abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30573126
Nu Heracles wonder boven wonder iedereen doet verbazen met prima resulaten is het nog maar de vraag wie er gaat degraderen.

Mijn persoonlijke gok op de laatste drie:

16. Willem II
17. Sparta
18. RBC

Andere kandidaten: NEC en ADO Den haag.
Willem II was vorig jaar al vrij matig, en dit jaar niet beter. Ze hebben een jonge prima trainer, maar dat lijkt al een tijdje niet genoeg. Goede voetballers vertrokken massaal naar Alkmaar, en er kwam bitter weinig voor terug.

Sparta is een leuke club, en ik hoop dat ze overleven, maar het zal zeker zeer zwaar worden. Hun verrassende overwinning op Groningen was een opsteker, maar of dat genoeg is? Ze hebben in elk geval de meest behoudende trainer van het land.

RBC heb ik dit jaar twee keer in het echt zien spelen, en op basis van die stadionbezoekjes, en wat ik van ze op TV zie kom ik tot de conclusie dat deze ploeg het zelfs in de eerste divisie met moeite zich bij de eerste tien zou kunnen plaatsen. Weinig goede voetballers. De spelers die iets kunnen zijn huurlingen, dus dat geeft weinig hoop voor de toekomst. De ploeg speelt zonder fantasie, en gaat waarschijnlijk ten onder aan gebrek aan talent. Jammer, want RBC heeft enkele leuke seizoenen gehad in de hoogste afdeling.

Voor jullie jouw eigen voorspellingen gaan posten: dit is geen dis-topic, dus niet gaan posten dat Feyenoord of PSV gaan degraderen omdat je Ajax fan bent, of een club helemaal gaan afzeiken omdat je er toevallig een hekel aan hebt.
Castel di Sangro per sempre!
pi_30573669
Nummer 18 is een zekerheidje: RBC Roosendaal

Nacompetitie sowieso Sparta en die andere club durf ik niet te zeggen zal gaan tussen NEC, Den Haag, Groningen en Heracles
volgende wedstrijden:
pi_30573691
16.Heracles
17.Sparta
18.RBC
Цой жив
  woensdag 14 september 2005 @ 15:46:59 #4
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_30574130
Heracles
RBC

die zijn zeker
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_30574542
RBC, Groningen, Sparta, Roda, Heracles
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_30574837
RBC eruit hoop (en denk) ik. Had al jaren eerder moeten gebeuren .

Playoffs spelen denk ik Sparta en (toch) Heracles.
pi_30574974
Playoffs, dat is plaats 2 t/m 8 toch? Dat zie ik zowel Sparta als Heracles niet halen

16. ADO
17. Willem II
18. RBC
pi_30574989
RBC, weg dr mee
Elk uur een frietuur
Lang leve de doodstraf
pi_30575283
quote:
Op woensdag 14 september 2005 16:01 schreef Deetch het volgende:
RBC, Groningen, Sparta, Roda, Heracles
Roda zal niet onderin blijven hangen, denk eerder dat Roda in de middenmoot eindigd, en dat er spelers met aflopende contracten mogen optfyfen!
quote:
Op woensdag 14 september 2005 16:12 schreef Yeahinho het volgende:
RBC eruit hoop (en denk) ik. Had al jaren eerder moeten gebeuren .

Playoffs spelen denk ik Sparta en (toch) Heracles.
Zelf lukte jullie dat nooit echt om RBC eruit te houden
quote:
Op woensdag 14 september 2005 16:18 schreef H.Flick het volgende:
Playoffs, dat is plaats 2 t/m 8 toch? Dat zie ik zowel Sparta als Heracles niet halen

16. ADO
17. Willem II
18. RBC
Hij bedoeld nacompetitie
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_30577138
quote:
Op woensdag 14 september 2005 16:29 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Hij bedoeld nacompetitie

Yeahinho heeft gelijk met play-offs. In de toto-divisie zal m.i.v. dit seizoen ook gespeeld worden in de vorm van play-offs. In deze play-offs zullen de 6 periodekampioenen en de nummers 16 en 17 van de eredivisie strijden.
volgende wedstrijden:
pi_30577331
Hieronder kan je zien hoe m.i.v. dit seizoen de play-offs er in de Vrijdag File Divisie eruit komt te zien.

volgende wedstrijden:
pi_30577486
16. ADO Den Haag
17. Sparta Rotterdam
18. RBC Roosendaal
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  woensdag 14 september 2005 @ 18:01:50 #13
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_30577853
Dan zeg ik ook: RBC Roosendaal richting GGD. Wat ze allemaal verrichten, is een lachertje, de tegenstanders lachen hen uit en ik voorspel dat ze zeer spoedig uit de Amstel Eredivise verdwijnen.

Nacompetitiekandidaten durf ik niet te vermelden, het kan iedereen zijn.
pi_30577914
RBC zal kansloos zijn..
Dat is voorlopig nog het enige zekere...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_30577917
Wat is trouwens de Amstel Eredivisie?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_30578476
quote:
Op woensdag 14 september 2005 18:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat is trouwens de Amstel Eredivisie?
Tegenhanger van de Gatorade League.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_30580998
Volgens mijn column van zaterdag as. is RBC kansloos.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30581443
Helaas denk ik ook RBC ..
sig verwijderd door FA
pi_30582553
RBC mag opdonderen van mij, graag zelfs. Sparta en Heracles moeten er echt inblijven, leuke clubs en leuke tripjes

Verder mag NEC ofzo wel degraderen van mij. Of RKC. Zulk soort clubs. Alleen gebeurt dat niet. Maar hé, hopen mag he.
pi_30594080
quote:
Op woensdag 14 september 2005 20:33 schreef Bananenman het volgende:
RBC mag opdonderen van mij, graag zelfs. Sparta en Heracles moeten er echt inblijven, leuke clubs en leuke tripjes

Verder mag NEC ofzo wel degraderen van mij. Of RKC. Zulk soort clubs. Alleen gebeurt dat niet. Maar hé, hopen mag he.
hahaha sorry hoor maar ik zie NEC toch vele malen liever in de eredivisie dan Heracles....
NEC heeft een toch echt grotere achterban!
volgende wedstrijden:
pi_30594613
NEC heeft wel lelijke shirts, en sinds Neeskens daar weg is, is het de minst intressante club uit de ere-divisie. Ik heb niet veel tegen ze, maar ook niks met ze. RKC is ook geen hoogvlieger qua aantrekkingskracht, maar ze hebben voorlopig alles gewonnen.

RKC is al enkele jaren een voorbeeld voor kleine clubjes met weinig geld, ze doen het toch vrij aardig.
  donderdag 15 september 2005 @ 10:52:34 #22
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_30596861
quote:
Op donderdag 15 september 2005 07:58 schreef spurs het volgende:

[..]

hahaha sorry hoor maar ik zie NEC toch vele malen liever in de eredivisie dan Heracles....
NEC heeft een toch echt grotere achterban!
Wellicht... Maar misschien na een paar jaartjes Eredivisie....

En RBC en RKC zijn sowieso overbodig, laat die 2 maar terugzakken...
Alleen die namen al, vast geen toeval.
pi_30659091
http://frontpage.fok.nl/column/3222

Geef je mening ook op de FP!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 17 september 2005 @ 13:17:05 #24
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_30662113
quote:
Op woensdag 14 september 2005 20:33 schreef Bananenman het volgende:

RKC degradeert sowieso niet. Ze zijn te groot om te degraderen, maar aan de andere kant zijn ze waarschijnlijk te klein om Europees voetbal te halen. Maar de supporters van RKC blijven hun club trouw. En het maakte ook niet uit hoeveel spelers RKC kwijtraakte, deze kleine club is nog steeds een van de schoolvoorbeelden in de eredivisie (zelfs Vitesse komt niet in de buurt van deze vergelijking, maar dat terzijde).

Naast RBC, de gedoodverfde degradatiekandidaat, weet ik niemand meer.
pi_30669074
Ik heb best respect voor RKC als je ziet met wat voor middelen ze zich al jaren handhaven in de ere-divisie, en vaak zeer aardige resultaten halen. Wie zegt dat RKC het niet gaat halen heeft de laatste 5 jaar echt zitten slapen.

RBC, dat heeft zijn langste tijd gehad idd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')