Ik had ook niet anders verwacht, Ajax deed wat het kon en dat was bij lange na niet genoeg.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Ajax werd compleet overlopen en Lindenbergh speelde erg matig. Het is echt niet zo dat Ajax aan het dicteren was. Eigenlijk hadden ze totaal niets te vertellen en dat tegen een Italiaanse ploeg.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Maar goed altijd nog beter dan denbosch met hun 6e plaats
toch cherrymoontraxx?
Normaal doe je mee, dat was nu ook mogelijk geweest, maar Ajax was zo slecht dat zelfs meedoen er niet in zat vandaag. Ik snap echt niet waar Lindenbergh het over had. In elk geval niet over deze wedstrijd.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom had ik het over italiaanse tegenstanders in het algemeen. vandaag was idd een volledig kansloze pot, voor wat ik heb kunnen zien....
Hou eens op zeg.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:44 schreef Erwtensoep het volgende:
toch cherrymoontraxx?
Ik las het wel mee, alleen associeer ik een vlag van Feyenoord niet als een vertegenwoordiger, zoals een Utrecht vlag in Lyon dat ook niet is. Ik las dat cultheld over CL begon en Feyenoord, leek me off topic, dat wilde ik benadrukkenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:43 schreef Nega het volgende:
[..]
Of lees mee in het topic, dan had je t geweten.
Goh, het zit wel heel diep he.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:44 schreef Erwtensoep het volgende:
toch cherrymoontraxx?
Is je dvd met alle hoogtepunten van az vorig jaar nu al klaar?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:44 schreef Asskicker14 het volgende:
Ajax kampioenen.....van de Gatorade Cup dan maar, of anders volgend seizoen van de Amsterdam Tournament, nee...daar worden ze ook laatste.![]()
Wat ben je ook een kansloos ventje he?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:44 schreef Asskicker14 het volgende:
Ajax kampioenen.....van de Gatorade Cup dan maar, of anders volgend seizoen van de Amsterdam Tournament, nee...daar worden ze ook laatste.![]()
ja, je hebt gelijk, ik las net ook al even terugquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:46 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ik las het wel mee, alleen associeer ik een vlag van Feyenoord niet als een vertegenwoordiger, zoals een Utrecht vlag in Lyon dat ook niet is. Ik las dat je over CL begon en Feyenoord, leek me off topic, dat wilde ik benadrukken
Zo is het !quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:44 schreef ASroma het volgende:
AJAX AMSTERDAM!!
Wat interesseert mij denbosch nouquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Goh, het zit wel heel diep he.
Kennelijk veel, want je hebt het er constant over, terwijl je eigen kloteclubje af werd gemaakt door Inter.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:47 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Wat interesseert mij denbosch nou
Het spelbeeld was inderdaad heel erg in 't voordeel van Inter. Het verbaasde me dan ook om zo tegen het einde te zien dat Ajax toch bijna 60% balbezit had gehad. Als je in 't veld staat, zal dat toch een belangrijk gegeven zijn, je ziet 't dan toch anders. Kijk naar Cocu, afgelopen week, zijn analyse was nu ook niet zo scherpquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Normaal doe je mee, dat was nu ook mogelijk geweest, maar Ajax was zo slecht dat zelfs meedoen er niet in zat vandaag. Ik snap echt niet waar Lindenbergh het over had. In elk geval niet over deze wedstrijd.
Inter speelde volgens mij nou ook weer niet echt op 100%quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:46 schreef Cheiron het volgende:
Helemaal kanloos, maar qua spel vond ik Ajax niet veel onderdoen. Zo gek had Lindenbergh het niet volgens mij. Inter was wel beter, maar zo groot vond ik het verschil niet. HET grote verschil zat imo in de laatste pass naar de spitsen toe. Daar zaten er echt een stukof 8 tussen, dat als die goed aankwamen er een dikke kans zou ontstaan.
Overigens vond ik Juanfran (wat is dat toch een coole naam om uit te spreken) echt niet slecht spelen.
Rosenberg vond ik trouwens Enorm sterk spelen. Die jongen komt er echt nog wel!
Dat ie dat zelf niet inziet.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat ben je ook een kansloos ventje he?
Genoeg lijkt me, je bent er al een keer of 34 over begonnen...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:47 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Wat interesseert mij denbosch nou
Balbezit zegt vaak ook niet alles. Ajax had wel vaak de bal, maar dan was het vooral totaal niet dreigend getik achterin zonder tempo.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:48 schreef twi het volgende:
[..]
Het spelbeeld was inderdaad heel erg in 't voordeel van Inter. Het verbaasde me dan ook om zo tegen het einde te zien dat Ajax toch bijna 60% balbezit had gehad. Als je in 't veld staat, zal dat toch een belangrijk gegeven zijn, je ziet 't dan toch anders. Kijk naar Cocu, afgelopen week, zijn analyse was nu ook niet zo scherp
Nu begin je zelf ook trieste vormen aan te nemen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Kennelijk veel, want je hebt het er constant over, terwijl je eigen kloteclubje af werd gemaakt door Inter.
Zo zag het er soms wel uit inderdaad.. als zal er niet heel veel meer ingezeten hebben.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Inter speelde volgens mij nou ook weer niet echt op 100%.
Zo zag het er soms wel uit inderdaad.. als zal er niet heel veel meer ingezeten hebben.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Inter speelde volgens mij nou ook weer niet echt op 100%.
Ach, als je constant over een GGD-club begint terwijl je eigen club in de CL wordt afgemaakt ben je best wel een zielige kneus.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nu begin je zelf ook trieste vormen aan te nemen.
In 1914 ja.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:48 schreef jorienvdherik het volgende:
winnen in milaan kan alleen Feyenoord
Toen ik hoorde dat Ajax Juanfran had geleend was ik blij, dus nu denk ik: Juich niet te vroegquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:49 schreef twi het volgende:
Rosenberg kwam juist amper in het spelbeeld voor, mede dankzij de enorm slechte passing van Juanfran.
We zijn niet afgemaakt.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ach, als je constant over een GGD-club begint terwijl je eigen club in de CL wordt afgemaakt ben je best wel een zielige kneus.
In de duels was hij sterkquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:49 schreef twi het volgende:
Rosenberg kwam juist amper in het spelbeeld voor, mede dankzij de enorm slechte passing van Juanfran.
Dat klopt, maar wat ik zeg, in het veld zal dat anders voelen dan wanneer je het overzicht heb wat wij hebben.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Balbezit zegt vaak ook niet alles. Ajax had wel vaak de bal, maar dan was het vooral totaal niet dreigend getik achterin zonder tempo.
Nee vind ik niet.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:46 schreef Nega het volgende:
[..]
ja, je hebt gelijk, ik las net ook al even terug. Maar goed. Fijne Avond.
edit: Hoewel hij allang verpest is![]()
De CL bestaat ook nog geen 80 jaarquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
In 1914 ja.
Laatste 80 jaar heeft feyenoord niet meer in de CL gespeeld.
Inter was echt veel sterker. Ajax had geen schijn van kans. Al kwam dat niet echt tot uitdrukking in de uitslag.quote:
Hij hangt nog de vedette uit ook.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:50 schreef Nega het volgende:
[..]
Toen ik hoorde dat Ajax Juanfran had geleend was ik blij, dus nu denk ik: Juich niet te vroeg
Klopt, maar dan nog kan ik me niets voorstellen bij de onzin die Lindenbergh uitkraamt.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:50 schreef twi het volgende:
[..]
Dat klopt, maar wat ik zeg, in het veld zal dat anders voelen dan wanneer je het overzicht heb wat wij hebben.
Ah, negatievelingetje is er weer ...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:50 schreef okee6 het volgende:
[..]
Nee vind ik niet.
- So called Ajax fans kankeren één voor één de spelers van de eigen ploeg af, waar Inter gewoon net een maatje groter is.
- Ajax verliest, laatste Nederlandse deelnemer uitgeschakeld
- Inter wint (weer eens) met 1-0
- De treffer van Huntelaar in de eerste wedstrijd blijkt een toevalstreffer. Nu stuiterden de ballen weer gewoon van zijn voet af en stond ie op de cruciale momenten vast. Zoals altijd in topduels. Voor Ajax minder, maar goed hij heeft nog wel even.
In de uefa cup won feyenoord wel bij Inter, en dat seizoen won roda bij ac milan. Het is dus nog niet zo lang geledenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
In 1914 ja.
Laatste 80 jaar heeft feyenoord niet meer in de CL gespeeld.
PSV is afgemaakt. Wij zijn niet tot voetballen gekomen. Voor de wedstrijd hadden we kans, tijdens de wedstrijd inderdaad niet.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Inter was echt veel sterker. Ajax had geen schijn van kans. Al kwam dat niet echt tot uitdrukking in de uitslag.
Nou, mijn avond is verpest, en op punt 1 heb je gelijk. Ik hoor er ook bij, maar die kritiek was wel terecht vind ik. Maar goed. Jammer.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:50 schreef okee6 het volgende:
[..]
Nee vind ik niet.
- So called Ajax fans kankeren één voor één de spelers van de eigen ploeg af, waar Inter gewoon net een maatje groter is.
- Ajax verliest, laatste Nederlandse deelnemer uitgeschakeld
- Inter wint (weer eens) met 1-0
- De treffer van Huntelaar in de eerste wedstrijd blijkt een toevalstreffer. Nu stuiterden de ballen weer gewoon van zijn voet af en stond ie op de cruciale momenten vast. Zoals altijd in topduels. Voor Ajax minder, maar goed hij heeft nog wel even.
Ojaquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:51 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Je moet je signature aanpassen (en hij blijft gejat)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |