abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35438805
Help Luiz Felipe Scolari, die in 2002 wereldkampioen werd met de Brazilianen en als coach met Portugal zijn titel wil verdedigen!

DOEL: Ricardo Pereira (Sporting), José Moreira (Benfica), Paulo Santos (Braga)

VERDEDIGING: Paulo Ferreira (Chelsea), Miguel (Valencia), Jorge Andrade (Deportivo la Coruña), Ricardo Carvalho (Chelsea), Marco Caneira (Sporting), Fernando Meira (VfB Stuttgart), Nuno Valente (Everton), Jorge Ribeiro (Málaga)

MIDDENVELD: Maniche (Chelsea), Costinha (Dinamo Moskou), Deco (Barcelona), Armando Petit (Benfica), Manuel Fernandes (Benfica), João Moutinho (Sporting)

AANVAL: Luis Boa Morte (Fulham), Nuno Gomes (Benfica), Luis Figo (Internazionale), Pauleta (Paris Saint-Germain), Cristiano Ronaldo (Manchester United), Simão Sabrosa (Benfica)
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_35439026
Ik zou als Bondcoach van Portugal maar 1 oplossing zien:

Maar dan wel via een toneelstukje naar goed Portugees gebruik zodat het lijkt alsof je er niet meer bent.
Vervolgens naar Canada emigreren en daar rustig je dagen slijten.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_35439048
Galg hebben ze geprobeerd een Portugees paspoort te geven, maar helaas mocht dat niet. Dat blijft dus een Noor, dus je moet een ander kiezen DIGGER.
www.thuisuiteten.nl
pi_35441255
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 12:16 schreef methodmich het volgende:
Help Luiz Felipe Scolari, die in 2002 wereldkampioen werd met de Brazilianen en als coach met Portugal zijn titel wil verdedigen!
Nou, Ricardo Quaresma in plaats van Boa Morte en ik ben het opzich wel met je eens.
pi_35442129
Is Rui Costa er mee gestopt? Heb ik gemist dan
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_35442165
En als Rui Costa niet gestopt is als international, moet die mee in plaats van Moutinho.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 24 februari 2006 @ 15:00:16 #7
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_35444013
Als ik op de stoel van de bondscoach zou zitten zou ik het team direct terug trekken uit de competitie en als reden opgeven dat ze allemaal niet deugen en daarom niet aan enige internationale competitie ooit meer mee zouden doen!

Damn, was ik maar bondscoach van Portugal!
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_35454486
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 14:08 schreef WeebI het volgende:
Is Rui Costa er mee gestopt? Heb ik gemist dan
Die is sinds de zomer van 2004 geen international meer. Evenals Fernando Couto en in eerste instantie Luis Figo.

Deze spelers zijn gebruikt in de kwalificaties, gaat om het aantal selecties op 12 duels:
quote:
Cristiano Ronaldo 12
Jorge Andrade 12
Maniche 12
Pauleta 12
Quim Sampaío 12
Ricardo Pereira 12
Caneira 11
Deco 11
Hélder Postiga 11
Paulo Ferreira 10
Ricardo Carvalho 10
Costinha 9
Simão Sabrosa 9
Tiago 9
Luís Boa Morte 8
Petit 8
Fernando Meira 6
Luis Figo 6
Miguel 6
Nuno Gomes 5
Nuno Valente 5
Alex 3
Hugo Viana 3
Jorge Ribeiro 3
Ricardo Quaresma 3
João Moutinho 2
Manuel Fernandes 2
Ricardo Costa 2
Nuno Frechaut 1
Hugo Almeida 1
Rui Jorge 1
Ik zie nu dat ik even niet aan Tiago gedacht had, maar ik heb dan liever João Moutinho of Manuel Fernandes.
www.thuisuiteten.nl
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 maart 2006 @ 11:56:10 #9
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_35734849
Portugees Andrade mist WK

Jorge Andrade zal tijdens het WK in Duitsland niet spelen voor de Portugese ploeg. De verdediger van Deportivo la Coruña scheurde gisteren tijdens de wedstrijd tegen FC Barcelona een pees in zijn knie.
De 27-jarige verdediger kwam ongelukkig in botsing met zijn doelman Molina en werd direct naar het ziekenhuis gebracht. Daar bleek hoe ernstig de blessure was.

Andrade was bezig aan een goed seizoen en kon rekenen op een basisplaats in het Portugese nationale elftal van bondscoach Scolari. Hij scoorde gisteren het tweede doelpunt tegen grootmacht FC Barcelona.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_35744886
Dat is een fikse aderlating voor de ploeg. Eens zien hoe ze dat gaan opvangen. Fernando Meira dan basis denk ik.
www.thuisuiteten.nl
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 1 mei 2006 @ 15:02:15 #11
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_37455251
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')