abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35620421
Wat een successupporters... Eén nederlaag tegen de italianen en het stadion is gelijk halfleeg.. Triest.
pi_35620947
Oranjesupporters zijn sowieso supporters van het ergste soort. En dan maakt de sport nog niet eens uit. Ik schaam me vaak dood voor al die idioten met oranje hoeden, pakken, mutsen en weet ik het allemaal nog meer.
  woensdag 1 maart 2006 @ 21:12:19 #3
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_35620981
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 21:11 schreef H.Flick het volgende:
Oranjesupporters zijn sowieso supporters van het ergste soort. En dan maakt de sport nog niet eens uit. Ik schaam me vaak dood voor al die idioten met oranje hoeden, pakken, mutsen en weet ik het allemaal nog meer.
Nee joh,dat is juist geweldig
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_35623568
Ik hoorde ze 't'is stil aan de overkant' zingen. Dat zongen ze naar de lege helft van het stadion?
pi_35623650
Het is nog erger als ze het zingen naar andere oranjesupporters. Eigenlijk is het sowieso wel erg.

Hebben ze de wave al ingezet? .
  donderdag 2 maart 2006 @ 11:31:23 #6
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_35636953
Met dit weer, deze tegenstander, en met deze spelers verwacht je toch ook geen vol stadion? In de aanloop naar het WK wordt het weer knokken om de vriendschappelijke kaartjes, let maar op.
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
pi_35639741
Ik wist op het moment van openen niet dat er zoveel sneeuw lag en zoveel files stonden... had nog geen journaal gezien. Neemt niet weg dat het stadion ook vantevoren niet uitverkocht was, en dat is wel een unicum volgens mij.
pi_35640602
De mensen die naar een wedstrijd van het Nederlands Elftal komen kijken zal bijna allemaal dagjes mensen, we waren met een groep bij Nederland-Macedonië. We zaten in vak 425 (Amsterdam Arena) echt hoor het was dat wij aan het zingen waren anders was het helemaal doorstil aan die kant. Wat een saaie prutsers...en dan nog verontwaardigd kijken als je er wat van zegt. Dagjesmensen
God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')