abonnement Unibet Coolblue
pi_32072278
Geselecteerd door Marco van Basten voor de oefeninterland tegen Italië komende zaterdag.
De oud-Feyenoorder en Twente speler speelt bij Herta BSC na twee seizoenen bij Freiburg te hebben gevoetbald.
27 jaar is deze miskende topspeler, maar gelukkig erkend door de grote Van Basten die als geen ander kwaliteit weet te herkennen en selecteren.



Hulde voor Van Basten. Cairo gaat ons de winst brengen tegen Italië. OLE!
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  maandag 7 november 2005 @ 22:57:59 #2
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32072380


Waar blijft het topic voor Jaliens?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_32072419
Hij is idd beter dan Kluivert Makaay Hasselbaink etc etc.. MAAKT NIKS UIT HOOR.. ik word echt gek nu.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_32073396
Hij is dé speler die alle andere spelers overbodig maakt.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_32073801
Nu lachen jullie hem nog uit, maar als hij eenmaal de winnende heeft gescoord in de WK finale volgend jaar, en aanbiedingen van Chelsea, Barcelona en AC Milan op zak heeft piepen jullie wel anders!
pi_32073918
Ja. Samen met Harvey Esajas en Winston Bogarde die de andere sterspelers gaan worden.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_32075547
Ik vind de keuze (als hij niet afvalt) voor Ellery op rechts wel een logische. Hij doet het dit seizoen uitstekend bij Hertha.
That's all folks!
pi_32075614
Van Der Meyde deed het toch ook uitstekend bij Everton. Waarom is hij dan niet geselecteerd? Hij is min of meer een wat meer bewezen kracht dan Cairo.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_32075620
Ja verdorie waar is onze circusartiest Harvey

maar even serieus ellery cairo in oranje
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_32075667
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 00:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Van Der Meyde deed het toch ook uitstekend bij Everton. Waarom is hij dan niet geselecteerd? Hij is min of meer een wat meer bewezen kracht dan Cairo.
Ga eens snel naar het Duitse voetbal kijken jij.

Andy heeft amper een paar wedstrijden gespeeld bij Everton.
That's all folks!
pi_32075713
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 00:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Van Der Meyde deed het toch ook uitstekend bij Everton. Waarom is hij dan niet geselecteerd? Hij is min of meer een wat meer bewezen kracht dan Cairo.
Van der Meyde speelt net weer, Cairo speelt al langer en doet het goed. Mooi dat ook dit soort spelers door Marco worden gevolgd.

ps: offtopic, volgens mij moeten we niet meer klagen over geintegreerde reclame op fok.. jemig zie www.vi.nl dan..
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_32075832
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 00:25 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Ga eens snel naar het Duitse voetbal kijken jij.

Andy heeft amper een paar wedstrijden gespeeld bij Everton.
Sorry. Maar Duits voetbal trekt mij niet zo. Ik volg alleen de goals van Makaay en Van Der Vaart. Verder boeit die competitie mij niet zo. Ik houd mij liever bezig met aantrekkelijk voetbal.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_32075910
wie
pi_32075936
Dan kan je ook geen goed oordeel vellen over Ellery Cairo. Die jongen heeft zich uitstekend ontwikkeld en is niet meer de speler van toen hij bij FC Twente voetbalde. Ik zeg nu niet gelijk dat hij het gaat maken, maar de kans die hij nu krijgt heeft hij zelf afgedwongen.
That's all folks!
pi_32076067
Laten we hem inderdaad eerst een kans geven voordat we een oordeel vellen. Maar ik verwacht er niet veel van.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  dinsdag 8 november 2005 @ 00:43:46 #16
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_32076219
Bij Twente vond ik het altijd al wel een goede speler
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_32076251
Ellery Cairo

Volgens mij is de linksback van de Azzurri nu al zenuwachtig...
  dinsdag 8 november 2005 @ 00:45:47 #18
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_32076284
Kortzichtige reacties weer zeg. .
Die jongen speelt op het moment erg sterk in de Bundesliga en beschikt over kwaliteiten die het team nog niet heeft. Hij is niet geselecteerd omdat hij de meest getalenteerde van allemaal is, maar gewoon omdat hij een toegevoegde waarde voor dit team heeft en hij absoluut goed in vorm is.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_32080505
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 00:44 schreef Radegast het volgende:
Ellery Cairo

Volgens mij is de linksback van de Azzurri nu al zenuwachtig...
dat lijkt me wel ja. ik ga denk ik mijn kaartje maar weer terugbrengen
pi_32080760
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 00:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan kan je ook geen goed oordeel vellen over Ellery Cairo. Die jongen heeft zich uitstekend ontwikkeld en is niet meer de speler van toen hij bij FC Twente voetbalde. Ik zeg nu niet gelijk dat hij het gaat maken, maar de kans die hij nu krijgt heeft hij zelf afgedwongen.
Kerel doe niet zo wijs man. Je maakt jezelf belachelijk. De Herta fans zijn zelf nog aan het discussieren of hij bij hun wel in de basis moet of niet. Die liggen helemaal onder de tafel van het lachen van deze selectie. Bovendien heeft Cairo ook pas 4 wedstrijden gespeeld waarbij hij 2X gewisseld werd 1X scoorde en 2 gele kaarten kreeg.
pi_32080848
Hij heeft zes wedstrijden gespeeld dit seizoen en 2 keer gescoord (1 x comp en 1 x europees).

Of hij op basis daarvan al als een toegevoegde waarde moet worden gezien.....?
pi_32080888
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 10:00 schreef DivineJester het volgende:
Hij heeft zes wedstrijden gespeeld dit seizoen en 2 keer gescoord (1 x comp en 1 x europees).
Ik had het over Bundesliga. Hoeveel wedstrijden zijn we al op weg een stuk of 12?! Dan heeft hij bij dus maar 1/3 gespeeld. Nee echt Oranje materiaal.
pi_32081159
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 09:56 schreef DIJK het volgende:

[..]

Kerel doe niet zo wijs man. Je maakt jezelf belachelijk. De Herta fans zijn zelf nog aan het discussieren of hij bij hun wel in de basis moet of niet. Die liggen helemaal onder de tafel van het lachen van deze selectie. Bovendien heeft Cairo ook pas 4 wedstrijden gespeeld waarbij hij 2X gewisseld werd 1X scoorde en 2 gele kaarten kreeg.
Die discussie daar is meer uit tactisch oogpunt, met Cairo en Basturk is het middenveld te offensief. Nu Basturk afwezig is krijgt Ellery vaker de kans daar. Ik blijf het geen onlogische keuze vinden van Marco. Het is zeker het proberen waard op de rechterflank.
That's all folks!
pi_32081180
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 10:02 schreef DIJK het volgende:

[..]

Ik had het over Bundesliga. Hoeveel wedstrijden zijn we al op weg een stuk of 12?! Dan heeft hij bij dus maar 1/3 gespeeld. Nee echt Oranje materiaal.
Die laatste regel stond eerst nog niet in je bericht, mijne was daar dan ook geen reactie op hoor

Maar ben het zeker met je eens.
  dinsdag 8 november 2005 @ 10:33:35 #25
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_32081559
Wat een gejank, joh. Toevallig weer van bijna allemaal mensen uit Noord-Holland.

Vind ik nou het mooie aan van Basten. Hij heeft schijt aan reputaties (terecht) en laat ook spelers opdraven, waarvan hij denkt dat ze wat kunnen betekenen voor het team.
A.M.A.B
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')