abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35542303

Het Grote Primera Division Topic # 8

Resultaten van het afgelopen weekend:

De huidige stand

Laatste post van Trancelocator:
quote:
Dat Barcelona een imposante reeks van overwinningen had in 's werelds zwaarste competitie vergeten we voor het gemak maar even...

Met alle respect voor de Nederlandse competitie, maar PSV speelt voornamelijk tegen clubs die het nog moeilijk zouden krijgen tegen de nummer laatst van La Liga.
Discussieer!!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_35542545
quote:
Op maandag 27 februari 2006 10:52 schreef WeebI het volgende:
best grappig.

de Ajax fans zeuren op het spel van PSV, dat veel te behoudend en lelijk zou zijn.

Maar Barcelona doet het het hele jaar al, en dat vinden ze wel mooi. Waarschijnlijk omdat iedereen alleen maar naar de uitslagen kijkt, en niet naar het voetbal zelf. Jammer hoor.

Over de wedstrijd kan ik kort zijn: slechtste wedstrijd van het seizoen voor Real, de tweede helft was poep en Ronaldo moeten ze verbannen naar een onbewoond eiland. Kijken of ie dan wel moeite doet om eraf te komen.
Barcelona speelt zo ongeveer het mooiste voetbal van Europa. De wedstrijd tegen Real was echt smullen gewoon. De acties van Messi op het middenveld en die van Ronaldinho en de manier waarop het Eto'o bereikt zijn soms van bovenaards niveau. Ook Eto'o zelf laat regelmatig zien dat hij ook zelf de actie kan maken en niet altijd vanaf 1 meter binnentikt (Panathinaikos bijvoorbeeld).

Als er een ploeg is de lelijk en behoudend speelt dan is het Chelsea, ze winnen zo vaak met 1-0, die club speelt echt op resultaat.

Af en toe vraag ik me echt af waar mensen hun ogen hebben zitten
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  maandag 27 februari 2006 @ 15:01:48 #3
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_35542775
Sorry, ik wist niet dat ik de laatste poster was in het vorige topic.

Nog een keer mijn opmerking
quote:
Op maandag 27 februari 2006 14:36 schreef Trancelocator het volgende:
Dat Barcelona een imposante reeks van overwinningen had in 's werelds zwaarste competitie vergeten we voor het gemak maar even...

Met alle respect voor de Nederlandse competitie, maar PSV speelt voornamelijk tegen clubs die het nog moeilijk zouden krijgen tegen de nummer laatst van La Liga.
Dat sommige mensen herinneringen aan een wedstrijd als Real Madrid - FCB hebben verdrongen snap ik wel.
  maandag 27 februari 2006 @ 15:05:24 #4
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_35542903
quote:
Op maandag 27 februari 2006 14:55 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Barcelona speelt zo ongeveer het mooiste voetbal van Europa. De wedstrijd tegen Real was echt smullen gewoon. De acties van Messi op het middenveld en die van Ronaldinho en de manier waarop het Eto'o bereikt zijn soms van bovenaards niveau. Ook Eto'o zelf laat regelmatig zien dat hij ook zelf de actie kan maken en niet altijd vanaf 1 meter binnentikt (Panathinaikos bijvoorbeeld).
Bovendien kan een ploeg niet altijd mooi spelen als deze titelaspiraties heeft, vooral niet in een competitie als die van Spanje. En je ziet nu steeds vaker dat tegenstanders zich aan Barcelona gaan aanpassen, wat het voetbal ook niet ten goede komt.
pi_35542985
Denk dat de race nu wel gelopen is. Barca wordt kampioen. En eerlijk is eerlijk, ze hebben een mooie fase gehad waarin ze weergaloos voetbalden én weergaloze resultaten haalden. Dat Real dat maar snel na mag doen (of verbeteren natuurlijk).
quote:
Niet alleen verloor Real Madrid drie punten op Mallorca, ook de wijze waarop de ploeg speelde werd hevig bekritiseerd door de Spaanse media. Verdediger Sergio Ramos, de maker van het doelpunt van de Koninklijke, gaf aan de Spaanse radiozender cadena Ser toe dat ook bij het vieren van zijn doelpunt de ploeg niet opging in de vreugde.

“Bij ploegen als Atlético Madrid of Barcelona worden de doelpunten gezamenlijk gevierd of wordt een doelpunt opgedragen aan een ploeggenoot, hieraan kun je zien wie wel en wie niet een hechte ploeg heeft."

"Het leek erop dat Mallorca gescoord had en niet ik, we moeten hard werken aan de situatie en hopen dat we er als ploeg uitkomen. De situatie zou verbeteren als meer collegialiteit zou zijn tussen de spelers of we beter met elkaar om zouden kunnen gaan.”
, aldus verklaringen van de 19-jarige verdediger.
  maandag 27 februari 2006 @ 16:14:16 #6
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_35545174
Klote weekend! Cadiz verliest weer, heeft in de 2de seizoenshelft de minste punten gepakt van alle clubs en heeft in het hele seizoen de minste punten thuis gepakt! Als het zo doorgaat halen ze het nooit!

Alaves klimt beetje voor beetje. Piterman is echt een idioot! Nadat ie de trainer had ontslagen omdat ie zelf wilde bepalen wie er speelde en PIterman daar anders over dacht. We hebben het hier over een trainer die in 5 wedstrijden 12 punten pakt bij een club die zwaar laatste stond. Supporters waren het natuurlijk niet eens met het ontslaan van de trainer gaven kritiek op Piterman, die vorige week in een programma op tv (wat ik toevallig zag) zei dat hij ¨zich niks aantrekt van de supporters van Alaves omdat deze mongolen en zuiplappen zijn¨. Hierna ging volgens mij de hele stad afgelopen weekend de straat op om te demonstreren en het vetrek van Piterman te eisen, die 51% van de aandelen heeft.

Bij Barca.. mja.. kut dat ze wonnen, al gunde ik het ze eigenlijk dit keer wel na de beledigingen. Ook ik hoopte dat Eto´o eindelijk van het veld zou stappen. Toen die richting de zijlijn ging en naar de schieds 2x riep ¨yo no juego mas¨ (ik speel niet meer) wat iedereen van z´n lippen kon lezen dacht ik echt, eindelijk iemand met ballen! Maarja.. als z´n hele team dan gaat roepen dat ie moet blijven.. erg raar vond ik dat. Ze horen hem dan toch te steunen en met z´n allen eraf te gaan. Maja..

Vorig jaar waren er trouwens ook geluiden te horen in Zaragoza jegens Eto´o. Toen scoorde die nog en vierde hij het ¨dansend als een aap¨. Misschien dat dat de supporters motiveerde het dit jaar weer te doen.

Real heb weinig van gezien maar moet kut zijn geweest. Jezus.. ene avond denk ik nog ¨met 10 minuten te gaan gaat Barca punten laten liggen en kan Real op 5 komen¨ Dan scoren die honden en laat Real 3 punten liggen. Dit gat is niet meer te overbruggen denk ik.

Ik vind de discussie over het kampioen worden van Barca beetje overbodig. Ze spelen in het algemeen mooi voetbal en hebben naast Ronaldinho andere beslissende spelers zoals Eto´o, Messi en Deco. Ze verdienen het gewoon al denk ik dat een Real in goeie doen wel mee had kunnen knokken om de titel maar daar hebben we nu niks meer aan.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  maandag 27 februari 2006 @ 16:26:39 #7
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_35545618
1 Barcelona 58
2 Valencia 50
3 R. Madrid 48
4 Osasuna 46
5 Celta 42
6 Sevilla 41
7 Deportivo 40
8 Villarreal 39
9 Atlético 38
10 Zaragoza 33
11 Getafe 31
12 Racing 28
13 Espanyol 27
14 Betis 25
15 R. Sociedad 25
16 Mallorca 25
17 Athletic 23
18 Alavés 23
19 Cádiz 22
20 Málaga 20

Programma volgende week:

1 Sevilla Athletic --- CRÓNICA ESTADÍSTICA
2 R. Madrid Atlético --- CRÓNICA ESTADÍSTICA
3 Getafe Betis --- CRÓNICA ESTADÍSTICA
4 Barcelona Deportivo --- CRÓNICA ESTADÍSTICA
5 Cádiz Espanyol --- CRÓNICA ESTADÍSTICA
6 Málaga Valencia --- CRÓNICA ESTADÍSTICA
7 R. Sociedad Zaragoza --- CRÓNICA ESTADÍSTICA
8 Villarreal Alavés --- CRÓNICA ESTADÍSTICA
9 Racing Mallorca --- CRÓNICA ESTADÍSTICA
10 Celta Osasuna --- CRÓNICA ESTADÍSTICA
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_35546286
Volgende week El Derbi

geweldige wedstrijd om ons te herpakken en dan Arsenal af te maken op Highbury

maar als er weer punten verloren worden zie ik ook Arsenal als een Mission Impossible..
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  maandag 27 februari 2006 @ 16:46:59 #9
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_35546331
quote:
Op maandag 27 februari 2006 16:45 schreef WeebI het volgende:

maar als er weer punten verloren worden zie ik ook Arsenal als een Mission Impossible..
Verliezen of niet,als jullie weer zoveel ruimte gaan weggeven als de eerste wedstrijd kan je beter thuisblijven
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_35546426
quote:
Op maandag 27 februari 2006 16:46 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Verliezen of niet,als jullie weer zoveel ruimte gaan weggeven als de eerste wedstrijd kan je beter thuisblijven

goed dan. veel plezier in de kwartfinale
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
pi_35556605
'Voorzitter Pérez stapt op bij Real Madrid'

Florentino Pérez heeft zijn ontslag ingediend bij Real Madrid, zo meldt de Spaanse radiozender Onda Cero. Tijdens een speciaal uitgeroepen bestuursvergadering heeft hij laten weten zijn positie als voorzitter van de Koninklijke ter beschikking te stellen en niet op zijn beslissing terug te komen.

Pérez lijkt zich de teleurstellende prestaties van de hoofdmacht aan te trekken. Real Madrid werd in de laatste vier seizoenen één keer kampioen en lijkt ook dit seizoen een bijrol te moeten vervullen. Met nog dertien duels te gaan bedraagt de achterstand op Barça tien punten.

Bovendien dreigt het Europese avontuur opnieuw voortijdig te stranden. In het heenduel in de achtste finale ging Arsenal er in Bernabéu met een 1-0 overwinning vandoor. De laatste Europese hoofdprijs dateert van 2002 toen Real de Champions League won ten koste van Bayer Leverkusen.

Pérez heeft het sinds de zomer van 2000 voor het zeggen bij Real. Hij won destijds de presidentsverkiezingen, mede omdat hij beloofde Luis Figo los te peuteren bij aartsrivaal Barcelona. Hij kwam de belofte ook na.

In de jaren daarop haalde hij telkens supersterren naar Madrid. Zo sloten onder meer Ronaldo, Zinedine Zidane, David Beckham en Michael Owen aan bij los Merengues. Commercieel pakte de grote aankopen goed uit, sportief viel het rendement tegen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_35557073
Goed dat hij weggaat. Tijd voor iemand mét een voetbalvisie.
pi_35557292
Woorden waar ik niks aan toe te voegen heb.
That's all folks!
pi_35558371
EINDELIJK

EINDELIJK

DIT IS DE BESTE DAG VAN MIJN LEVEN
pi_35559255
quote:
Op maandag 27 februari 2006 22:28 schreef WeebI het volgende:
EINDELIJK

EINDELIJK

nou nou, ff afwachten welke idioot de scepter overneemt he
pi_35559314
Niets kan erger zijn dan Florentino, niemand

Mijn dag is weer goed
pi_35560191
quote:
Op maandag 27 februari 2006 22:28 schreef WeebI het volgende:
EINDELIJK

EINDELIJK

Dan heb je nog niet zo veel meegemaakt.

Maar voor Real wel beter lijkt me.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  dinsdag 28 februari 2006 @ 13:01:20 #18
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_35570255
quote:
De situatie zou verbeteren als meer collegialiteit zou zijn tussen de spelers of we beter met elkaar om zouden kunnen gaan.”, aldus verklaringen van de 19-jarige verdediger.
Jeetje, het zit daar echt goed fout bij Real.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_35582446
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_35582567
quote:
Eens MM, goede column.
sig verwijderd door FA
  zaterdag 4 maart 2006 @ 19:42:01 #21
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_35718426
Belangrijke wedstrijden in de strijd om het noodluik op het moment.

Villareal - Alaves 2-2
Cadiz - Espanyol 1-0

Zou voor Alaves en Cadiz een goed resultaat zijn.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_35718634
Villareal kort voor tijd op 3-2.
sig verwijderd door FA
  zaterdag 4 maart 2006 @ 19:57:50 #23
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_35718787
das jammer. Alaves stond 2-1 voor
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_35718974
Cassanoooooooooooooooo
pi_35719587
Kezmaaaaaaaaan
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')