Natuurlijk. Maar dat kan je ook fatsoenlijk oplossen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:34 schreef Mangoworks2002 het volgende:
niet meer dan terecht: Positie verbetering....
Hoe kan je dat 'fatsoenlijk' oplossen, als Heerenveen weigert mee te werken?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:47 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar dat kan je ook fatsoenlijk oplossen.
Nou, dat heeft ze vast diep geraakt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:02 schreef SCH het volgende:
De club raakte deze winter ook al Klaas-Jan Huntelaar kwijt
Hij zal wel op doel komen bij MC en dat een betere positie vinden ofzo?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:15 schreef Radegast het volgende:
Positieverbetering? Qua geld alleen dan, sportief toch niet?
Ik denk niet dat dat een valide argument is voor de arbitragecommissie.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:18 schreef Suijk het volgende:
En qua competitie ook wel. Iedere buitenlander speelt liever in Engeland dan in Nederland.
Niet zulke moeilijke vragen stellen suijkiequote:Na zo'n arbitragezaak is er gelijk een uitspraak? En is er nog 'hoger beroep' mogelijk voor SCH?
Lekker belangrijk wat Georgios vindt. Heerenveen pakt in 3 weken ongeveer tweederde van de begroting terug. Niet slecht.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:16 schreef SCH het volgende:
en dat een betere positie vinden
Verstoorde arbeidsverhouding.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:19 schreef SCH het volgende:
Ik denk niet dat dat een valide argument is voor de arbitragecommissie.
Nee, zo moet Heerenveen het spelen. Hij is al weg...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:46 schreef SCH het volgende:
Ach, als hij het zo wil spelen.
Jawel, het gaat om geld alleen. Kom op SCH, 17 miljoen kan Heerenveen gewoon niet laten lopen. Sorry.quote:Het gaat niet alleen maar om geld mijn vriend.
En Robbie Fowlerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:37 schreef Radegast het volgende:
Wat hebben ze nu aan spitsen bij City? Vassell en Andrew Cole, tja een basisplaat voor Samaras zit er niet in denk ik.
Werkte dat ook bij De Boertjes? Nee.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:42 schreef Bayer het volgende:
[..]
Verstoorde arbeidsverhouding.
Dag Georgios.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |