abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31194113
Voor het eerst ook een redelijk realistische topictitel

Tegen VVV 8000 toeschouwers, in Sittard 1500 uitsupporters en afgelopen maandag tegen Cambuur ook een dikke 5000 supporters.

Nog wat foto's om er een mooie openingspost van te maken:

Nu nog een goede trainer en we gaan voor promotie
pi_31246202
tvp

Serge van den Ban is op dit moment de beste speler van de Gouden Gids divisie volgens VI . .
pi_31252502
Volledig terecht. Die vent keept echt ongelooflijk goed. Ik vrees dan ook dat hij volgend seizoen bij een eredivisieclub onder de lat zal staan..
pi_31252766
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 13:35 schreef Afunados het volgende:
Volledig terecht. Die vent keept echt ongelooflijk goed. Ik vrees dan ook dat hij volgend seizoen bij een eredivisieclub onder de lat zal staan..
Tsja, toonde MVV maar dat ze dat terecht vinden . . . . .
pi_31254149
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 13:44 schreef Robar het volgende:

[..]

Tsja, toonde MVV maar dat ze dat terecht vinden . . . . .
Contractverbetering bedoel je?

Zal die ook wel krijgen en tekeken, maar met een clausule erin. Dat wanneer er een grotere club komt, hij weg mag tegen een fatsoenlijk bod.

Als hij zo doorgaat is hij erg moeilijk houdbaar, vorig jaar was hij ook al de beste MVV'er, en toonde PSV interesse om hem als 2de keeper in te lijven..
pi_31255044
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 14:36 schreef Afunados het volgende:

[..]

Contractverbetering bedoel je?

Zal die ook wel krijgen en tekeken, maar met een clausule erin. Dat wanneer er een grotere club komt, hij weg mag tegen een fatsoenlijk bod.

Als hij zo doorgaat is hij erg moeilijk houdbaar, vorig jaar was hij ook al de beste MVV'er, en toonde PSV interesse om hem als 2de keeper in te lijven..
Volgens mij was dat alleen maar een gerucht hoor van PSV.
Als die interesse er echt zou wezen, dan had ik dat allang van hem gehoord.
Ik heb wel eens iets over Anderlecht gehoord, maar dat was ook een gerucht.
Hij heeft het in ieder geval wel naar zijn zin in Maastricht en dat is natuurlijk ook wat waard.
pi_31255364
TVP' tje...
vd Ban is zeker de beste man van MVV op dit moment. Het lijkt wel of hij alles klem heeft. Het is ook erg fijn voor de verdediging dat hij met links en rechts een goed schot kan produceren. Zijn grootste nadeel lijkt me echter zijn geringe lengte.
Never underestimate the predictability of stupidity
pi_31255701
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:19 schreef yurko het volgende:
Zijn grootste nadeel lijkt me echter zijn geringe lengte.

Waarom is zijn lengte op die positie dan zo een nadeel, waarom wordt dat zo benadrukt?
Doordat hij vrij stevig gebouwd is oogt hij klein.
Naast het feit dat hij ongeveer 1.80 is, dacht ik, kun je het ook anders zien.

Wintjens is een lange keeper, maar heb je hem wel eens zien reageren op een lage bal?
Sloom en slecht laag bij de grond!
Dat geld over het algemeen voor lange keepers en spelers.

ik vind persoonlijk zijn lengte als nadeel zo een waardeloos argument!
pi_31257050
Hij is niet klein, maar wanneer hij 10 centimeter langer geweest was, keepte hij nu wellicht bij een topclub. Dit is ook precies hetgeen de 3de keeper van MVV me vertelde. Ook dat hij v.d.Ban echt ongelooflijk vind keepen, wat uiteraard gebleken is..

Ik ben benieuwd wat v.d.Ban gaat doen na dit seizoen. Zoals je zegt heeft hij het hier prima naar zijn zin, hij speelt wekelijks en hij doet het prima. Maar er zullen zich zeker betere clubs gaan melden voor hem..
pi_31269646
Bij MVV.nl staat dat hij 1.78m is en dat lijkt me voor een keeper toch echt relatief aan de kleinere kant. Wanneer ik dat een nadeel noem, bedoel ik dat ook zoals Afunados dat zegt, dat dit een van de redenen kan zijn waarom hij nog niet bij een top club keept. Want eerlijk gezegd zou ik anders niet weten waarom hij daar nog niet speelt.
Overigens vind ik ook dat je Serge niet meer kunt vergelijken met Wintjens, daar zit op dit moment gewoon een te groot niveau verschil tussen. Van der Sar is ook lang en kan wel goed reageren op lage ballen .
pi_31270338
Deelkens is reserve-doelman, da's toch best een goede om volgend seizoen onder de lat te zetten?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_31272432
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 23:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Deelkens is reserve-doelman, da's toch best een goede om volgend seizoen onder de lat te zetten?
Absoluut, ik verwachtte dat Serge zou vertrekken na zijn aankoop afgelopen zomer. Twee goede keepers, dat vind je niet veel in de GG-Divisie. Nou heb je er natuurlijk ook niet zo vreselijk veel aan
pi_31326695
Laat Serge maar niet horen dat jullie het over zijn lengte hebben . . . . .

dinsdag 11 oktober 2005 @ 21:58:10 #14
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_31368161
VVV zoekt na vandaag weer een keeper.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_31419509
VVV heeft Varkevisser nog, da's geen verkeerde keeper. Laat Begois maar mooi bij Roda JC op de bank zitten.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_31419630
Begois kan best Kujovic eruit keepen bij Roda.
That's all folks!
pi_31424471
Dit lijkt me niet het ideale topic om over roda te discussieren
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 00:44:00 #18
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_31426648
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 23:20 schreef Afunados het volgende:
Dit lijkt me niet het ideale topic om over roda te discussieren
Dat is, nu nog, een niveau te hoog voor jullie
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_31430562
Roda is op dit moment niet echt een veel hoger niveau
Daarvoor spelen ze veel te wisselvallig.
De ene week zouden ze van Ajax kunnen winnen en de andere week kunnen ze van Omniworld verliezen . . .

Ontopic:

Vanavond Go Ahead, wie waagt zich aan een voorspelling ????
pi_31433439
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 09:17 schreef Robar het volgende:
...
Laten we maar hopen op een mooie start in de nieuwe periode. 3 punten zijn dus het belangrijkste. Ik denk dat het 3-1 wordt, Joas 1 en Ibad 2 keer.
pi_31435239
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 09:17 schreef Robar het volgende:
Ik hoop dat Andries inmiddels wel inziet dat er tegen op papier zwakkere teams gewoon aangevallen moet worden. Gebeurt dat, dan winnen we met 2-0(Luijpers en v.Bergen). Ik vrees echter voor weer een wedstrijd type Cambuur, Veendam, AGOVV etc.
pi_31445178
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 21:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Begois kan best Kujovic eruit keepen bij Roda.
Ik denk niet dat dat gaat gebeuren.
pi_31458834
Dat was bagger

Vooral die Gommans kan werkelijk niet voetballen. Mohamadu daarentegen speelt erg sterk

Vond Castellana ook verdienstelijk spelen, die komt er wel.
pi_31460356

Wat zijn volle tribunes toch mooi

Valt me trouwens op dat veel supporters weer in het rood naar MVV komen, dat is ook lang geleden!
  zondag 23 oktober 2005 @ 12:44:50 #25
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_31650321
En wat is dit dan???

Haha!
Planning:
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')