Zo zijn we allemaalquote:Op zondag 23 oktober 2005 13:41 schreef DarkShine het volgende:
Je zult blij zijn met zo'n dorps/club mongool!
Helaas, naar Willem II !quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:44 schreef DarkShine het volgende:
Laten we maar hopen dat de volgende ronde MVV-Roda is.
Zeker tegen zijn oude club.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:09 schreef yurko het volgende:
Willem II komt naar ons, maar idd niet onmogelijk. Dit MVV heeft bewezen dat ze de pot redelijk goed kunnen dicht gooien tegen betere tegenstanders en er dan af en toe toch nog uit kunnen komen via de snelle Ibad Muhamadu.
.... voor zolang het duurt...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:21 schreef Yeahinho het volgende:
MVV leeft weer.
Zolang we een beetje draaien, zal het zo blijven. Lijkt me niet meer dan logisch dat er na vier seizoen onderaan gestaan te hebben, minder beleving is. Toch waren er dan nog zo'n 2000-3000 toeschouwers.quote:
Geen flauw idee hoe onze A-Jeugd draait, maar probleem is dat veel jongens die eigenlijk in de A zouden moeten spelen, al bij de beloftes meedraaien.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:22 schreef methodmich het volgende:
Jullie A1 speelt morgen tegen ASWH A1. Leuk voor onze A1, een keer tegen MVV.
Klopt. Vanavond was er weer een mooie sfeeractie, was wat van te zien op SBS. Jammer dat het team het zo laat afweten, 3de thuiswedstrijd op rij dat we anti-voetbal gezien hebben..quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:47 schreef -Vaduz- het volgende:
De sfeer is weer als vanouds, mooi om te zien!
Nou, ik was zelf bij het 1e kijken, maar onze A1 heeft met 2-0 van jullie A1 gewonnen. Hoogst verrassend, al is jouw verklaring dan wel een oorzaak denk ik.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:47 schreef Afunados het volgende:
[..]
Geen flauw idee hoe onze A-Jeugd draait, maar probleem is dat veel jongens die eigenlijk in de A zouden moeten spelen, al bij de beloftes meedraaien.
Laat even weten hoe het geweest is, als je er heengaat![]()
Haha, beetje vreemd indd..quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:12 schreef yurko het volgende:
Jonker moet gewoon eens leren dat ze thuis best wat aanvallender voetbal mogen spelen. Zelfs Hans Kraay jr. zijn vriendin ziet dit in:http://www.rodafanclubvoerendaal.nl/mvv.wmv
Vraag me niet waarom deze roda fans naar MVV komen kijken, maar ik denk dat ze gewoon eens die ouderwetse voetbal sfeer wilden proeven.
Is dat die tim?quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:18 schreef DarkShine het volgende:
Misschien dat men Vunki van Dutchtifo nog kent...
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |