abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26434184
Ik denk dat hij door zijn blessure wel een eigen topic verdient.

Voor Suijk die reageerde op de Ajax topic

Maxwell kan volgend seizoen een Nederlands paspoort aanvragen en je moet niet raar opkijken als hij allang een EU paspoort heeft of dat nu gaat regelen en dan heeft hij niks te maken met de regels in Engeland.

Ook mist hij als zeg maar na de winterstop terugkomt, geen seizoen maar slechts een half seizoen en dat gebeurt wel meer spelers.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_26434223
Denk dat Ajax hem haast niet zal missen. Heeft niks laten zien waarvan ik dacht...die haalt het wel bij een topclub.

Vervelend van zijn blessure, ik schrok behoorlijk...maar ja, its all in the game.
  vrijdag 22 april 2005 @ 16:07:22 #3
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26434246
Ah, dat zou wel handig voor hem zijn, zo'n Nederlands paspoort. Kan 'ie eindelijk zonder problemen naar Juve. Gratis en voor niets
  vrijdag 22 april 2005 @ 16:07:32 #4
67174 Dos37
Come on Twente
pi_26434250
Tsjah wel balen voor hem en voor ajax hopelijk komt ie er snel weer bovenop
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_26434295
Dit is wel zwaar klote voor hem...voor ajax is het te hopen dat hij zn contract nu verlengt aangezien een mogelijke transfer nu van de wereld is...lijkt me
AFC Ajax
  vrijdag 22 april 2005 @ 16:09:28 #6
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26434297
A.M.A.B
pi_26434351
Hij kan ook zonder Nederlands paspoort gratis en voor niets naar Juve.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 22 april 2005 @ 16:13:48 #8
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26434405
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 16:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij kan ook zonder Nederlands paspoort gratis en voor niets naar Juve.
Ze moeten daar eerst een niet-EU speler dumpen
pi_26434488
of ze kopen er een voor Zuid Amerikaan.

Wie zijn de 10 Niet-EU spelers dan van Juve?
pi_26434520
Italiaanse clubs mogen er maar 3...
AFC Ajax
pi_26434579
Ik hoop dat Ajax hem fantastisch helpt en steunt bij het revalideren, misschien verlengt hij z'n contract dan nog wel met een jaartje. Het is fijner om terug te komen in een vertrouwde omgeving.
That's all folks!
pi_26434620
Nu geen transfer, dus volgend jaar transfervrij weg als die dat doet dan.. sta ik niet voor mezelf in
pi_26434785
quote:
Italiaanse clubs mogen er maar 3...
9 of 10, en spelers die langer dan 2 seizoenen in Italie spelen krijgen een Italiaans paspoort en voor Zuid Amerikanen is het ook makkelijk om een EU paspoort te regelen
  vrijdag 22 april 2005 @ 16:38:15 #14
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26434990
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 16:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

9 of 10, en spelers die langer dan 2 seizoenen in Italie spelen krijgen een Italiaans paspoort en voor Zuid Amerikanen is het ook makkelijk om een EU paspoort te regelen
Ja tuurlijk joh, en Juve gaat voor z'n lol rare capriolen met Mutu uithalen door 'm via een rare constructie bij Livorno ofzo te stallen
pi_26435103
Wie zijn de 3 niet EU spelers dan van Juve?
pi_26435127
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 16:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie zijn de 3 niet EU spelers dan van Juve?
Emerson, Appiah en nog een
pi_26435187
Zalyeta of Olivera?

Maar helaas voor je heeft Emerson een Italiaans paspoort
  vrijdag 22 april 2005 @ 16:47:40 #18
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26435203
Geen idee, ik heb die problemen niet verzonnen en heb geen zin om die hele zaak uit te zoeken.

Nou vooruit, hier de regel:
quote:
Under new regulations, Serie A clubs cannot sign a fifth non-EU player unless he has already been playing in Italy during that season.
Dan kan je dus Appiah, Mutu, Montero, Martins en Emerson noemen
pi_26435206
En Appiah heeft ook al lang een Italiaans paspoort
pi_26435225
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 16:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zalyeta of Olivera?

Maar helaas voor je heeft Emerson een Italiaans paspoort
Ow wist ik niet, maar Stephan Appiah, Tomas Guzman zijn NON-EU

-edit- dan weet ik het ook niet
pi_26435308
Juve vind altijd wel manieren om er onderuit te komen als ze Maxwell echt willen hebben. Daar biedt de Italiaanse wet voldoende mogelijkheden toe
  vrijdag 22 april 2005 @ 16:56:08 #22
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26435399
Wat een dooddoener gooi je er weer tegenaan als je ongelijk hebt
pi_26435740
Heeft Maxwell nog geen eigen topic? Lijkt me erg sterk.... Het is dat die search niet werkt.

Al met al maakt die blessure wel dat hij ook volgend seizoen nog wel voor Ajax zal spelen.

Juventus heeft overigens ook nog de heer Tudor onder contract.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_26435800
Tudor heeft natuurlijk allang een Italiaans paspoort.
pi_26436103
Uiteraard, alle buitenlanders bij Juventus hebben immers een Italiaans paspoort!!!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')