quote:Voetballen schijnbaar niet
Op woensdag 10 september 2003 21:56 schreef Redux het volgende:
Kritiek leveren is zo easy.
quote:Je mond houden is nog makkelijker.
Op woensdag 10 september 2003 21:56 schreef Redux het volgende:
Kritiek leveren is zo easy.
Hij is een getalenteerd voetballer, maar heeft zo zijn vervelende trekjes.
Iemand met zijn ervaring mag in zo'n belangrijke wedstrijd toch geen 'rood' oplopen.
v/d sar is helaas ook meer n standaard keeper.. hij houd wat ie moet houden maar hij doet geen gekke dingen (in positieve zin).
helaasch...
quote:Ben ik het toch niet mee eens...... Ik had toch echt wel het idee dat ze er 100 % voor gingen.... Maar 10 tegen 11 is lastig vooral als je dan ook nog een achterstand ongedaan moet maken.
Op woensdag 10 september 2003 22:05 schreef mic_forever het volgende:
1collectieve WAN-PRESTATIE
Verder snap ik niet waarom Davids zo nodig in de basis moest staan.... Hij speelt niet eens bij zijn eigen club (doordat hij z'n contract niet wil verlengen geloof ik). Maar ja iemand zonder wedstrijdritme stel je toch niet op in zon wedstrijdt...
quote:lulkoek
Op woensdag 10 september 2003 22:08 schreef 2Mini het volgende:
scheids schuld
quote:er is een verschil tussen je uit de naad werken en iedereen die je te snel af is achterna rennen en neer schoppen
Op woensdag 10 september 2003 21:56 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Edgar is oke, hij werkt zich altijd uit de naad
Davids
quote:Precies. Die gast is altijd OVERAL! Er zijn genoeg spelers in het Nederlands elftal met net zo'n afgrijselijk ego die een stuk minder bijdragen aan het spel.
Op woensdag 10 september 2003 21:56 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Edgar is oke, hij werkt zich altijd uit de naad
quote:Kluivert is daarvan n goed voorbeeld !
Op woensdag 10 september 2003 22:11 schreef Henk_Glimlach het volgende:[..]
Precies. Die gast is altijd OVERAL! Er zijn genoeg spelers in het Nederlands elftal met net zo'n afgrijselijk ego die een stuk minder bijdragen aan het spel.
hulde aan een speler die 3 slimme overtredingen maakt binnen 13 minuten zonder dat de scheidsrechter ze ziet
kneus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |