Ik hoop het niet.quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:53 schreef Gunner het volgende:
Einde oefening voor McLeish vrees ik
Ongelofelijk, wat is er toch aan de hand met de Rangersquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:25 schreef fanneke het volgende:
Eindstand: Celtic-Rangers 3-0
Rangers nu op 15(!) punten van Celtic
Heerlijk.quote:
En de Gers nog hard lachen toen Celtic onderuit ging tegen Artmedia.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:17 schreef Barnet_Bee het volgende:
Mooi resultaat. Strachan heeft de laatste tijd de selectie goed onder controle. Het voetbal begint beter te worden en sommige aankopen zijn echt heel geweldig geweest (vooral Boruc is de topkeeper die er jarenlang ontbrak). Zurawski (die nog moet losbranden als de scoringsmachine) komt binnenkort terug en stel dat Keane erbij komt, dan staat er echt een topselectie die eigenlijk zonder problemen kampioen moet worden. Heel vreemd eigenlijk, na vorig seizoen zag ik een switch van de balance of power. Ik dacht dat de Rangers kampioen zouden worden en dat Strachan dit jaar zou moeten bouwen. Strachan blijkt het team al eerder af te hebben dan verwacht en de Rangers spelen werkelijk onthutsend slecht. De concurrent lijkt Hearts momenteel. Jeugdspeler als McGeady, Beattie en Maloney krijgen ook steeds meer kansen en de gemiddelde leeftijd van het team is wat omlaag gebracht de afgelopen maanden. Ik baalde er flink van dat O'Neill vertrok, maar Strachan heeft het goed opgepakt.
Waar haal je de wijsheid vandaan ?quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:55 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Heerlijk.
Dat de Rangers nog maar lang vertrouwen mogen hebben in hun fantastische coach en wereldtop selectie!
en waarop is deze uitspraak gebaseerd? Op hoop?quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar haal je de wijsheid vandaan ?
Rangers gaan zwaar terugslaan, na dit dieptepunt.
Niet dit jaar maar zeker wel volgend jaar.
quote:Rangers wint prestige tegen kampioen Celtic
5/5/2007 15:29
Glasgow Rangers heeft het geschonden blazoen weer enigszins opgepoetst door de titanenstrijd met Celtic te winnen. Op Ibrox was de thuisclub met 2-0 te sterk.
Celtic is al lang en breed kampioen in Schotland, maar dat maakt de belangen tijdens The Old Firm er niet minder op. Met name Rangers was erop gebrand voor eigen publiek iets te laten zien.
The Gers slaagden in de missie. Kris Boyd (foto) opende de score met een volley met links. Na rust verdubbelde Charlie Adam de score door een vrije trap langs de muur laag in de hoek te plaatsen.
Jan Vennegoor of Hesselink kwam namens Celtic in het stuk nauwelijks voor. De kampioen verloor voor de tweede keer op rij. Glasgow Rangers is door de winst bijna verzekerd van de tweede plaats.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |