Ja hij is International.quote:Op maandag 29 november 2004 12:15 schreef Dos37 het volgende:
heeft die al interlands zeker een goeie voetballer
Nou nou voor het geld wat ze er aan uit hebben gegeven wel ja maar alex is ook een goeie aankoop gebleken moest even wennen en aanpassen maar hij staat er nou.quote:Op maandag 29 november 2004 16:12 schreef methodmich het volgende:
Farfán scoorde zelfs op de Copa America deze zomer en recent nog in de WK-kwalificatiereeks. De eerste voortekenen zijn goed, lijkt de beste aankoop van PSV deze zomer, met afstand.
Farfán zal in ieder geval het meeste geld opleveren, dat is zonneklaar. Hij, Alex en Gomes zijn de beste aankopen, Cocu kwam namelijk gratis. Gomes is en blijft een Barthez: 9 van de 10 keer maakt ie prachtreddingen maar heel soms maakt ie een blunder die joep vetpens van Zwolleria heren 8 nog niet zou maken. Maar dat moeten we er dan maar bij in calculeren, z'n reddingen maken alles goed ( zie die redding op dat schot van Fafianiquote:Op maandag 29 november 2004 16:12 schreef methodmich het volgende:
Farfán scoorde zelfs op de Copa America deze zomer en recent nog in de WK-kwalificatiereeks. De eerste voortekenen zijn goed, lijkt de beste aankoop van PSV deze zomer, met afstand.
Farfan in spitsquote:Op maandag 29 november 2004 18:23 schreef WasQ het volgende:
Probeer die jongen eens in de spits, met Beasley en Park als vleugels... Ik denk dat het een goede optie is. Hij heeft een goed schot, is snel, goede dribbelaar... Nu nog kijken of hij ook op het juiste moment op de juiste plek staat.
Op '10' als spelmaker komt ie 't best tot z'n recht. In de spits kan ie ook spelenquote:Op maandag 29 november 2004 18:23 schreef WasQ het volgende:
Probeer die jongen eens in de spits, met Beasley en Park als vleugels... Ik denk dat het een goede optie is. Hij heeft een goed schot, is snel, goede dribbelaar... Nu nog kijken of hij ook op het juiste moment op de juiste plek staat.
Neej dat gun ik lange jan nog welquote:Op maandag 29 november 2004 18:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Farfan in spits![]()
Maar dies geblesseerdquote:Op maandag 29 november 2004 18:47 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Neej dat gun ik lange jan nog wel
Tja, ook een optie, en inderdaad een goede. Maar PSV is op dit moment zo zoekende naar een spits, terwijl ze misschien wel een hele goede optie in huis hebben... Zeker nu VOH geblesseerd is, is het de moeite van het proberen waard (doe het eens als je toch met 2-0 voorstaat tegen De Graafschap in de 63ste minuut ofzoquote:Op maandag 29 november 2004 18:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Op '10' als spelmaker komt ie 't best tot z'n recht. In de spits kan ie ook spelen
Als goed katholiek is dat ook nooit zo'n probleem.quote:Op woensdag 8 december 2004 15:18 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Dat vond ik ook ja.
Het allermooiste aan dit mannetje, vind ik, is dat ie voor de duivel niet bang lijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |