abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 01:07:21 #1
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_29456789
Laatste nieuws over Salomon Kalou uit het AD
quote:
Achter de rug van Salomon Kalou om heeft Feyenoord de spits verkocht aan de investeringsmaatschappij Soccer Investments and Representations.

Dat bedrijf kocht voor negen miljoen euro de transferrechten van de 20-jarige Ivoriaan. De investeringsmaatschappij wil Kalou ter beschikking stellen aan de Portugese topclub Benfica, de club van trainer Ronald Koeman. Met de bedoeling hem na één of twee jaar voor een mega-bedrag door te verkopen aan een veel grotere club. In deze constructie betaalt Benfica, dat Kalou voor vijf jaar wil contracteren, het salaris van de spits en een 'lease-bedrag'.

Omdat de FIFA alleen een overeenkomst tussen clubs als rechtsgeldig ziet, moet er een deal worden gesloten tussen de Portugese topclub en Feyenoord. Dat kan alleen als Kalou zelf op het aanbod van Benfica in gaat. Gisteren en eergisteren was Benfica's technisch directeur Vega in Nederland, maar tot een ontmoeting met Kalou kwam het niet. De transfer staat derhalve nog steeds op losse schroeven.

De investeringsmaatschappij zal in dat geval Kalou aan een andere club verkopen. Feyenoord weigerde eerder in te gaan op een aanbieding van PSV dat Kalou wilde overnemen voor een soortgelijk bedrag. Technisch directeur Mark Wotte zei meerdere malen dat de spits bij Feyenoord zou blijven. Ook toen de overeenkomst met de investeringsgroep al rond was.
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_29456884
Lijkt me lachen als die investeringsmaatschappij Kalou aan psv verkoopt.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 01:11:59 #3
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_29456920
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 01:10 schreef Suijk het volgende:
Lijkt me lachen als die investeringsmaatschappij Kalou aan psv verkoopt.
Weinig kans, aangezien die maatschappij puur op winst uit is. Dus moet PSV een extreem bedrag betalen, en dat is niet mogelijk voor PSV.
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_29456970
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 01:11 schreef Djekko het volgende:

[..]

Weinig kans, aangezien die maatschappij puur op winst uit is. Dus moet PSV een extreem bedrag betalen, en dat is niet mogelijk voor PSV.
Ja, ik bedoel eigenlijk dat psv dan dat 'leasen' zeg maar overneemt, wat er nu staat, en dat Kalou dan na 1 of 2 jaar voor heel veel geld wordt verkocht.
Klik dan als je durft
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 01:15:06 #5
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_29457006
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 01:13 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ja, ik bedoel eigenlijk dat psv dan dat 'leasen' zeg maar overneemt, wat er nu staat, en dat Kalou dan na 1 of 2 jaar voor heel veel geld wordt verkocht.
Ah zo Klinkt al iets beter ja.. al heb ik liever dat hij 'gewoon' van PSV wordt. En dat dit hele bericht onzin is. Maar ja, weinig kans denk ik.
pi_29457017

meer kan ik even niet uitbrengen
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_29457027
Lijkt me lachen als er morgen een verdediger van Schijndel een nare verrassing voor de net 20jarige messias heeft.

Dit gaat echt helemaal nergens meer over...
pi_29457096
Dat 'bedrijf' kan ik trouwens niet vinden op internet.
Klik dan als je durft
pi_29457187
Laat ik dit bericht eens tegenplaatsen:
quote:
Feyenoord wil Kalou ook niet kwijt aan Benfica
De irritatie in het kamp Salomon Kalou was gisteren vooral gebaseerd op de gedachte dat Feyenoord hem wel zou willen verkopen aan naar verluidt Benfica, maar niet aan Psv, waar Kalou zelf naar toe wil. Volgens Psv heeft Tonnie Bruins Slot namens die club geïnformeerd.

In De Gelderlander weerlegde Mark Wotte echter dat verhaal. "Wij zijn gebeld door een Portugese investeringsmaatschappij, waarvan we de naam kennen maar die we niet zullen onthullen. Die mensen informeerden of Salomon Kalou te koop was. Daarop heb ik verteld dat dat niet het geval was. Wij willen Kalou, ik zeg het nog maar eens, niet kwijt."

Psv ontkent overigens een derde bod gedaan te hebben, zo meldt de krant en zal ook geen nieuw bod meer doen.
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 01:29:53 #10
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_29457377
Volgens mij compleet onzinbericht in de eerste post van dit topic.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_29457488
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 01:29 schreef golfer het volgende:
Volgens mij compleet onzinbericht in de eerste post van dit topic.
Daar lijkt me het AD teveel kwaliteitskrant voor...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 01:34:57 #12
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_29457492
Als het zo is vind ik wel opvallend in elk geval. Aan de ene kant wel slim: je verkoopt Kalou maar hij blijft spelen bij je eigen club. Aan de andere kant, ¤9 miljoen is misschien weinig.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_29457500
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 01:34 schreef TC03 het volgende:
Als het zo is vind ik wel opvallend in elk geval. Aan de ene kant wel slim: je verkoopt Kalou maar hij blijft spelen bij je eigen club. Aan de andere kant, ¤9 miljoen is misschien weinig.
En buiten medeweten van Kalou om, is het gewoon schandalig natuurlijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door Suijk op 06-08-2005 01:41:50 ]
Klik dan als je durft
pi_29457575
Bullshit lijkt me. Zo niet, maakt Wotte zich belachelijk
achter iemands rug om handelen
pi_29457654
Klik dan als je durft
pi_29457899
Oh wat laag van Wotte zeg. Maar ja, hij is dan ook white trash, dus van hem kun je dat wel verwachten eigenlijk. Nu zou ik als ik Kalou was zeker naar de rechter gaan, want Feyenoord probeert gewoon mensenhandel te realiseren.

Wotte
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29458015
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 01:52 schreef cultheld het volgende:
Oh wat laag van Wotte zeg. Maar ja, hij is dan ook white trash, dus van hem kun je dat wel verwachten eigenlijk. Nu zou ik als ik Kalou was zeker naar de rechter gaan, want Feyenoord probeert gewoon mensenhandel te realiseren.

Wotte
Geloof jij bovenstaand verhaal nou echt zelf?
pi_29458073
Als het waar is, dan zijn de Feyenoord-voetballers voortaan met recht 'havenslaven' te noemen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 02:03:57 #19
18335 djdano
Eet meer shoarma!!!
pi_29458141
Lijkt me niet dat dit kan. Tenminste feijnoord kan wel de transferrechten verkopen maar Kalou maakt nog wel zelf uit of hij wil verkassen. Dus als Kalou gewoon bij feijnoord zou blijven dan zou die investeringsmaatschappij het geld voor niets hebben betaald?
pi_29458237
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 02:00 schreef cultheld het volgende:
Als het waar is, dan zijn de Feyenoord-voetballers voortaan met recht 'havenslaven' te noemen.
Net zoals al die Zuid-Amerikaanse voetballers die onder die ene groep van Ambramovitch en consorten vallen ?

Ben erg benieuwd hoe dit afloopt, het gaat natuurlijk allang nergens meer over.
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 02:15:30 #21
18335 djdano
Eet meer shoarma!!!
pi_29458371
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 02:08 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Net zoals al die Zuid-Amerikaanse voetballers die onder die ene groep van Ambramovitch en consorten vallen ?

Ben erg benieuwd hoe dit afloopt, het gaat natuurlijk allang nergens meer over.
Die Zuid Amerikanen zullen er zelf voor gekozen hebben en er zeker niet slechter van worden. Ik kan me niet voorstellen dat Kalou hier zelf voor kiest dus dan zou het mensenhandel zijn.

Ach, PSV moet hem gewoon binnenhalen en Feijnoord moet inzien dat ze gewoon slim verslagen zijn door PSV.
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 02:37:08 #22
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_29458837
Als dit waar is breekt de pleuris pas echt uit in het Kalou-kamp. Maar even een andere vraag: het is nu voor Kalou toch onmogelijk om nog voor Feyenoord te spelen na alles wat er is gebeud?
pi_29459097
Natuurlijk niet.
pi_29460017
De voorpagina van AD Sportwereld

Grote foto van Kalou met groot erop in het rood verkocht.
pi_29460027
Dit brengt Kalou wel volop in de picture, wat de prijs sowieso op zal drijven.

Al met al is met dit gezeik wel een stop gekomen om de roep om versterkingen bij Feyenoord. Het lijkt me dat Wotte dat nou niet echt heel erg vindt, al kan ik me niet voorstellen dat hij hier blij mee is.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')