Net zo kansloos als dat Ajax vanavond was?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat ben je ook een kansloos ventje he?
PSV is qua uitslag afgemaakt. Ajax werd nu af en toe compleet overlopen. Ze hebben echt geen schijn van kans gehad. Terwijl ze er in de thuiswedstrijd aanvankelijk prima voor stonden.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:51 schreef Nashje het volgende:
[..]
PSV is afgemaakt. Wij zijn niet tot voetballen gekomen. Voor de wedstrijd hadden we kans, tijdens de wedstrijd inderdaad niet.
2002 nog gewonnen in milaanquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
In 1914 ja.
Laatste 80 jaar heeft feyenoord niet meer in de CL gespeeld.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:52 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Net zo kansloos als dat Ajax vanavond was?![]()
![]()
UEFA Cup, dit is CL, totaal ander niveauquote:
Wanneer spring je voor de trein? Irritante kut gastquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:52 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
![]()
PSV werd in Lyon ook weggespeeld. Ajax speelde thuis in de eerste helft zeer goed, PSV is er geen moment aan te pas gekomen en werd ook overlopen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
PSV is qua uitslag afgemaakt. Ajax werd nu af en toe compleet overlopen. Ze hebben echt geen schijn van kans gehad. Terwijl ze er in de thuiswedstrijd aanvankelijk prima voor stonden.
Wat heb je toch humorquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:52 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
![]()
Nog kanslozer, moet je nagaan.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:52 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
![]()
Ga heen man, alleen in het eerste kwartier werd Ajax overlopen. Daarna heeft in ieder geval de verdediging goed gestaan.Tuurlijk krijgt een ploeg als Inter kansen, dat mag ook wel.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
PSV is qua uitslag afgemaakt. Ajax werd nu af en toe compleet overlopen. Ze hebben echt geen schijn van kans gehad. Terwijl ze er in de thuiswedstrijd aanvankelijk prima voor stonden.
Ja, en? Vandaag speelde Ajax en ze speelden niet best.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
PSV werd in Lyon ook weggespeeld. Ajax speelde thuis in de eerste helft zeer goed, PSV is er geen moment aan te pas gekomen en werd ook overlopen.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:54 schreef Rekkie het volgende:
Telkens weer dat gebash naar andere supportersgroepen......
stelletje kut-kneuzen
Ook na het eerste kwartier was het niks met Ajax.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:55 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ga heen man, alleen in het eerste kwartier werd Ajax overlopen. Daarna heeft in ieder geval de verdediging goed gestaan.Tuurlijk krijgt een ploeg als Inter kansen, dat mag ook wel.
Emanuelson was geblesseerd.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:55 schreef Schanulleke het volgende:
Jammer maar helaas. Doorgaan en de play-offs winnen.. Ik snapte de veldbezetting aan Ajax kant niet geheel, ik had toch Emanuelson wel verwacht voor Boukhari, en Rosenberg vond ik als enige sterk spelen. Niet dat het genoeg geweest zou zijn.
Natuurlijk. Wij worden aangevallen door bijna iedereen en wij hebben het weer gedaan.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:54 schreef Rekkie het volgende:
Telkens weer dat gebash naar andere supportersgroepen......
stelletje kut-kneuzen
Ik reageerde op jouw post over dat PSV qua uitslag is weggespeeld, maar ik merk dat begrijpend lezen erg lastig is voor je.quote:
Hij zei kut-kneuzen hčquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:56 schreef Nashje het volgende:
[..]
Natuurlijk. Wij worden aangevallen door bijna iedereen en wij hebben het weer gedaan.
Vast een kakkerlak
Alsof ik enig speler heb uitgescholden. 't valt me gewoon tegen als je beperkte spelers de schuld in de schoenen schuift. Rosenberg mag wel slap op doel schieten, Rosales niet. Krediet prima, maar niet als je er moet staan. Voor deze wedstrijden staat hij er, net als Huntelaar.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ah, negatievelingetje is er weer ...
alleen in de uitwedstrijd, thuis waren ze beter zo niet gelijk aan Lyonquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
PSV werd in Lyon ook weggespeeld. Ajax speelde thuis in de eerste helft zeer goed, PSV is er geen moment aan te pas gekomen en werd ook overlopen.
EIN-DE-LIJK.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:58 schreef -Vaduz- het volgende:
CMT, Erwtensoep, Asskicker en nog een paar, nog even en jullie zijn even weg.
Ik zeg ook niets over de thuiswedstrijdquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:58 schreef pascalheister het volgende:
[..]
alleen in de uitwedstrijd, thuis waren ze beter zo niet gelijk aan Lyon
Ik vond het vanavond ook wel een komisch avondje.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:59 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Over wat, jou? Ik vind het wel komisch eigenlijk
Goh dat heeft lang geduurd...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:58 schreef -Vaduz- het volgende:
CMT, Erwtensoep, Asskicker en nog een paar, nog even en jullie zijn even weg.
Ik ben Feyenoorder en ik vind het gewoon kut dat Ajax heeft verloren.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik vond het vanavond ook wel een komisch avondje.
Dat vind ik netjes van jequote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:00 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik ben Feyenoorder en ik vind het gewoon kut dat Ajax heeft verloren.
Ja ik ga wel eensquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:01 schreef jorienvdherik het volgende:
dan ben je niet echt een Feyenoorder ga je wel is naar een wedstrijd van Feyenoord ?
Beetje raar dat je opeens bent voor de club waar je heel het seizoen op loopt te kankeren...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:00 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik ben Feyenoorder en ik vind het gewoon kut dat Ajax heeft verloren.
Je hebt de verkeerde voor je...... Ik loop op geen enkele club te "kankeren"quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Beetje raar dat je opeens bent voor de club waar je heel het seizoen op loopt te kankeren...
Vertel je dat ook weleens op de Feyenoord-tribune?
Dus omdat hij het jammer vindt voor het nederlandse voetbal is hij volgens jou geen echte feyenoorder ?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:01 schreef jorienvdherik het volgende:
dan ben je niet echt een Feyenoorder ga je wel is naar een wedstrijd van Feyenoord ?
Inderdaadquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:03 schreef Saekerhett het volgende:
Voordat alle kneusjes weer beginnen te roepen dat 'wij' onze Ajacieden afkraken: ik heb er geen probleem mee als Ajax totaal wordt weggespeeld door een betere club, maar je kunt GVD wel die inzet tonen en voor elke grasspriet door het vuur gaan, en die heb ik totaal gemist vanavond.
Dat hoeft ook nietquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:05 schreef Zwansen het volgende:
Ik vind het ook jammer dat Ajax verloren heeft. Maar slaap er niet anders om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |