Tsja, toonde MVV maar dat ze dat terecht vinden . . . . .quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:35 schreef Afunados het volgende:
Volledig terecht. Die vent keept echt ongelooflijk goed. Ik vrees dan ook dat hij volgend seizoen bij een eredivisieclub onder de lat zal staan..
Contractverbetering bedoel je?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:44 schreef Robar het volgende:
[..]
Tsja, toonde MVV maar dat ze dat terecht vinden . . . . .![]()
Volgens mij was dat alleen maar een gerucht hoor van PSV.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:36 schreef Afunados het volgende:
[..]
Contractverbetering bedoel je?
Zal die ook wel krijgen en tekeken, maar met een clausule erin. Dat wanneer er een grotere club komt, hij weg mag tegen een fatsoenlijk bod.
Als hij zo doorgaat is hij erg moeilijk houdbaar, vorig jaar was hij ook al de beste MVV'er, en toonde PSV interesse om hem als 2de keeper in te lijven..
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:19 schreef yurko het volgende:
Zijn grootste nadeel lijkt me echter zijn geringe lengte.
Absoluut, ik verwachtte dat Serge zou vertrekken na zijn aankoop afgelopen zomer. Twee goede keepers, dat vind je niet veel in de GG-Divisie. Nou heb je er natuurlijk ook niet zo vreselijk veel aanquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Deelkens is reserve-doelman, da's toch best een goede om volgend seizoen onder de lat te zetten?
Dat is, nu nog, een niveau te hoog voor julliequote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:20 schreef Afunados het volgende:
Dit lijkt me niet het ideale topic om over roda te discussieren![]()
Laten we maar hopen op een mooie start in de nieuwe periode. 3 punten zijn dus het belangrijkste. Ik denk dat het 3-1 wordt, Joas 1 en Ibad 2 keer.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:17 schreef Robar het volgende:
...
Vanavond Go Ahead, wie waagt zich aan een voorspelling ????
Ik hoop dat Andries inmiddels wel inziet dat er tegen op papier zwakkere teams gewoon aangevallen moet worden. Gebeurt dat, dan winnen we met 2-0(Luijpers en v.Bergen). Ik vrees echter voor weer een wedstrijd type Cambuur, Veendam, AGOVV etc.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:17 schreef Robar het volgende:
Vanavond Go Ahead, wie waagt zich aan een voorspelling ????
Ik denk niet dat dat gaat gebeuren.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Begois kan best Kujovic eruit keepen bij Roda.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |