Tsja, toonde MVV maar dat ze dat terecht vinden . . . . .quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:35 schreef Afunados het volgende:
Volledig terecht. Die vent keept echt ongelooflijk goed. Ik vrees dan ook dat hij volgend seizoen bij een eredivisieclub onder de lat zal staan..
Contractverbetering bedoel je?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:44 schreef Robar het volgende:
[..]
Tsja, toonde MVV maar dat ze dat terecht vinden . . . . .![]()
Volgens mij was dat alleen maar een gerucht hoor van PSV.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:36 schreef Afunados het volgende:
[..]
Contractverbetering bedoel je?
Zal die ook wel krijgen en tekeken, maar met een clausule erin. Dat wanneer er een grotere club komt, hij weg mag tegen een fatsoenlijk bod.
Als hij zo doorgaat is hij erg moeilijk houdbaar, vorig jaar was hij ook al de beste MVV'er, en toonde PSV interesse om hem als 2de keeper in te lijven..
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:19 schreef yurko het volgende:
Zijn grootste nadeel lijkt me echter zijn geringe lengte.
Absoluut, ik verwachtte dat Serge zou vertrekken na zijn aankoop afgelopen zomer. Twee goede keepers, dat vind je niet veel in de GG-Divisie. Nou heb je er natuurlijk ook niet zo vreselijk veel aanquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Deelkens is reserve-doelman, da's toch best een goede om volgend seizoen onder de lat te zetten?
Dat is, nu nog, een niveau te hoog voor julliequote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:20 schreef Afunados het volgende:
Dit lijkt me niet het ideale topic om over roda te discussieren![]()
Laten we maar hopen op een mooie start in de nieuwe periode. 3 punten zijn dus het belangrijkste. Ik denk dat het 3-1 wordt, Joas 1 en Ibad 2 keer.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:17 schreef Robar het volgende:
...
Vanavond Go Ahead, wie waagt zich aan een voorspelling ????
Ik hoop dat Andries inmiddels wel inziet dat er tegen op papier zwakkere teams gewoon aangevallen moet worden. Gebeurt dat, dan winnen we met 2-0(Luijpers en v.Bergen). Ik vrees echter voor weer een wedstrijd type Cambuur, Veendam, AGOVV etc.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:17 schreef Robar het volgende:
Vanavond Go Ahead, wie waagt zich aan een voorspelling ????
Ik denk niet dat dat gaat gebeuren.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Begois kan best Kujovic eruit keepen bij Roda.
Zo zijn we allemaalquote:Op zondag 23 oktober 2005 13:41 schreef DarkShine het volgende:
Je zult blij zijn met zo'n dorps/club mongool!
Helaas, naar Willem II !quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:44 schreef DarkShine het volgende:
Laten we maar hopen dat de volgende ronde MVV-Roda is.
Zeker tegen zijn oude club.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:09 schreef yurko het volgende:
Willem II komt naar ons, maar idd niet onmogelijk. Dit MVV heeft bewezen dat ze de pot redelijk goed kunnen dicht gooien tegen betere tegenstanders en er dan af en toe toch nog uit kunnen komen via de snelle Ibad Muhamadu.
.... voor zolang het duurt...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:21 schreef Yeahinho het volgende:
MVV leeft weer.
Zolang we een beetje draaien, zal het zo blijven. Lijkt me niet meer dan logisch dat er na vier seizoen onderaan gestaan te hebben, minder beleving is. Toch waren er dan nog zo'n 2000-3000 toeschouwers.quote:
Geen flauw idee hoe onze A-Jeugd draait, maar probleem is dat veel jongens die eigenlijk in de A zouden moeten spelen, al bij de beloftes meedraaien.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:22 schreef methodmich het volgende:
Jullie A1 speelt morgen tegen ASWH A1. Leuk voor onze A1, een keer tegen MVV.
Klopt. Vanavond was er weer een mooie sfeeractie, was wat van te zien op SBS. Jammer dat het team het zo laat afweten, 3de thuiswedstrijd op rij dat we anti-voetbal gezien hebben..quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:47 schreef -Vaduz- het volgende:
De sfeer is weer als vanouds, mooi om te zien!
Nou, ik was zelf bij het 1e kijken, maar onze A1 heeft met 2-0 van jullie A1 gewonnen. Hoogst verrassend, al is jouw verklaring dan wel een oorzaak denk ik.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:47 schreef Afunados het volgende:
[..]
Geen flauw idee hoe onze A-Jeugd draait, maar probleem is dat veel jongens die eigenlijk in de A zouden moeten spelen, al bij de beloftes meedraaien.
Laat even weten hoe het geweest is, als je er heengaat![]()
Haha, beetje vreemd indd..quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:12 schreef yurko het volgende:
Jonker moet gewoon eens leren dat ze thuis best wat aanvallender voetbal mogen spelen. Zelfs Hans Kraay jr. zijn vriendin ziet dit in:http://www.rodafanclubvoerendaal.nl/mvv.wmv
Vraag me niet waarom deze roda fans naar MVV komen kijken, maar ik denk dat ze gewoon eens die ouderwetse voetbal sfeer wilden proeven.
Is dat die tim?quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:18 schreef DarkShine het volgende:
Misschien dat men Vunki van Dutchtifo nog kent...
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |