Klote weekend! Cadiz verliest weer, heeft in de 2de seizoenshelft de minste punten gepakt van alle clubs en heeft in het hele seizoen de minste punten thuis gepakt!
![]()
Als het zo doorgaat halen ze het nooit!
Alaves klimt beetje voor beetje. Piterman is echt een idioot! Nadat ie de trainer had ontslagen omdat ie zelf wilde bepalen wie er speelde en PIterman daar anders over dacht. We hebben het hier over een trainer die in 5 wedstrijden 12 punten pakt bij een club die zwaar laatste stond.
![]()
Supporters waren het natuurlijk niet eens met het ontslaan van de trainer gaven kritiek op Piterman, die vorige week in een programma op tv (wat ik toevallig zag) zei dat hij ¨zich niks aantrekt van de supporters van Alaves omdat deze mongolen en zuiplappen zijn¨. Hierna ging volgens mij de hele stad afgelopen weekend de straat op om te demonstreren en het vetrek van Piterman te eisen, die 51% van de aandelen heeft.
Bij Barca.. mja.. kut dat ze wonnen, al gunde ik het ze eigenlijk dit keer wel na de beledigingen. Ook ik hoopte dat Eto´o eindelijk van het veld zou stappen. Toen die richting de zijlijn ging en naar de schieds 2x riep ¨yo no juego mas¨ (ik speel niet meer) wat iedereen van z´n lippen kon lezen dacht ik echt, eindelijk iemand met ballen! Maarja.. als z´n hele team dan gaat roepen dat ie moet blijven.. erg raar vond ik dat. Ze horen hem dan toch te steunen en met z´n allen eraf te gaan. Maja..
Vorig jaar waren er trouwens ook geluiden te horen in Zaragoza jegens Eto´o. Toen scoorde die nog en vierde hij het ¨dansend als een aap¨. Misschien dat dat de supporters motiveerde het dit jaar weer te doen.
Real heb weinig van gezien maar moet kut zijn geweest. Jezus.. ene avond denk ik nog ¨met 10 minuten te gaan gaat Barca punten laten liggen en kan Real op 5 komen¨ Dan scoren die honden en laat Real 3 punten liggen.
![]()
Dit gat is niet meer te overbruggen denk ik.
Ik vind de discussie over het kampioen worden van Barca beetje overbodig. Ze spelen in het algemeen mooi voetbal en hebben naast Ronaldinho andere beslissende spelers zoals Eto´o, Messi en Deco. Ze verdienen het gewoon al denk ik dat een Real in goeie doen wel mee had kunnen knokken om de titel maar daar hebben we nu niks meer aan.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano