Ben er bang voor inderdaad...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:46 schreef Radegast het volgende:
De arbitrage.
Ik hoop Italië, maar ik denk Frankrijk en Spanjequote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:46 schreef Radegast het volgende:
De arbitrage.
Dat vermoeden heb ik helaas ook een beetje, ondanks de lekkere resultaten en goede spelers denk ik dat ze niet door de eerste ronde zullen komen. Omdat juist die verwachtingen zo hoog liggen zal de kater des te groter worden.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:07 schreef H.Flick het volgende:
Ik ben bang dat Nederland de eerste ronde dit keer niet overleeft.
kun je nagaanquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:06 schreef Heerlijkheid het volgende:
Dat is op z\\\'n minst een zeer gedurfde voorspelling, Duitsland zit bij Costa Rica, Ecuador en Polen in de poule.
Verliezen van Polen, gelijkspelen tegen Ecuador en winnen van Costa Rica. Ik zie het wel gebeuren hoor, op doelsaldo.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:06 schreef Heerlijkheid het volgende:
Dat is op z\\\\\\\'n minst een zeer gedurfde voorspelling, Duitsland zit bij Costa Rica, Ecuador en Polen in de poule.
Ik vrees ook voor Togo inderdaad. En natuurlijk Trinidad & Tobago, tenzij die nog ergens een stuk of vijf spelers uit de PL een paspoort kunnen geven.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:45 schreef zjroentje het volgende:
Togo.
Dat is echt huilen met de pet op.
hoooooooooow is eem die worden juist de kampioenquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:39 schreef heiden6 het volgende:
Ik denk dat Engeland wederom geen flikker presteert.
Ze worden net zo kampioen als Manchester United, ja.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:44 schreef Dos37 het volgende:
[..]
hoooooooooow is eem die worden juist de kampioen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |