari 2006 @ 16:18:52 #22
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_35257004
quote:
Op zondag 19 februari 2006 16:13 schreef methodmich het volgende:
Bij Roda zullen ze blij zijn dat ze Paul Put toen niet als coach hebben gekozen...
Precies wat ik deze week zelf dacht!
Planning:
-
pi_35264137
Ik zap zojuist in de reclame van De Wedstrijden heel even naar Canvas voor Club Brugge - Beveren. In de paar minuten die ik zie moet eerst Beveren een zuivere pingel krijgen (handsbal) maar hij wordt niet gegeven. Een minuut later trapt een Club-speler finaal langs de bal, valt, en krijgt daarvoor een penalty .

Gelukkig werd ie gemist, want het sloeg echt nergens op .
  zondag 19 februari 2006 @ 19:20:06 #24
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_35264174
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:19 schreef Yeahinho het volgende:
Ik zap zojuist in de reclame van De Wedstrijden heel even naar Canvas voor Club Brugge - Beveren. In de paar minuten die ik zie moet eerst Beveren een zuivere pingel krijgen (handsbal) maar hij wordt niet gegeven. Een minuut later trapt een Club-speler finaal langs de bal, valt, en krijgt daarvoor een penalty .

Gelukkig werd ie gemist, want het sloeg echt nergens op .
Belgische arbitrage ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zondag 19 februari 2006 @ 19:21:22 #25
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_35264231
quote:
Op zondag 19 februari 2006 16:13 schreef methodmich het volgende:
Silvio Proto heeft alle banden verbroken met zijn zaakwaarnemer, die ook verdacht schijnt te zijn. Hoe dan ook, mocht Proto onder verdenking komen, vliegt ook hij buiten zei de manager van Anderlecht.

Volgens de pers hier zou hij bij minstens 1 wedstrijd van La Louviere toch "mogelijk betrokken" geweest zijn ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')