quote:De enige Premiership club die het uiteindelijk niet wist te halen was West Bromwich Albion. Uit bij Reading werd het verslagen na verlenging. Richard Chaplow maakte het nog 0-2, maar Leroy Lita bracht het weer op 2-2. Diezelfde Lita maakte in de verlenging zijn derde en dus de winnende.
Alleen dat hij in 2001 een interland speelde en scoorde. Waarshcijnlijk het hoogtepunt van z'n loopbaanquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:21 schreef MrWizzel het volgende:
Iemand ooit nog iets vernomen van ene Sigporsson uit Ijsland? Een spits die enorm veel goals scoorde voor mij (weet niet meer precies welke versie van CM)
Volgens FM2006 verdient hij nu z'n brood bij Westerloquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:49 schreef Fatality het volgende:
Roman Vasilyuk was ook een goede, geen flauw idee waar ie beland is
was dat niet 01/02?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:55 schreef Fatality het volgende:
MAar ben ik de enige die Vasilyuk goed vond?
Daarnaast waren Landon Donavan en Clint Mathis in Cm 99/00 ook wel vaak in mijn teams terug te vinden.
Hij was echt een topper van Falkirkquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:10 schreef Radegast het volgende:
Mark Kerr.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |