Discussieer!!quote:Dat Barcelona een imposante reeks van overwinningen had in 's werelds zwaarste competitie vergeten we voor het gemak maar even...
Met alle respect voor de Nederlandse competitie, maar PSV speelt voornamelijk tegen clubs die het nog moeilijk zouden krijgen tegen de nummer laatst van La Liga.
Barcelona speelt zo ongeveer het mooiste voetbal van Europa. De wedstrijd tegen Real was echt smullen gewoon. De acties van Messi op het middenveld en die van Ronaldinho en de manier waarop het Eto'o bereikt zijn soms van bovenaards niveau. Ook Eto'o zelf laat regelmatig zien dat hij ook zelf de actie kan maken en niet altijd vanaf 1 meter binnentikt (Panathinaikos bijvoorbeeld).quote:Op maandag 27 februari 2006 10:52 schreef WeebI het volgende:
best grappig.
de Ajax fans zeuren op het spel van PSV, dat veel te behoudend en lelijk zou zijn.
Maar Barcelona doet het het hele jaar al, en dat vinden ze wel mooi. Waarschijnlijk omdat iedereen alleen maar naar de uitslagen kijkt, en niet naar het voetbal zelf. Jammer hoor.
Over de wedstrijd kan ik kort zijn: slechtste wedstrijd van het seizoen voor Real, de tweede helft was poep en Ronaldo moeten ze verbannen naar een onbewoond eiland. Kijken of ie dan wel moeite doet om eraf te komen.
Dat sommige mensen herinneringen aan een wedstrijd als Real Madrid - FCB hebben verdrongen snap ik wel.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:36 schreef Trancelocator het volgende:
Dat Barcelona een imposante reeks van overwinningen had in 's werelds zwaarste competitie vergeten we voor het gemak maar even...
Met alle respect voor de Nederlandse competitie, maar PSV speelt voornamelijk tegen clubs die het nog moeilijk zouden krijgen tegen de nummer laatst van La Liga.
Bovendien kan een ploeg niet altijd mooi spelen als deze titelaspiraties heeft, vooral niet in een competitie als die van Spanje. En je ziet nu steeds vaker dat tegenstanders zich aan Barcelona gaan aanpassen, wat het voetbal ook niet ten goede komt.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Barcelona speelt zo ongeveer het mooiste voetbal van Europa. De wedstrijd tegen Real was echt smullen gewoon. De acties van Messi op het middenveld en die van Ronaldinho en de manier waarop het Eto'o bereikt zijn soms van bovenaards niveau. Ook Eto'o zelf laat regelmatig zien dat hij ook zelf de actie kan maken en niet altijd vanaf 1 meter binnentikt (Panathinaikos bijvoorbeeld).
quote:Niet alleen verloor Real Madrid drie punten op Mallorca, ook de wijze waarop de ploeg speelde werd hevig bekritiseerd door de Spaanse media. Verdediger Sergio Ramos, de maker van het doelpunt van de Koninklijke, gaf aan de Spaanse radiozender cadena Ser toe dat ook bij het vieren van zijn doelpunt de ploeg niet opging in de vreugde.
“Bij ploegen als Atlético Madrid of Barcelona worden de doelpunten gezamenlijk gevierd of wordt een doelpunt opgedragen aan een ploeggenoot, hieraan kun je zien wie wel en wie niet een hechte ploeg heeft."
"Het leek erop dat Mallorca gescoord had en niet ik, we moeten hard werken aan de situatie en hopen dat we er als ploeg uitkomen. De situatie zou verbeteren als meer collegialiteit zou zijn tussen de spelers of we beter met elkaar om zouden kunnen gaan.”, aldus verklaringen van de 19-jarige verdediger.
Verliezen of niet,als jullie weer zoveel ruimte gaan weggeven als de eerste wedstrijd kan je beter thuisblijvenquote:Op maandag 27 februari 2006 16:45 schreef WeebI het volgende:
maar als er weer punten verloren worden zie ik ook Arsenal als een Mission Impossible..
quote:Op maandag 27 februari 2006 16:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Verliezen of niet,als jullie weer zoveel ruimte gaan weggeven als de eerste wedstrijd kan je beter thuisblijven
nou nou, ff afwachten welke idioot de scepter overneemt hequote:Op maandag 27 februari 2006 22:28 schreef WeebI het volgende:
EINDELIJK
EINDELIJK
DIT IS DE BESTE DAG VAN MIJN LEVEN
quote:Op maandag 27 februari 2006 22:28 schreef WeebI het volgende:
EINDELIJK
EINDELIJK
DIT IS DE BESTE DAG VAN MIJN LEVEN
Jeetje, het zit daar echt goed fout bij Real.quote:De situatie zou verbeteren als meer collegialiteit zou zijn tussen de spelers of we beter met elkaar om zouden kunnen gaan.”, aldus verklaringen van de 19-jarige verdediger.
Eens MM, goede column.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:21 schreef methodmich het volgende:
Het VBL-columnhoekje deel 8:schrijf de frustraties van je af
Over de zaak met Eto'o!
Ja dat dachten we vorige week ook tegen Getafequote:Op zondag 5 maart 2006 00:06 schreef Trancelocator het volgende:
Valencia zal ook wel geen steken laten vallen.
Ik kan dat niet meer editenquote:Op zondag 5 maart 2006 00:39 schreef Trancelocator het volgende:
De stand in de OP wordt niet geupdate.
*edit darn!
![]()
Die zijn wel beduidend sterker dan Málaga natuurlijk.quote:Op zondag 5 maart 2006 00:12 schreef Saviola het volgende:
[..]
Ja dat dachten we vorige week ook tegen Getafe![]()
En toch.. Malaga-Valencia 0-0quote:Op zondag 5 maart 2006 16:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die zijn wel beduidend sterker dan Málaga natuurlijk.
Ja bij nummer laatst denk ik automatisch aan RBC, maar het is in Spanje natuurlijk heel andere koek.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:57 schreef Saviola het volgende:
[..]
En toch.. Malaga-Valencia 0-0![]()
Nog 9 van de 12 wedstrijden winnen en we zijn kampioenWetende dat ook nog Valencia-Real komt..
Verrassend. Was Arnau weer terug in de goal dan, want die jonge knul van de laatste potjes kreeg ze achter elkaar om zijn oren?quote:Op zondag 5 maart 2006 22:57 schreef Saviola het volgende:
[..]
En toch.. Malaga-Valencia 0-0![]()
Nog 9 van de 12 wedstrijden winnen en we zijn kampioenWetende dat ook nog Valencia-Real komt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |