Ben er bang voor inderdaad...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:46 schreef Radegast het volgende:
De arbitrage.
Ik hoop Italiė, maar ik denk Frankrijk en Spanjequote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:46 schreef Radegast het volgende:
De arbitrage.
Dat vermoeden heb ik helaas ook een beetje, ondanks de lekkere resultaten en goede spelers denk ik dat ze niet door de eerste ronde zullen komen. Omdat juist die verwachtingen zo hoog liggen zal de kater des te groter worden.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:07 schreef H.Flick het volgende:
Ik ben bang dat Nederland de eerste ronde dit keer niet overleeft.
kun je nagaanquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:06 schreef Heerlijkheid het volgende:
Dat is op z\\\'n minst een zeer gedurfde voorspelling, Duitsland zit bij Costa Rica, Ecuador en Polen in de poule.
Verliezen van Polen, gelijkspelen tegen Ecuador en winnen van Costa Rica. Ik zie het wel gebeuren hoor, op doelsaldo.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:06 schreef Heerlijkheid het volgende:
Dat is op z\\\\\\\'n minst een zeer gedurfde voorspelling, Duitsland zit bij Costa Rica, Ecuador en Polen in de poule.
Ik vrees ook voor Togo inderdaad. En natuurlijk Trinidad & Tobago, tenzij die nog ergens een stuk of vijf spelers uit de PL een paspoort kunnen geven.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:45 schreef zjroentje het volgende:
Togo.
Dat is echt huilen met de pet op.
hoooooooooow is eem die worden juist de kampioenquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:39 schreef heiden6 het volgende:
Ik denk dat Engeland wederom geen flikker presteert.
Ze worden net zo kampioen als Manchester United, ja.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:44 schreef Dos37 het volgende:
[..]
hoooooooooow is eem die worden juist de kampioen
Polen, afgaande op de kwalificatiereeks minimaal gelijkwaardig aan Engeland.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:57 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Saudi-Arabie verwacht ik ook idd niks van, evenals Polen en Togo
Dat valt wel mee hoor dit keer, de verwachtingen zijn volgens mij veel realistischer dan anders.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:46 schreef DutchGooner het volgende:
Nederland is alweer bijna wereldkampioen volgens het absoluut niet opportunistische volkje hier dus dat kan alleen maar fout gaan.
Ja, maar de jongens zijn ook niet meer de jongste meer. En dat zou een nadeel kunnen zijn bij het spelen tegen landenteams die wel in staat zijn nieuw personeel (nieuwe spelers, red.) te scouten.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:21 schreef methodmich het volgende:
Polen weet ik niet. Een beetje een grijs elftal eigenlijk, maar wel effectief.
quote:
Ze hebben zich sterk en terecht gekwalificeerd zonder noemenswaardige uitblikers, maar met een team. En dat telt zwaarder dan "het meeste talent bij elkaar kunnen harken" (zie Spanje). Over Polen maak ik me dan ook niet zoveel zorgen.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ja, maar de jongens zijn ook niet meer de jongste meer. En dat zou een nadeel kunnen zijn bij het spelen tegen landenteams die wel in staat zijn nieuw personeel (nieuwe spelers, red.) te scouten.
Voeg dan ook Ghana en Ivoorkust toe, want dat zijn allemaal landen die teveel steunen op één topspeler.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:03 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ze hebben zich sterk en terecht gekwalificeerd zonder noemenswaardige uitblikers, maar met een team. En dat telt zwaarder dan "het meeste talent bij elkaar kunnen harken" (zie Spanje). Over Polen maak ik me dan ook niet zoveel zorgen.
Over landen als Togo en Angola (helemaal als je zag wat er in Afrika rondloopt met de Afrika Cup) denk ik eerder dat het huilen met de pet op wordt.
Duitsland zal zich wel weer een kwartfinale in zwijnen en dan houdt het op (zie poule), Frankrijk gaat te zwaar op Zidane leunen, en die is best wel op eik, Spanje wordt (hopelijk) weer een lachertje met al die vedette's die elkaar het licht in de ogen niet gunnen, en de bal al helemaal niet (Raśl)
Maar ik ga gewoon lekker alles kijken hoor. Wijzen en lachen is ook entertaiment
Raśl.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:03 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ze hebben zich sterk en terecht gekwalificeerd zonder noemenswaardige uitblikers, maar met een team. En dat telt zwaarder dan "het meeste talent bij elkaar kunnen harken" (zie Spanje). Over Polen maak ik me dan ook niet zoveel zorgen.
Over landen als Togo en Angola (helemaal als je zag wat er in Afrika rondloopt met de Afrika Cup) denk ik eerder dat het huilen met de pet op wordt.
Duitsland zal zich wel weer een kwartfinale in zwijnen en dan houdt het op (zie poule), Frankrijk gaat te zwaar op Zidane leunen, en die is best wel op eik, Spanje wordt (hopelijk) weer een lachertje met al die vedette's die elkaar het licht in de ogen niet gunnen, en de bal al helemaal niet (Raśl)
Maar ik ga gewoon lekker alles kijken hoor. Wijzen en lachen is ook entertaiment
quote:Op maandag 1 mei 2006 14:51 schreef Bombardier het volgende:
Togo, Trinidad en die andere laagvliegers kun je geen flaters noemen, omdat ze gewoon voldoen aan het verwachtingspatroon, namelijk; eerste ronde naar huis.
heiden6quote:
quote:
Ik denk niet dat deze jongens basisspelers zullen zijn. Misschien Sneijder, maar de rest niet.quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:40 schreef Cheesecake het volgende:
Ik vrees Nederland. Ben bang dat we met Vlaar, Maduro, Sneijder en Emanuelson niet ver gaan komen.
Hou op joh. Niemand die ik ken geeft nederland veel kans om zelfs maar de halve finale te halen, laat staan kampioen te worden. Momenteel vind ik de gemiddelde Nederlander veel en veel realistischer dan de Engelsen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:46 schreef DutchGooner het volgende:
Ik denk Nederland,Nederland is alweer bijna wereldkampioen volgens het absoluut niet opportunistische volkje hier dus dat kan alleen maar fout gaan.
Het lijken net Engelsen :\')
Mompelt iets over de hersenspinsels van van Basten.quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:57 schreef Doekes het volgende:
[..]
Ik denk niet dat deze jongens basisspelers zullen zijn. Misschien Sneijder, maar de rest niet.
Ik word een beetje gallisch van grote eindtoernooien die gebruikt worden om dingen uit te proberen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:50 schreef RM-rf het volgende:
Overigens, weet iemand of die domme regel tijdens het WK toegepast gaat worden?
nl. dat scheidsrechters pas fluiten als een bal na een buitenspel-pass door een speler van de tegenpartij aangeraakt word ... dus niet meer direkt bij de buitenspel-situatie, maar pas als de bal bij een speler aankomt...
dat was bedoeld om het spel meer tempo te geven, en werd toegepast tijdens de Confed-cup vorig jaar. Toen was er sprake van dat het tijdens het WK ook gedaan zou worden ...
Het effect was echter verschrikkelijk, enerzijds verwarrend omdat het fluitsignaal enorm laat kwam, en speler s niet wisten of het nu wel of niet buitenspel was, en verder waren juist mogelijk kansen die pas enorm laat afgefloten werden ...
Als die regel tijdens het WK toegepast gaat worden, wordt dat volgens mij de grootste flater
Idd, het pessimisme over de kansen van Nederland was volgens mij nog nooit zo grootquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:04 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hou op joh. Niemand die ik ken geeft nederland veel kans om zelfs maar de halve finale te halen, laat staan kampioen te worden. Momenteel vind ik de gemiddelde Nederlander veel en veel realistischer dan de Engelsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |