abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29967073

AC MILAN

Ook dit seizoen kan Carlo Ancelotti weer een keur aan topspelers opstellen. Onder andere Alberto Gilardino en Marek Jankulovski kwamen zijn selectie versterken, terwijl er nauwelijks echt belangrijke spelers vertrokken. Verrassend was het aantrekken van Johann Vogel, die misschien wel tegen zijn oude club op de tribune mag zitten of zelfs mag spelen. Een favoriet voor de CL-zege!

PSV

PSV staat voor de zware taak om met een uitgemergelde selectie de prestatie van vorig seizoen te bevestigen. Als de nieuwelingen snel ingepast kunnen worden en kwalitatief goed genoeg zijn is het op basis van teamgeest mogelijk om in ieder geval de poule te overleven. Jammer is het in dit verband dat Koné niet mag meedoen. Defensief lijkt PSV net zo sterk als vorig seizoen, maar offensief kan men wel eens te zwak blijken dit seizoen.

SCHALKE 04

Schalke haalde met Kevin Kuranyi en Fabian Ernst twee Duitse internationals naar Gelsenkirchen, zodat het aantal internationals nog eens verhoogd werd. Ook de Deense international Soren Larsen kwam om Aílton te vervangen in de spits. Het degelijke Schalke lijkt met PSV te gaan strijden om de tweede plaats in de poule en zal daarbij hopen op de nieuwelingen, alsmede de blijvers Altintop, Asamoah, Lincoln, Krstajic, Bordon en Sand.

FENERBAHÇE

Zeer populaire Turkse club, die met Appiah, Ümit, Tuncay en Alex enkele goede spelers heeft. De bekendste spelers van Fener zijn de van Barcelona gehuurde goalie Rüstü en de peperdure en oerlastige Franse spits Nicolas Anelka. Fenerbahçe is de dark horse in deze poule, die het iedereen lastig kan maken.

Programma:

Dinsdag 13 september:
PSV - Schalke 04
AC Milan - Fenerbahçe

Woensdag 28 september:
Fenerbahçe - PSV
Schalke 04 - AC Milan

Woensdag 19 oktober:
AC Milan - PSV
Fenerbahçe - Schalke 04

Dinsdag 1 november:
PSV - AC Milan
Schalke 04 - Fenerbahçe

Woensdag 23 november:
Schalke 04 - PSV
Fenerbahçe - AC Milan

Dinsdag 6 december:
PSV - Fenerbahçe
AC Milan - Schalke 04

Met dank aan MethodMich voor de beschrijving van de teams

[ Bericht 28% gewijzigd door DutchGooner op 30-08-2005 16:04:50 ]
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  donderdag 25 augustus 2005 @ 19:29:24 #2
39436 Dreammaster
Dat zei je moeder vannacht ook
pi_29967178
PSV gaat het een stuk lastiger krijgen dan Ajax.
Voorspelling eindstand:
1e AC Milan
2e PSV
3e Schalke 04
4e Fenerbahçe
  donderdag 25 augustus 2005 @ 19:31:07 #3
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_29967231
Revanche op Milan
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  donderdag 25 augustus 2005 @ 19:35:39 #4
39436 Dreammaster
Dat zei je moeder vannacht ook
pi_29967395
en als ik de rest van de poules bebijk, dan is dit toch wel de moeilijkste poule
pi_29967413
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 19:31 schreef 9christensen het volgende:
Revanche op Milan
zou dat even sweet zijn. Helaas zie ik het niet gebeuren. Milan is alleen maar sterker geworden en PSV is er natuurlijk wel wat op achteruit gegaan. Voor 2 gelijke spelen zou ik al tekenen! De rest vna de punten zullen we bij Schalke en Fenerbache natuurlijk bijeen moeten sprokkelen.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 19:42:30 #6
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_29967607
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 19:29 schreef Dreammaster het volgende:
PSV gaat het een stuk lastiger krijgen dan Ajax.
Voorspelling eindstand:
1e AC Milan
2e PSV
3e Schalke 04
4e Fenerbahçe
Tegenovergestelde van preventief
WACC = Ko = (EV/TV) ke + (VV/TV) (1-f) kv
pi_29967689
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 19:42 schreef stukovich het volgende:

[..]

Jij tipt Fenerbahce als groepswinnaar?
pi_29967827
1) AC Milan
2) Shalke 04(hebben zich nog versterkt in het tussenseizoen)
3)PSV(te verzwakt)
4)Fenerbahçe(geen echte topper)

Qua zwaarste groep kan geen groep aan Liverpool/Chelsea/Anderlecht/Betis de Sevilla tippen
100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
pi_29968104
Zeer zware poule voor PSV .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_29968172
passepartouts voor psv staat er dus al wel op :

http://www.ticketbox.nl/winkel/details.php?event_id=45004
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_29968319
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 19:58 schreef superjoden het volgende:
passepartouts voor psv staat er dus al wel op :

http://www.ticketbox.nl/winkel/details.php?event_id=45004
Ja, was ook al wat langer bekend dat zij de CL in zouden gaan.

Zware poule, jammer voor Kone.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  donderdag 25 augustus 2005 @ 20:13:18 #12
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_29968701
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 19:45 schreef Ricky_ het volgende:

[..]

Jij tipt Fenerbahce als groepswinnaar?
Nee, ik ben Galatasaray-fan
Tegenovergestelde van preventief
WACC = Ko = (EV/TV) ke + (VV/TV) (1-f) kv
  donderdag 25 augustus 2005 @ 20:17:57 #13
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_29968845
ik zie PSV niet bij de eerste twee eindigen:

AC Milan
Schalke04
PSV
Fenerbahce
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_29968957
AC MILAN

Ook dit seizoen kan Carlo Ancelotti weer een keur aan topspelers opstellen. Onder andere Alberto Gilardino en Marek Jankulovski kwamen zijn selectie versterken, terwijl er nauwelijks echt belangrijke spelers vertrokken. Verrassend was het aantrekken van Johann Vogel, die misschien wel tegen zijn oude club op de tribune mag zitten of zelfs mag spelen. Een favoriet voor de CL-zege!

PSV

PSV staat voor de zware taak om met een uitgemergelde selectie de prestatie van vorig seizoen te bevestigen. Als de nieuwelingen snel ingepast kunnen worden en kwalitatief goed genoeg zijn is het op basis van teamgeest mogelijk om in ieder geval de poule te overleven. Jammer is het in dit verband dat Koné niet mag meedoen. Defensief lijkt PSV net zo sterk als vorig seizoen, maar offensief kan men wel eens te zwak blijken dit seizoen.

SCHALKE 04

Schalke haalde met Kevin Kuranyi en Fabian Ernst twee Duitse internationals naar Gelsenkirchen, zodat het aantal internationals nog eens verhoogd werd. Ook de Deense international Soren Larsen kwam om Aílton te vervangen in de spits. Het degelijke Schalke lijkt met PSV te gaan strijden om de tweede plaats in de poule en zal daarbij hopen op de nieuwelingen, alsmede de blijvers Altintop, Asamoah, Lincoln, Krstajic, Bordon en Sand.

FENERBAHÇE

Zeer populaire Turkse club, die met Appiah, Ümit, Tuncay en Alex enkele goede spelers heeft. De bekendste spelers van Fener zijn de van Barcelona gehuurde goalie Rüstü en de peperdure en oerlastige Franse spits Nicolas Anelka. Fenerbahçe is de dark horse in deze poule, die het iedereen lastig kan maken.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_29969030
PSV wordt tweede.
pi_29969126
goed werk bos

al lang en breed gezegd, zware loting maar zeker kansen, iedereen kan van iedereen winnen.

Milan en PSV gaan door
  Trouwste user 2022 donderdag 25 augustus 2005 @ 20:40:28 #17
7889 tong80
Spleenheup
pi_29969734
Erg leuke tegenstanders voor PSV. Schalke is niet te ver weg dus goed te bereizen voor de supporters. Twee keer in een jaar zo goed spelen tegen Milan zal erg moeilijk zijn.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_29969806
Lucky PSV. Milan pas in oktober en november. Kunnen ze nog sleutelen voor damagecontrol.
pi_29970448
PSV zal met Schalke moeten strijden om de 2e plek, maar ik denk dat het wel halen.
pi_29971073
Als Feyenoord Schalke vorig jaar al makkelijk kan pakken, dan moet PSV dat ook kunnen. Alhoewel spelen in D'land met die entourage en fanatieke spelers altijd lastig is.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 21:23:52 #21
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_29971615
PSV moet wel de laatste wedstrijd thuis tegen Fenerbahce spelen. Lijk me toch wel voordelig.
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  Trouwste user 2022 donderdag 25 augustus 2005 @ 21:35:40 #22
7889 tong80
Spleenheup
pi_29972172
Ja dat is zo'n beetje het enige positive

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_29972648
1) AC Milan
2) Schalke 04
3) Fenerbahçe
4) PSV Eindhoven

Ik zie het somber in voor PSV. De aanvalskracht blijkt dit seizoen zwaar verzwakt en ook het middenveld functioneert slecht. Door onder andere een spookachtige avond in Istanbul zal PSV naast Europees overwinteren grijpen en een stunt als vorig jaar lijkt bijna onmogelijk. Mochten ze toch naar de UEFA-cup verhuizen omdat ik Fenerbahçe te sterk inschat, geef ik ze wel een goede kans om daarin ver te komen, door het gebruik van de geniale Koné.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_29972834
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 20:25 schreef pascalheister het volgende:
goed werk bos

al lang en breed gezegd, zware loting maar zeker kansen, iedereen kan van iedereen winnen.

Milan en PSV gaan door
Dank

Inderdaad, de ploegen zullen waarschijnlijk dicht bij elkaar liggen. AC Milan gaat denk ik wel zeker door. Wie de andere ploeg wordt, die doorgaat naar de laatste 16 is wat moeilijker te zeggen, denk ik. Ik hoop uiteraard PSV, maar ben bang van niet
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_29975558
Als je 3e wordt, ga je dan nog naar de UEFA Cup?
Dan moet psv daar maar voor gaan, kunnen ze de finale in eigen huis spelen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')