Natuurlijk. Maar dat kan je ook fatsoenlijk oplossen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:34 schreef Mangoworks2002 het volgende:
niet meer dan terecht: Positie verbetering....
Hoe kan je dat 'fatsoenlijk' oplossen, als Heerenveen weigert mee te werken?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:47 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar dat kan je ook fatsoenlijk oplossen.
Nou, dat heeft ze vast diep geraakt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:02 schreef SCH het volgende:
De club raakte deze winter ook al Klaas-Jan Huntelaar kwijt
Hij zal wel op doel komen bij MC en dat een betere positie vinden ofzo?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:15 schreef Radegast het volgende:
Positieverbetering? Qua geld alleen dan, sportief toch niet?
Ik denk niet dat dat een valide argument is voor de arbitragecommissie.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:18 schreef Suijk het volgende:
En qua competitie ook wel. Iedere buitenlander speelt liever in Engeland dan in Nederland.
Niet zulke moeilijke vragen stellen suijkiequote:Na zo'n arbitragezaak is er gelijk een uitspraak? En is er nog 'hoger beroep' mogelijk voor SCH?
Lekker belangrijk wat Georgios vindt. Heerenveen pakt in 3 weken ongeveer tweederde van de begroting terug. Niet slecht.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:16 schreef SCH het volgende:
en dat een betere positie vinden
Verstoorde arbeidsverhouding.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:19 schreef SCH het volgende:
Ik denk niet dat dat een valide argument is voor de arbitragecommissie.
Nee, zo moet Heerenveen het spelen. Hij is al weg...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:46 schreef SCH het volgende:
Ach, als hij het zo wil spelen.
Jawel, het gaat om geld alleen. Kom op SCH, 17 miljoen kan Heerenveen gewoon niet laten lopen. Sorry.quote:Het gaat niet alleen maar om geld mijn vriend.
En Robbie Fowlerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:37 schreef Radegast het volgende:
Wat hebben ze nu aan spitsen bij City? Vassell en Andrew Cole, tja een basisplaat voor Samaras zit er niet in denk ik.
Werkte dat ook bij De Boertjes? Nee.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:42 schreef Bayer het volgende:
[..]
Verstoorde arbeidsverhouding.
Dag Georgios.
Arbitragezaak, vanwege positieverbetering. Lijkt me aardige jurisprudentie.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:15 schreef Bayer het volgende:
[..]
Heeft geen moer met de boertjes te maken.
Denk het wel - goeie voetballer maar niet voor die arrogante en egoistische ajacieden. Wij kunnen mensen met inzet wel gebruiken.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:16 schreef Bayer het volgende:
[..]
Ja, en die gaat het bij jullie wél doen.
Van Samaras zeg ik; hij kan meteen weg. Hij heeft gelijk. (De Boertjes destijds trouwens ook hoor..)quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:17 schreef MaxPower het volgende:
Arbitragezaak, vanwege positieverbetering. Lijkt me aardige jurisprudentie.
Deze zin snap ik niet. Wat is waarom te doen?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:22 schreef Bayer het volgende:
En ga nou niet zeggen dat het er niet om te doen was hé, Riemer & Co zijn niet gek.
8 miljoen pakken op Samaras is briljant.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:24 schreef MaxPower het volgende:
Deze zin snap ik niet.
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:39 schreef MaxPower het volgende:
Het is veel geld ja.
Ja dat zal best maar we doen nog op drie fronten mee en je zult dit toch moeten compenseren op de 1 of andere manier, per direct.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:42 schreef Bayer het volgende:
[..]
Dat zeg ik.
Met die 9 van Klaas-Jan is dat gewoon tweederde van de begroting. Heerenveen heeft het uitstekend gedaan. Lullig voor de supporters, dat wel. Maar als ze 17 miljoen Euro laten lopen had je het bestuur het volgend seizoen voor kut uitgemaakt. Heerenveen is een blijver, en ook een speler. Komt allemaal goed.
ja - competitie (play offs), beker en europeesquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:44 schreef TerroRobbie het volgende:
3 fronten?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:45 schreef cultheld het volgende:
Heerenveen houdt maar 7 miljoen over aan de transfer van Huntelaar hoor.
Vanwege die sjaak die beweert dat Heerenveen er 9 aan over houdt.quote:
Je snapt er geen reet van, maar goed.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:45 schreef cultheld het volgende:
Heerenveen houdt maar 7 miljoen over aan de transfer van Huntelaar hoor.
1,5 miljoen naar PSV + opleidingskostenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:47 schreef Bayer het volgende:
[..]
Je snapt er geen reet van, maar goed.
Mjah, Ajax heeft de spelers teveel betaald. ....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:52 schreef cultheld het volgende:
1,5 miljoen naar PSV + opleidingskosten
Ow de play offs, is dat tegenwoordig ook een front. En Europees is ook onzin natuurrlijk Heerenveen wint echt niet de Uefa cup, ook niet met Samaras en Huntelaar erbij.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:45 schreef SCH het volgende:
[..]
ja - competitie (play offs), beker en europees
Dure opleiding, 5 tonquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
1,5 miljoen naar PSV + opleidingskosten
Als je het zo zegt, speelt bijna niemand ergens voor. Ze doen toch nog gewoon mee en willen in al die wedstrijden een representatief elftal op de been brengen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ow de play offs, is dat tegenwoordig ook een front. En Europees is ook onzin natuurrlijk Heerenveen wint echt niet de Uefa cup, ook niet met Samaras en Huntelaar erbij.
Volgens mij is dat een redelijke schatting hoor.quote:
playoffs is geen front, Heerenveen strijdt elk seizoen om Europees te halen dus ook dit seizoen. De beker is (was) dit seizoen ook een vrij realistisch doel. En tegen Steaua hadden we nog best een kansje. Nu niet meer uiteraard.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ow de play offs, is dat tegenwoordig ook een front. En Europees is ook onzin natuurrlijk Heerenveen wint echt niet de Uefa cup, ook niet met Samaras en Huntelaar erbij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |