quote:De enige Premiership club die het uiteindelijk niet wist te halen was West Bromwich Albion. Uit bij Reading werd het verslagen na verlenging. Richard Chaplow maakte het nog 0-2, maar Leroy Lita bracht het weer op 2-2. Diezelfde Lita maakte in de verlenging zijn derde en dus de winnende.
Alleen dat hij in 2001 een interland speelde en scoorde. Waarshcijnlijk het hoogtepunt van z'n loopbaanquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:21 schreef MrWizzel het volgende:
Iemand ooit nog iets vernomen van ene Sigporsson uit Ijsland? Een spits die enorm veel goals scoorde voor mij (weet niet meer precies welke versie van CM)
Volgens FM2006 verdient hij nu z'n brood bij Westerloquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:49 schreef Fatality het volgende:
Roman Vasilyuk was ook een goede, geen flauw idee waar ie beland is
was dat niet 01/02?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:55 schreef Fatality het volgende:
MAar ben ik de enige die Vasilyuk goed vond?
Daarnaast waren Landon Donavan en Clint Mathis in Cm 99/00 ook wel vaak in mijn teams terug te vinden.
Hij was echt een topper van Falkirkquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:10 schreef Radegast het volgende:
Mark Kerr.
In FM 2005 was Pazzini echt goddelijk goedquote:Op maandag 23 januari 2006 23:54 schreef Eric_Cantona het volgende:
Héél vroeger kocht ik altijd Deli Valdes en nog 'n andere spits, die scoorden er flink op los..
Later ging ik veel achter Pazzini aan, die jongen had 'n 20 voor koppen alleen bij elke nieuwe CM/FM ging hij verder achteruit. Nu voetbalt ie bij Fiorentina als ik me niet vergis?
(Ge-wel-dig topic dit trouwensjeugdsentiment)
Pazzini is volgens mij Youngster van het jaar 2005 geworden in Italiëquote:Op maandag 23 januari 2006 23:54 schreef Eric_Cantona het volgende:
Héél vroeger kocht ik altijd Deli Valdes en nog 'n andere spits, die scoorden er flink op los..
Later ging ik veel achter Pazzini aan, die jongen had 'n 20 voor koppen alleen bij elke nieuwe CM/FM ging hij verder achteruit. Nu voetbalt ie bij Fiorentina als ik me niet vergis?
(Ge-wel-dig topic dit trouwensjeugdsentiment)
Ik heb 't over 't spel hequote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:18 schreef Mark-AjaxFan het volgende:
[..]
Pazzini is volgens mij Youngster van het jaar 2005 geworden in Italië
Ah zo, je post kwam negatiever op me over dan jij bedoelde. Ik snappum nuquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:24 schreef Mark-AjaxFan het volgende:
Maar jij noemt hem als iemand waar je achter aan zat. En ik ben zo vrij om even de link met de realiteit te maken
peter prospar! dank je ik ben al jaren die naam kwijt terwijl die gozer mij zoveel succes gebracht had met cm. heb gegoogled en kwam uit op dit , dit en dezequote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:40 schreef MaxPower het volgende:
Die Peter Prospar... klopt die urban legend nou dat daar een stuk of 20 scouts naar zijn gaan kijken maar dat het een hele slechte voetballer van 31 ofzo was? ipv een talentvolle 20-jarige...
Niemand?quote:Op maandag 23 januari 2006 23:15 schreef MrWizzel het volgende:
Weet niet of het generated player was, maar ik heb een keer een Italiaan bij Liverpool gecontracteerd, Federico Marongiu. Die gast speelde op het middenveld en haalde echt bijna nooit lager als een 8. Weet iemand hier wat van?
Misschien Onesimo? Die ken ik uit de jaren '90.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:37 schreef Barnet_Bee het volgende:
Hoe heette die transfervrije Spanjaard ook alweer die er onzettend veel inlegde (Omnesio of zoiets)?
Julio Arca is basisspeler bij Sunderland en één van de publiekslievelingen. Speelt er wel op het middenveld.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:28 schreef Roycoooooo het volgende:
Julio Arca (geloof nu Southampton) ook een knetter goede verdediger
Sorry, ik kan je niet volgen; welke eerste hit? Ik had meer gehoopt op een sappig verhaal met aardige anekdotes...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:50 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Bij de eerste hit kun je al achter z'n gegevens komen, dus vraag het hem zelf
hij is in de winterstop naar 1 of andere russische club verkast!! maar was echt verschrikkelijk goed in fmquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Simon Vukcevic, speelt in het echt bij Partizan Belgrado
[afbeelding]
Klopt, Onesimo. Die kon je met elke LL club kopen. Je moest het wel heel erg verneuken voor jezelf om dan niet te promoveren.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:39 schreef methodmich het volgende:
[..]
Misschien Onesimo? Die ken ik uit de jaren '90.
Heule grote kick!!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 03:42 schreef Summerteeth het volgende:
Roberto Stellone bracht mij (met Lucchese) naar Europese roem en glorie in CM 97/98. Schijnt dat hij sindsdien een aardige carričre heeft opgebouwd: Lecce, Napoli, Reggina, Genoa en Torino; 75 goals in 223 wedstrijden...
quote:Op donderdag 1 december 2005 20:13 schreef Lippie85 het volgende:
Mijn held van cm97/98 is Metin Aydin!!! En die bestaat ook echt.![]()
Verder spelers die ik vaak kocht en zelf nog wel koopStefan Gislason en Luca Conca.
Carlo Cudicini was vaak topkeeper. Superspits talent Roberto Stellone!
En een schotse spits waarvan ik me afvraag of ie bestaat die altijd zo terecht kan bij alle topclubs: Alex Finlayson. Ooit van gehoord?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |