Het heeft niet veel nut meer denk ikquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:16 schreef Erwtensoep het volgende:
Gaan we verder??
Ik hoop dat hij er nog minimaal eentje maakt.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:16 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop dat De Tuinman ook nog speeltijd krijgt.
Liever een dubbele Italiaanse blessuretijd.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:17 schreef Nega het volgende:
Een Haags kwartiertje misschien?
Als we maar winnen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
Liever een dubbele Italiaanse blessuretijd.
Dus we winnen niet,quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:18 schreef Erwtensoep het volgende:
Moeten ze wel eerst een kans creeeren natuurlijk
Je kan denk ik nog wel langer blijven wachten.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:19 schreef frank07 het volgende:
k vind dat klaas jan nu toch wel ff wat te lang wacht hoor..
Ze warming-upquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Babel doet het wel redelijk.
Moet je toegeven ja.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Klasseverschil is te groot, helaas.
Al het hele seizoenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:20 schreef Dos37 het volgende:
Pienaar is ook weer drama zeg
Die actie net. Hij heeft nu al meer laten zien dan Boukhari in de hele wedstrijd.quote:
inderdaad met zijn buitenkantjesquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:20 schreef Dos37 het volgende:
Pienaar is ook weer drama zeg
Rosalesquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:22 schreef Nega het volgende:
Voor wie was Babel er nou in? Gemist.
Rosenberg is idd een topperquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:23 schreef TimmyAsd het volgende:
Rosenberg een pruster? De klasse straalt ervan af.. Hij wordt gewoon redelijk vaak overgeslagen, kan hij weinig aan doen..
En Lindenbergh doet het niet slecht, passen kommen tenminste aan en ziet he spel gewoon goed in. voor de rest is hij wel te licht hiervoor..
De rest ben ik wel met je eens..
Dat is dan de eerste slimme wissel van Blind ooitquote:
je mist nog steeds niksquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is dan de eerste slimme wissel van Blind ooit.
Ik heb nog steeds geen beeld, ja beetje via de Ether.
Vooralsnog vind ik Rosenberg tekort komen voor dit niveau. Je kunt wel zien dat hij kan voetballen en het intrinsiek in zich heeft, maar het komt er totaal niet uit in de CL. Lindenbergh doet het redelijk naar zijn kunnen, maar ondanks dat komt hij echt tekort voor dit niveau. Net zoals Boukhari.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:23 schreef TimmyAsd het volgende:
Rosenberg een pruster? De klasse straalt ervan af.. Hij wordt gewoon redelijk vaak overgeslagen, kan hij weinig aan doen..
En Lindenbergh doet het niet slecht, passen kommen tenminste aan en ziet he spel gewoon goed in. voor de rest is hij wel te licht hiervoor..
De rest ben ik wel met je eens..
Ik had niets anders verwachtquote:
Individueel ookquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Collectief is Ajax veel minder, maar dat is geen schande.
Niet alleen collectief hoor.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zou er geen moeite meer voor doen om beeld te krijgen, verwacht niksquote:
Daar kun je een rijk man mee worden als dat echt zo is.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:26 schreef HeatWave het volgende:
1-0 is ook DE Italiaanse uitslag weer hoor. Elke keer weer...
En er is niets tegen te doen..
Individueel niet dan?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, voor vanavond is het over en uit, maar goed, hadden we anders verwacht?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:27 schreef Nega het volgende:
[..]
Ik zou er geen moeite meer voor doen om beeld te krijgen, verwacht niks
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:28 schreef ASroma het volgende:
hoe moeten we deze partij zien. Als een RBC-Ajax...alleen is ajax dan rbc en inter ajax![]()
Ja bijna.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:28 schreef paultjuhhh het volgende:
nu dan
Nee.quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:29 schreef Henk-B het volgende:
en weg.
what the fak is dit nou weer?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:29 schreef Henk-B het volgende:
en weg.
je bent weer een aanwinst van het VBL forum hoor..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:29 schreef Henk-B het volgende:
weg.
?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:29 schreef Henk-B het volgende:
weg
Ik begrijp niet wat je hiermee wilt zeggen ?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:29 schreef Henk-B het volgende:
weg.
quote:
kan je daar geen voltooid verledentijd van maken?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je bent weer een aanwinst van het VBL forum hoor..
oneerlijkquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:30 schreef HeatWave het volgende:
[..].
omdat ze 2 uit goals hebben... welkom in de wondere wereld van het voetbal.
Eikel.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:29 schreef Henk-B het volgende:
weg
What's your pointquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:29 schreef Henk-B het volgende:
ook weg.
helaas niet..... komt nog wel een keertjequote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:31 schreef Chadi het volgende:
[..]
kan je daar geen voltooid verledentijd van maken?![]()
Toen had Sheringham al 1-1 gemaakt. Maarja, hopen mag altijd.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:32 schreef ASroma het volgende:
die finale in 1999 van de cl, daar moet ik nu ineens aan denken. TIS EEEN TEKEN!
oh...![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
helaas niet..... komt nog wel een keertje.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:33 schreef frank07 het volgende:
waarom komt hitler ineens voorbij??
Dat die uitregel nu opeens eruit moet...quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:32 schreef ASroma het volgende:
die finale in 1999 van de cl, daar moet ik nu ineens aan denken. TIS EEEN TEKEN!
oh...![]()
ajax -> jodenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:33 schreef frank07 het volgende:
dat pas bij een avond als deze, die verlammingquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:33 schreef frank07 het volgende:
Omdat er minder begaafden in dit topic posten..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:33 schreef frank07 het volgende:
Ik ben er wel voor trouwens om die regel te handhaven.. Dat het mindere teams zou benadelen is onzin, de beste hoort gewoon door te gaan.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat die uitregel nu opeens eruit moet...
goed woord om de wedstrijd samen te vatten jaquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:34 schreef StarGazer het volgende:
het woord kansloos schiet mij ineens te binnen
Die kerel is echt uit vorm de laatste maanden.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:35 schreef LudoSanders het volgende:
Jezus die Adriano raakt geen pepernoot.
Hihihihi!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat er minder begaafden in dit topic posten..
Het benadeelt niet het beste team of het mindere team... Het is om het even volgens mij. Ik zie niet in waarom die regel weg zou moeten....quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:35 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik ben er wel voor trouwens om die regel te handhaven.. Dat het mindere teams zou benadelen is onzin, de beste hoort gewoon door te gaan.
wel hequote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:35 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
goed woord om de wedstrijd samen te vatten ja
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het benadeelt niet het beste team of het mindere team... Het is om het even volgens mij. Ik zie niet in waarom die regel weg zou moeten....
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:36 schreef cultheld het volgende:
Feyenoord FC Utrecht ruikt aan CL voetbal. Dat zijn ze daar al lang niet meer gewend.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Come on Villareal!!
Lees terug.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:37 schreef frank07 het volgende:
[..]
ik zie t verband tussen inter - ajax en dolfje niet..
Daar denk ik graag aan 1-0 in boekarestquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:36 schreef Nega het volgende:
Alsof ik nu aan Feyenoord wil denken verdomme.
Inderdaadquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Come on Villareal!!
Ja, omdat Feyenoord zo slecht is. Ik wil er nu verdomme niet aan denken!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:37 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Daar denk ik graag aan 1-0 in boekarest
Die gast spoort echt niet volgens mij. Ik vraag me af over welke wedstrijd hij het heeft.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:38 schreef LudoSanders het volgende:
Iemand de wedstrijd opgenomen voor Olaf, zodat hij deze nog eens rustig kan nakijken?
Je zou maar van club veranderen omdat het sportief even minder gaat, wat een kut kneus ben je dan.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Je zou hier maar een kaartje voor hebben gekocht, wat een kut wedstrijd.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:36 schreef cultheld het volgende:
Feyenoord ruikt aan CL voetbal. Dat zijn ze daar al lang niet meer gewend.
olaf korsakoffquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Die gast spoort echt niet volgens mij. Ik vraag me af over welke wedstrijd hij het heeft.
Eens. Ajax heeft net wat teveel prutsers met een te vrijblijvende instelling op het veld staan. Zo'n Lindenbergh achter de microfoon ook weer... Wat een onzin kraamt die vent uit.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:38 schreef Saekerhett het volgende:
Wat een KUTinstelling van sommige Ajacieden zeg, echt niet normaal.
Pienaar, Lindenbergh, Boukhari, Juanfran
De enige Ajacieden die een voldoende haalden: Trabelsi, Rosenberg, Maduro. Huntelaar was onzichtbaar, maarja die werd dan ook erg strak gedekt. Is niet erg, hij kan nog veel leren. Maar die KUTinstelling van sommigen
Doe jij FF normaal kneusquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:39 schreef LuukBes het volgende:
Smerige flikkers van Ajax ook altijd. Kapot trappen die spelers wegens wanprestatie's.
Zucht......................................................quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:39 schreef okee6 het volgende:
[..]Play-offs zijn een loterij. En als AZ Feyenoord voorblijft, zou Ajax daarin al een te lastige tegenstander kunnen zijn. Goed/slecht seizoen of niet.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zucht......................................................
zucht......................................................
en nogmaals
zucht.................................................
ook nog even![]()
![]()
![]()
Ik doel natuurlijk op die stoere Feyenoordvlag in dat stadion.
whehehequote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
en nogmaals
ook nog even![]()
![]()
![]()
Lindenbergh vertelt anders precies hoe het gaat hoor.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Eens. Ajax heeft net wat teveel prutsers met een te vrijblijvende instelling op het veld staan. Zo'n Lindenbergh achter de microfoon ook weer... Wat een onzin kraamt die vent uit.
Je bedoelt de Gatorade Cup?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:41 schreef paultjuhhh het volgende:
FC Utrecht gaat het volgend jaar wel wat beter doen in de CL!
Laat toch gaan CMT.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Die gast spoort echt niet volgens mij. Ik vraag me af over welke wedstrijd hij het heeft.
Wat een onzin zeg. Ajax werd compleet overlopen en Lindenbergh speelde erg matig. Het is echt niet zo dat Ajax aan het dicteren was. Eigenlijk hadden ze totaal niets te vertellen en dat tegen een Italiaanse ploeg.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lindenbergh vertelt anders precies hoe het gaat hoor.
Je lijkt redelijk mee te doen, en je krijgt wat hoop. Maar tot de 16 en niet verder, en dan 1 foutje en hij hangt voor de italiaan....
Het is al 10 jaar niet anders geweest..
ja voetballers moet je zowiezo niet bij een microfoon zetten want dan begin ze keer op keer hun cursusboek mediamanagement te citeren.. ik moet er meestal wel om lachenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Eens. Ajax heeft net wat teveel prutsers met een te vrijblijvende instelling op het veld staan. Zo'n Lindenbergh achter de microfoon ook weer... Wat een onzin kraamt die vent uit.
Zet dat dan ook neerquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
en nogmaals
ook nog even![]()
![]()
![]()
Of lees mee in het topic, dan had je t gewetenquote:
Ik postte dat op het moment dat die vlag in beeld kwam, al kan ik je geen ongelijk geven als je weg zapte of niet keekquote:
quote:Tegen het professioneel opererende Internazionale had Ajax geen schijn van kans zich bij de laatste acht van de Champions League te scharen. De Amsterdammers kregen dan wel de bal, maar stichtten geen enkel gevaar in de negentig minuten in het Giuseppe Meazza. Inter had aan een kans genoeg om te winnen: 1-0.
Uitgezonderd het eerste kwartier toen Ajax dreigde te worden overlopen door een gretig gestart Internazionale, was het spelbeeld zoals coach Danny Blind zich dat had voorgesteld. De thuisploeg gaf Ajax de ruimte om te voetballen. Tót aan twintig meter voor het doel van Francesco Toldo, want verder kwamen de Ajacieden niet met de bal.
Klaas-Jan Huntelaar kreeg geen poot aan de grond tegen Marco Materazzi, wat niet vreemd was aangezien hij vooral door de lucht werd gezocht. Markus Rosenberg kwam niet langs de sterke Javier Zanetti, terwijl Mauro Rosales in Pierre Wome dan wel de zwakste opponent had, maar desondanks geen goede voorzet verzond. Van het middenveld hoefden zij geen steun te verwachten, want dat kwam simpelweg heel wat kwaliteit tekort tegen hun evenknieën in het gestreepte blauw.
Omdat Inter het rustig aan deed, viel er bijna negentig minuten lang niets te beleven. Daarbij had Ajax nog het geluk dat Adriano slordig omsprong met het hoogtepunt van de eerste helft, door een strafschop (na hands van Olaf Lindenbergh) knullig naast te schieten.
In de zestigste minuut beslisten de Nerazzuri de tweestrijd. Nourdin Boukahri verspeelde de bal op het middenveld, waarna Walter Samuel Dejan Stankovic lanceerde en de Servische international de bal achter Maarten Stekelenburg krulde in de verre hoek. Ajax zocht daarna nog wel naar het doel van Toldo, maar van dichtbij hebben de Ajacieden de Italiaanse doelman nooit gezien.
Daarom had ik het over italiaanse tegenstanders in het algemeenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Ajax werd compleet overlopen en Lindenbergh speelde erg matig. Het is echt niet zo dat Ajax aan het dicteren was. Eigenlijk hadden ze totaal niets te vertellen en dat tegen een Italiaanse ploeg.
Ik had ook niet anders verwacht, Ajax deed wat het kon en dat was bij lange na niet genoeg.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Ajax werd compleet overlopen en Lindenbergh speelde erg matig. Het is echt niet zo dat Ajax aan het dicteren was. Eigenlijk hadden ze totaal niets te vertellen en dat tegen een Italiaanse ploeg.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Maar goed altijd nog beter dan denbosch met hun 6e plaats
toch cherrymoontraxx?
Normaal doe je mee, dat was nu ook mogelijk geweest, maar Ajax was zo slecht dat zelfs meedoen er niet in zat vandaag. Ik snap echt niet waar Lindenbergh het over had. In elk geval niet over deze wedstrijd.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom had ik het over italiaanse tegenstanders in het algemeen. vandaag was idd een volledig kansloze pot, voor wat ik heb kunnen zien....
Hou eens op zeg.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:44 schreef Erwtensoep het volgende:
toch cherrymoontraxx?
Ik las het wel mee, alleen associeer ik een vlag van Feyenoord niet als een vertegenwoordiger, zoals een Utrecht vlag in Lyon dat ook niet is. Ik las dat cultheld over CL begon en Feyenoord, leek me off topic, dat wilde ik benadrukkenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:43 schreef Nega het volgende:
[..]
Of lees mee in het topic, dan had je t geweten.
Goh, het zit wel heel diep he.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:44 schreef Erwtensoep het volgende:
toch cherrymoontraxx?
Is je dvd met alle hoogtepunten van az vorig jaar nu al klaar?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:44 schreef Asskicker14 het volgende:
Ajax kampioenen.....van de Gatorade Cup dan maar, of anders volgend seizoen van de Amsterdam Tournament, nee...daar worden ze ook laatste.![]()
Wat ben je ook een kansloos ventje he?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:44 schreef Asskicker14 het volgende:
Ajax kampioenen.....van de Gatorade Cup dan maar, of anders volgend seizoen van de Amsterdam Tournament, nee...daar worden ze ook laatste.![]()
ja, je hebt gelijk, ik las net ook al even terugquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:46 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ik las het wel mee, alleen associeer ik een vlag van Feyenoord niet als een vertegenwoordiger, zoals een Utrecht vlag in Lyon dat ook niet is. Ik las dat je over CL begon en Feyenoord, leek me off topic, dat wilde ik benadrukken
Zo is het !quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:44 schreef ASroma het volgende:
AJAX AMSTERDAM!!
Wat interesseert mij denbosch nouquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Goh, het zit wel heel diep he.
Kennelijk veel, want je hebt het er constant over, terwijl je eigen kloteclubje af werd gemaakt door Inter.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:47 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Wat interesseert mij denbosch nou
Het spelbeeld was inderdaad heel erg in 't voordeel van Inter. Het verbaasde me dan ook om zo tegen het einde te zien dat Ajax toch bijna 60% balbezit had gehad. Als je in 't veld staat, zal dat toch een belangrijk gegeven zijn, je ziet 't dan toch anders. Kijk naar Cocu, afgelopen week, zijn analyse was nu ook niet zo scherpquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Normaal doe je mee, dat was nu ook mogelijk geweest, maar Ajax was zo slecht dat zelfs meedoen er niet in zat vandaag. Ik snap echt niet waar Lindenbergh het over had. In elk geval niet over deze wedstrijd.
Inter speelde volgens mij nou ook weer niet echt op 100%quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:46 schreef Cheiron het volgende:
Helemaal kanloos, maar qua spel vond ik Ajax niet veel onderdoen. Zo gek had Lindenbergh het niet volgens mij. Inter was wel beter, maar zo groot vond ik het verschil niet. HET grote verschil zat imo in de laatste pass naar de spitsen toe. Daar zaten er echt een stukof 8 tussen, dat als die goed aankwamen er een dikke kans zou ontstaan.
Overigens vond ik Juanfran (wat is dat toch een coole naam om uit te spreken) echt niet slecht spelen.
Rosenberg vond ik trouwens Enorm sterk spelen. Die jongen komt er echt nog wel!
Dat ie dat zelf niet inziet.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat ben je ook een kansloos ventje he?
Genoeg lijkt me, je bent er al een keer of 34 over begonnen...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:47 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Wat interesseert mij denbosch nou
Balbezit zegt vaak ook niet alles. Ajax had wel vaak de bal, maar dan was het vooral totaal niet dreigend getik achterin zonder tempo.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:48 schreef twi het volgende:
[..]
Het spelbeeld was inderdaad heel erg in 't voordeel van Inter. Het verbaasde me dan ook om zo tegen het einde te zien dat Ajax toch bijna 60% balbezit had gehad. Als je in 't veld staat, zal dat toch een belangrijk gegeven zijn, je ziet 't dan toch anders. Kijk naar Cocu, afgelopen week, zijn analyse was nu ook niet zo scherp
Nu begin je zelf ook trieste vormen aan te nemen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Kennelijk veel, want je hebt het er constant over, terwijl je eigen kloteclubje af werd gemaakt door Inter.
Zo zag het er soms wel uit inderdaad.. als zal er niet heel veel meer ingezeten hebben.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Inter speelde volgens mij nou ook weer niet echt op 100%.
Zo zag het er soms wel uit inderdaad.. als zal er niet heel veel meer ingezeten hebben.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Inter speelde volgens mij nou ook weer niet echt op 100%.
Ach, als je constant over een GGD-club begint terwijl je eigen club in de CL wordt afgemaakt ben je best wel een zielige kneus.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nu begin je zelf ook trieste vormen aan te nemen.
In 1914 ja.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:48 schreef jorienvdherik het volgende:
winnen in milaan kan alleen Feyenoord
Toen ik hoorde dat Ajax Juanfran had geleend was ik blij, dus nu denk ik: Juich niet te vroegquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:49 schreef twi het volgende:
Rosenberg kwam juist amper in het spelbeeld voor, mede dankzij de enorm slechte passing van Juanfran.
We zijn niet afgemaakt.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ach, als je constant over een GGD-club begint terwijl je eigen club in de CL wordt afgemaakt ben je best wel een zielige kneus.
In de duels was hij sterkquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:49 schreef twi het volgende:
Rosenberg kwam juist amper in het spelbeeld voor, mede dankzij de enorm slechte passing van Juanfran.
Dat klopt, maar wat ik zeg, in het veld zal dat anders voelen dan wanneer je het overzicht heb wat wij hebben.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Balbezit zegt vaak ook niet alles. Ajax had wel vaak de bal, maar dan was het vooral totaal niet dreigend getik achterin zonder tempo.
Nee vind ik niet.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:46 schreef Nega het volgende:
[..]
ja, je hebt gelijk, ik las net ook al even terug. Maar goed. Fijne Avond.
edit: Hoewel hij allang verpest is![]()
De CL bestaat ook nog geen 80 jaarquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
In 1914 ja.
Laatste 80 jaar heeft feyenoord niet meer in de CL gespeeld.
Inter was echt veel sterker. Ajax had geen schijn van kans. Al kwam dat niet echt tot uitdrukking in de uitslag.quote:
Hij hangt nog de vedette uit ook.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:50 schreef Nega het volgende:
[..]
Toen ik hoorde dat Ajax Juanfran had geleend was ik blij, dus nu denk ik: Juich niet te vroeg
Klopt, maar dan nog kan ik me niets voorstellen bij de onzin die Lindenbergh uitkraamt.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:50 schreef twi het volgende:
[..]
Dat klopt, maar wat ik zeg, in het veld zal dat anders voelen dan wanneer je het overzicht heb wat wij hebben.
Ah, negatievelingetje is er weer ...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:50 schreef okee6 het volgende:
[..]
Nee vind ik niet.
- So called Ajax fans kankeren één voor één de spelers van de eigen ploeg af, waar Inter gewoon net een maatje groter is.
- Ajax verliest, laatste Nederlandse deelnemer uitgeschakeld
- Inter wint (weer eens) met 1-0
- De treffer van Huntelaar in de eerste wedstrijd blijkt een toevalstreffer. Nu stuiterden de ballen weer gewoon van zijn voet af en stond ie op de cruciale momenten vast. Zoals altijd in topduels. Voor Ajax minder, maar goed hij heeft nog wel even.
In de uefa cup won feyenoord wel bij Inter, en dat seizoen won roda bij ac milan. Het is dus nog niet zo lang geledenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
In 1914 ja.
PSV is afgemaakt. Wij zijn niet tot voetballen gekomen. Voor de wedstrijd hadden we kans, tijdens de wedstrijd inderdaad niet.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Inter was echt veel sterker. Ajax had geen schijn van kans. Al kwam dat niet echt tot uitdrukking in de uitslag.
Nou, mijn avond is verpest, en op punt 1 heb je gelijk. Ik hoor er ook bij, maar die kritiek was wel terecht vind ik. Maar goed. Jammer.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:50 schreef okee6 het volgende:
[..]
Nee vind ik niet.
- So called Ajax fans kankeren één voor één de spelers van de eigen ploeg af, waar Inter gewoon net een maatje groter is.
- Ajax verliest, laatste Nederlandse deelnemer uitgeschakeld
- Inter wint (weer eens) met 1-0
- De treffer van Huntelaar in de eerste wedstrijd blijkt een toevalstreffer. Nu stuiterden de ballen weer gewoon van zijn voet af en stond ie op de cruciale momenten vast. Zoals altijd in topduels. Voor Ajax minder, maar goed hij heeft nog wel even.
Ojaquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:51 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Je moet je signature aanpassen (en hij blijft gejat)
Net zo kansloos als dat Ajax vanavond was?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat ben je ook een kansloos ventje he?
PSV is qua uitslag afgemaakt. Ajax werd nu af en toe compleet overlopen. Ze hebben echt geen schijn van kans gehad. Terwijl ze er in de thuiswedstrijd aanvankelijk prima voor stonden.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:51 schreef Nashje het volgende:
[..]
PSV is afgemaakt. Wij zijn niet tot voetballen gekomen. Voor de wedstrijd hadden we kans, tijdens de wedstrijd inderdaad niet.
2002 nog gewonnen in milaanquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
In 1914 ja.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:52 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Net zo kansloos als dat Ajax vanavond was?![]()
![]()
UEFA Cup, dit is CL, totaal ander niveauquote:
Wanneer spring je voor de trein? Irritante kut gastquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:52 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
![]()
PSV werd in Lyon ook weggespeeld. Ajax speelde thuis in de eerste helft zeer goed, PSV is er geen moment aan te pas gekomen en werd ook overlopen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
PSV is qua uitslag afgemaakt. Ajax werd nu af en toe compleet overlopen. Ze hebben echt geen schijn van kans gehad. Terwijl ze er in de thuiswedstrijd aanvankelijk prima voor stonden.
Wat heb je toch humorquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:52 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
![]()
Nog kanslozer, moet je nagaan.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:52 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
![]()
Ga heen man, alleen in het eerste kwartier werd Ajax overlopen. Daarna heeft in ieder geval de verdediging goed gestaan.Tuurlijk krijgt een ploeg als Inter kansen, dat mag ook wel.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
PSV is qua uitslag afgemaakt. Ajax werd nu af en toe compleet overlopen. Ze hebben echt geen schijn van kans gehad. Terwijl ze er in de thuiswedstrijd aanvankelijk prima voor stonden.
Ja, en? Vandaag speelde Ajax en ze speelden niet best.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
PSV werd in Lyon ook weggespeeld. Ajax speelde thuis in de eerste helft zeer goed, PSV is er geen moment aan te pas gekomen en werd ook overlopen.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:54 schreef Rekkie het volgende:
Telkens weer dat gebash naar andere supportersgroepen......
stelletje kut-kneuzen
Ook na het eerste kwartier was het niks met Ajax.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:55 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ga heen man, alleen in het eerste kwartier werd Ajax overlopen. Daarna heeft in ieder geval de verdediging goed gestaan.Tuurlijk krijgt een ploeg als Inter kansen, dat mag ook wel.
Emanuelson was geblesseerd.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:55 schreef Schanulleke het volgende:
Jammer maar helaas. Doorgaan en de play-offs winnen.. Ik snapte de veldbezetting aan Ajax kant niet geheel, ik had toch Emanuelson wel verwacht voor Boukhari, en Rosenberg vond ik als enige sterk spelen. Niet dat het genoeg geweest zou zijn.
Natuurlijk. Wij worden aangevallen door bijna iedereen en wij hebben het weer gedaan.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:54 schreef Rekkie het volgende:
Telkens weer dat gebash naar andere supportersgroepen......
stelletje kut-kneuzen
Ik reageerde op jouw post over dat PSV qua uitslag is weggespeeld, maar ik merk dat begrijpend lezen erg lastig is voor je.quote:
Hij zei kut-kneuzen hčquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:56 schreef Nashje het volgende:
[..]
Natuurlijk. Wij worden aangevallen door bijna iedereen en wij hebben het weer gedaan.
Vast een kakkerlak
Alsof ik enig speler heb uitgescholden. 't valt me gewoon tegen als je beperkte spelers de schuld in de schoenen schuift. Rosenberg mag wel slap op doel schieten, Rosales niet. Krediet prima, maar niet als je er moet staan. Voor deze wedstrijden staat hij er, net als Huntelaar.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ah, negatievelingetje is er weer ...
alleen in de uitwedstrijd, thuis waren ze beter zo niet gelijk aan Lyonquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
PSV werd in Lyon ook weggespeeld. Ajax speelde thuis in de eerste helft zeer goed, PSV is er geen moment aan te pas gekomen en werd ook overlopen.
EIN-DE-LIJK.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:58 schreef -Vaduz- het volgende:
CMT, Erwtensoep, Asskicker en nog een paar, nog even en jullie zijn even weg.
Ik zeg ook niets over de thuiswedstrijdquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:58 schreef pascalheister het volgende:
[..]
alleen in de uitwedstrijd, thuis waren ze beter zo niet gelijk aan Lyon
Ik vond het vanavond ook wel een komisch avondje.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:59 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Over wat, jou? Ik vind het wel komisch eigenlijk
Goh dat heeft lang geduurd...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:58 schreef -Vaduz- het volgende:
CMT, Erwtensoep, Asskicker en nog een paar, nog even en jullie zijn even weg.
Ik ben Feyenoorder en ik vind het gewoon kut dat Ajax heeft verloren.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik vond het vanavond ook wel een komisch avondje.
Dat vind ik netjes van jequote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:00 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik ben Feyenoorder en ik vind het gewoon kut dat Ajax heeft verloren.
Ja ik ga wel eensquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:01 schreef jorienvdherik het volgende:
dan ben je niet echt een Feyenoorder ga je wel is naar een wedstrijd van Feyenoord ?
Beetje raar dat je opeens bent voor de club waar je heel het seizoen op loopt te kankeren...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:00 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik ben Feyenoorder en ik vind het gewoon kut dat Ajax heeft verloren.
Je hebt de verkeerde voor je...... Ik loop op geen enkele club te "kankeren"quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Beetje raar dat je opeens bent voor de club waar je heel het seizoen op loopt te kankeren...
Vertel je dat ook weleens op de Feyenoord-tribune?
Dus omdat hij het jammer vindt voor het nederlandse voetbal is hij volgens jou geen echte feyenoorder ?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:01 schreef jorienvdherik het volgende:
dan ben je niet echt een Feyenoorder ga je wel is naar een wedstrijd van Feyenoord ?
Inderdaadquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:03 schreef Saekerhett het volgende:
Voordat alle kneusjes weer beginnen te roepen dat 'wij' onze Ajacieden afkraken: ik heb er geen probleem mee als Ajax totaal wordt weggespeeld door een betere club, maar je kunt GVD wel die inzet tonen en voor elke grasspriet door het vuur gaan, en die heb ik totaal gemist vanavond.
Dat hoeft ook nietquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:05 schreef Zwansen het volgende:
Ik vind het ook jammer dat Ajax verloren heeft. Maar slaap er niet anders om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |