zou dat even sweet zijn. Helaas zie ik het niet gebeuren. Milan is alleen maar sterker geworden en PSV is er natuurlijk wel wat op achteruit gegaan. Voor 2 gelijke spelen zou ik al tekenen! De rest vna de punten zullen we bij Schalke en Fenerbache natuurlijk bijeen moeten sprokkelen.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:29 schreef Dreammaster het volgende:
PSV gaat het een stuk lastiger krijgen dan Ajax.
Voorspelling eindstand:
1e AC Milan
2e PSV
3e Schalke 04
4e Fenerbahçe
Ja, was ook al wat langer bekend dat zij de CL in zouden gaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:58 schreef superjoden het volgende:
passepartouts voor psv staat er dus al wel op :
http://www.ticketbox.nl/winkel/details.php?event_id=45004
Nee, ik ben Galatasaray-fanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:45 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Jij tipt Fenerbahce als groepswinnaar?
Dankquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:25 schreef pascalheister het volgende:
goed werk bos
al lang en breed gezegd, zware loting maar zeker kansen, iedereen kan van iedereen winnen.
Milan en PSV gaan door![]()
Ik zou liever Milan als eerst en als laatst hebben. De eerste wedstrijd zou je tegen Milan sowieso kansloos zijn (ben je normaal ook al bijna), en bij de laatste wedstrijd is Milan misschien al geplaatst.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:42 schreef LuukBes het volgende:
Lucky PSV. Milan pas in oktober en november. Kunnen ze nog sleutelen voor damagecontrol.
En Gila ook 2?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:17 schreef DIGGER het volgende:
Kan Vogel vanaf de trubune kijken hoe z'n oud ploeg dit keer kansloos is en Sheva er weer zeker 2 maakt.
Idd, nu is het hopen dat Vogel z'n befaamde passjes geeft, maar dan in dienst van Milanquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:53 schreef Suijk het volgende:
Je hebt in ieder geval geen Bommel meer die z'n man laat lopen en de winst weggeeft.
1 2 3 4 5 6 7 | PSV - Schalke 04 1-0 AC Milan - Fenerbache 3-1 1. AC Milan 1 1 0 0 3 (3-1) 2. PSV 1 1 0 0 3 (1-0) 3. Schalke 04 1 0 0 1 0 (0-1) 4. Fenerbahce 1 0 0 1 0 (1-3) |
Inderdaad, maar het was de tweede helft wel weer spannend. Schalke kwam terug met een paar mogelijkheden waar toch wel uit gescoord had moeten worden. Maar eerlijk gezegd vond ik Schalke wel tegenvallen, had er meer van verwacht.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:42 schreef Suijk het volgende:
Knap, psv moest deze wedstrijd winnen en doen ze ook! Top!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |